Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tein vielä yhden testin ja ihan kun siinä olis jotain. Testi oli viimeinen. Ärsyttävä kun antaa eka viivaa sittei annakaan ja sit tulee taas jotain viivaa. Näihin testeihin jää kyl hyvin koukkuun kun on tuollaisia. En tiedä onko vai eikö ole ja oliko kemiallinen vai onko siellä jotain ja tää vuoto jotain harmitonta.

Vuoto vaihtelee väriä ja nyt ei ole yhtään maha kipeä.

 
Mul on kp 30/27-32 tai sit kp 1 jos nämä on menkat. Näyttäisköhän digi jos on noin hento viiva testissä?

Saankohan mä hommattua digin tähän hätään. Pitää katsoa mistä saisin.
Itse sain edellisessä raskaudessa hennon viivan sillä super herkällä first response testillä dpo 11 ja samana päivänä digi näytti myös raskaana 1-2, joten suosittelen tekemään...
 
Moi kaikille!

Uutena liityn joukkoon, meillä toivotaan neljättä lasta pitkällisen harkinnan jälkeen. :) Tjottailtu on useampi kuukausi, tämä on kuitenkin "virallinen" yk1 kun otin ovistestit käyttöön. Kommentoin myöhemmin teidän muiden juttuja, nyt tiedossa vaan omaa napaa. :ROFLMAO:

Ovislimat oli kp 14, silloin en päässyt testaamaan vaan kp 15 vasta, silloin näkyi ovisplussa. En sitten tiedä varmuudella, kumpana päivänä ovis on ollut...? Veikkaan kp 14, sillä 15 oli jo vähän vähempi limainen. :whistle::D

Nyt eletään kp 25/dpo 11 ja tosi hermona alan olemaan. Oireita piisaa ainakin ajatuksissani, rinnat kyllä taitavat oikeastikin olla turvonneet. Arat myös, eikä tällaista ole mulla ennen menkkoja yleensä. Toki voi olla, että kroppa päätti taas kehittää yhden pms-oireen lisää... :confused:

Tänään testasin hätäpäissäni ovistestillä ja negahan se on. Kahdessa raskaudessa olen saanut siis eka ovisplussaan positiivisen pari päivää ennen raskaustestin tekemistä. No, vielä on aikaa ja toivoa..


Hannah4
Kp 25/27-30, dpo 11
 
Kanssa sisaret tulkinta apua

http://aijaa.com/TJ93EP

Ovistestit ylimmäinen kp 10 ja alimmainen tänään kp 12
Siis onko mulla kuitenkin jo ovis nurkilla? pian? Mun silmään ois ehkä jopa tummempi.Ja kun mää odotan ovistani vasta tiistaiksi.Testaanko huomenna?
Kyllä tuo tämänpäiväinen on jo plussa! Eikös siinä ole testiviiva tummenpi kuin kontrolli... ja ovisplussahan tulee 12-48h ennen varsinaista ovista!
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Kanssa sisaret tulkinta apua

http://aijaa.com/TJ93EP

Ovistestit ylimmäinen kp 10 ja alimmainen tänään kp 12
Siis onko mulla kuitenkin jo ovis nurkilla? pian? Mun silmään ois ehkä jopa tummempi.Ja kun mää odotan ovistani vasta tiistaiksi.Testaanko huomenna?
Kyllä toi on plussa! Katoin ensin viivoja väärin päin. :sick::ROFLMAO: Ja ovis sit huomenna tai viimeistän tiistaina. Eli sulla on nyt tosi otollinen aika käsillä, anna palaa tänttähäärää! (y);)
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Eilen tuli digillä ei raskaana. Eli join sitten alkoholia. Täytyy nyt uskoa että nämä on menkat ja en ole raskaana. Ja se oli joku kiinnittymisyritys tai joku kemiallinen.
Voi harmi, mäki niin toivoin sun puolesta. Mulla oli viime kierrossa se kiinnittymisyritys, kun kerran tuli haamu ja seuraavana päivänä alko normaalia kivuliaampi ja runsaampi vuoto, neljä päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. Jos sulla ei vuoto muutu normaaliksi ja runsaaksi ni mun mielestä vielä ois toivoa.
 
Ollako vai eikö olla. Tänään tuli taas rfsu:n testiin haalea vaaleanpunainen viiva. Nyt olis kp 31/27-32 ellei nämä sitten ole menkat. Tässä on samasta testistä kaksi kuvaa. Mitäs ootte mieltä. Pitääkö vielä jatkaa testaamista vaik vuotoo on vähän. Jos seuraavan testin tekis kolmen päivän päästä, jos nyt malttaa himotestaajana tehdä niin.



 
Ollako vai eikö olla. Tänään tuli taas rfsu:n testiin haalea vaaleanpunainen viiva. Nyt olis kp 31/27-32 ellei nämä sitten ole menkat. Tässä on samasta testistä kaksi kuvaa. Mitäs ootte mieltä. Pitääkö vielä jatkaa testaamista vaik vuotoo on vähän. Jos seuraavan testin tekis kolmen päivän päästä, jos nyt malttaa himotestaajana tehdä niin.




Kyllä tuossa jotain mun silmääni näkyy! Onhan niitäkin tapauksia joissa kuukautiset on tulleet vaikkakin niukempana, ja kuitenkin on ollut raskaana! Eli kannatan testailua parin pvn päästä!

Plussatuulia :))
 
Jos olenkin raskaana niin kyl harmittaa eilinen juominen. Mä ajattelin että kun kerta menkat on alkanut ja digi sano ei raskaana niin juon. Mä purkasin digin ja siellä oli kolme viiva kaksi tosi haaleaa ja yks vahva. Se yks vahva oli varmaan kontrolliviiva. Ei varmaan ollut tarpeeks raskaushormonia siihen digitestiin tai sitten pissa oli liian laimeeta.
Jotkut täällä olleet on sanonut että digitesti oli ollut ei raskaana ja kuitenkin oli ollut kolme viivaa siinä testissä, kun sen oli purkanut.
 
Jos olenkin raskaana niin kyl harmittaa eilinen juominen. Mä ajattelin että kun kerta menkat on alkanut ja digi sano ei raskaana niin juon. Mä purkasin digin ja siellä oli kolme viiva kaksi tosi haaleaa ja yks vahva. Se yks vahva oli varmaan kontrolliviiva. Ei varmaan ollut tarpeeks raskaushormonia siihen digitestiin tai sitten pissa oli liian laimeeta.
Jotkut täällä olleet on sanonut että digitesti oli ollut ei raskaana ja kuitenkin oli ollut kolme viivaa siinä testissä, kun sen oli purkanut.
Digitestiin tulee aina 3 viivaa! Ja älä nyt itseäsi soimaa, kun ei testissä näy niin ei ole niin pitkällä että vahinkoa olisi tullut ❤
 
Näin pitkälle riitti kärsivällisyys :LOL:
Apteekin oma erittäin herkkä testi tehty , 10 herkkyys) ja mie oon siinä oikeesti jotain haamun esiäitiä näkevinäni! Viime kierrossa testasin muutaman samanlaisen testin ja ei mitään viivanpaikkaa edes vaikka missä valossa katseli :whistle::whistle:

http://aijaa.com/zV22E9
Testiajalla

Kuivana
http://aijaa.com/cz55wa
Mä nään haalean haamun kun katson kännykällä ja märässä testissä ihan kun olis vaaleanpunainen se haamuviiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80

Yhteistyössä