Kyllä tuo ihan haamulta näyttää Viivanpaikka näissä on usein juuri sellainen kapea, toispuoleinen viiva!clearbluen plus- testistä kokemuksiua? Antaako viivanpaikkaa? Mun taidonnäyte dpo9, havaittavissa jo testiajalla: http://aijaa.com/6wjWCK
@Kukkavoi sulla siis on kahden hormonin testi. Vilkkunaama tarkoittaa, että ovulaatio on lähestymässä, siis hormonitasot nousussa. Pysyvä naama tarkoittaa, että on saavutettu LH-huippu, siis ovulaatio tapahtuu pian. Sen pysyvän naaman saavutettuaan ei testi enää toimi. Ja kahden hormonin testi on toimiva vain jos se aloitetaan riittävä aika ennen ovulaatiota, jotta se testi tietää mikä on hormonien perustaso. Täällä enemmän: http://fi.clearblue.com/ovulaatiotestit/kahden-hormonin-tasot-digital
En tunnustaudu himotestaajaksi niinkään mutta itselläni on ollut tuo kahden hormonin testi myöskin käytössä.
Varma ovis just tulollaan, eli nyt toimintaa ja testailua@Zeetah mulla nyt menossa kp9 ja tänään pärähti tällainen... Ei mun mielestä yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta varmaankin ovis tekee tuloaan... Voisko kaikesta huolimatta olla, että mä en ookaan rikki?! Ja ehkä sittenkin ovuloin...
katso liitettä 1546
Tuolla esikoisen odottajissa jo ihmettelin, että tuliko haamu vai näenkö näkyjäni ja kovasti mulle siellä väitetään, että haamu se on http://aijaa.com/FOfwFi
Meinaan testata joko huomenaamulla tai sunnuntaina uudestaan herkemmillä testeillä vahvistuisiko tuo. Nyt testasin apteekin omalla jossa raja oli 25mIU/ml.
Aika vahva jo on, oisko huomenna sitten vielä tummempi?@Zeetah mulla nyt menossa kp9 ja tänään pärähti tällainen... Ei mun mielestä yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta varmaankin ovis tekee tuloaan... Voisko kaikesta huolimatta olla, että mä en ookaan rikki?! Ja ehkä sittenkin ovuloin...
katso liitettä 1546
Saatto olla hiukan vahvistunut, mutta ei huomattavasti :/Käskystä @Marsa81
Peitto heilunu nyt kolme päivää putkeen (ja toivottavasti vielä jatkuu), miehestäkin huomaa, että ilmoitus oviksesta aiheuttaa vipinää
@Zeetah , mä jatkan testailua vielä jokusen päivän, katotaan miltä näyttää. Mitenkä sun viiva, onko vahvistunut?
Mutta joo, tuosta testistä.. Oon aiemmin testannu OneStepillä ja saanu semmosta hailuraa ettei tosikaan. Mutta nyt eka testi PC:llä antoi tämmösen?! Koska tosiaan ekaa kertaa saan kunnon viivoja aikaseks, niin tuli mieleen, että reagoiko ovistesti muuhun kuin LH:n nousuun?
Mulla oli lähes aina, kun ovista tikutin, että viiva tummui noilla kp:lla lähes tasavahvaksi, mutta ei ihan plussaksi, ja sit haalistuikin, kunnes se ovisplussa tuli kp14-15. Jos et ihan varma ole olojen puolesta, onko mennyt jo ja oliko tuo kp9 plussa, jatka testailua vielä . Ja muistelisin, että pc:n ovistesti on herkempi ainakin kuin tuo rfsu. Näytti mulla tummempaa viivaa läpi kierron verraten muihin.Se kp9 tais olla mun hetki, tässä tän aamuset. Testasin huvikseen myös RFSU:lla ja OneStepillä, kun niitä kaapissa oli. Tässä tulos:
katso liitettä 1549
Ylimpänä PC, keskellä OneStep ja alimpana RFSU. Mutta kaikilla kai nämä reagoivat vähän eri tavoin?!