Nonih!! No ei muuta ko testaamaan!!Mulla on kierto myös melkein samoissa 30-32, ja tänään kp 26.
Esikoisen kohdalla kp 25 oli jo kunnon viivat kaikissa testeissä ja eka haamu tais olla 2-3pv aiemmin.
Eikös raskauteen kaikki tuikkimiset ja kolotukset liitykin...mulla vasta 3+5 nyt menossa ja koko ajan nivusiin särkee ja alavatsaan tuikkaileeMä taas lukenut että tuplaantuu joka toinen pvä ja on korkeimmillaan joskus rv 15 jonka jälkeen ei enää nouse radikaalisti..
Mulla hirvee ku pelko kun noi munikset ja nivukset tuikkii välillö tosi pahasti!! Mitään noussutta riskiä ei pitäisi olla...pe onneks ultra ! Huh
Nousua oli joo, mutta läheskää nii paljo että joka toinen päivä tuplaantuis :/ ekä edes nii että joka kolmas..Minkälaiset ne tulokset siis oli? Nousua kuitenkin oli?
Käypä hoito suosituksen sivuilta löysin että normaalissa raskaudessa hcg nousee 48h välein vähintään 35-50%.. Aika ristiriitaisia tietoja löytyy..
Mulla on myös tänään nipistellyt munasarjojen kohdalta.. aikaisemmin ei oo ollutkaan hitsi, pakkohan tässä on ehkä huomenna jo aloitaa testailut.,Eikös raskauteen kaikki tuikkimiset ja kolotukset liitykin...mulla vasta 3+5 nyt menossa ja koko ajan nivusiin särkee ja alavatsaan tuikkailee
Mitä tästä nyt pitääs tulkita?Katoppa Hipiti mitä tää laskuri sulle sanoo: http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
Toki sulla tais olla dpo:t jo yli noista vaihtoehdoista mutta sillä pystyy kattomaan myös sen tuplaantumisvauhdin tuosta käppyrästä.
Tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu stressata tosta hCG:n noususta, joten jaksamista!
Noniin!! Hieno homma!!Neuvolatäti oli sitä mieltä että hyvin noussut eikä ollut huolissaa! Lähetteen laittoi naistentautien polille, viikos sisällä pitäis päästä ultraan..
Ihan ei varmaan pysty hengähtää ennen sitä ultraa.. Mutta kyllä se helpotti että neuvolasta oltiin aitä mieltä että nousu on riittävä..Noniin!! Hieno homma!!
Nyt vaan ihan relax
Kyllä täs on jo tälle päivää ehtiny miettimään ties mitä! Haluaisin uskoa että kaikki hyvin. En kyllä silti uskalla uskoa ennen kuin ultra on ohi..Huh ku ehdin säikähtää @Hipiti noita viestejä lukiessa... Onneksi kaikki vaikuttaa olevan ok
Joku kysy pillereiden syöjiä niin:
Mä söin minipillereitä ja lopetuksen jälkeen ei tullu mitään vuotoja ennenkun n.60 päivän jälkeen ja siinä en ihan selvää ovista onnistunut bongaamaan...se ehkä oli..tai sit ei ja sitten seuraavasta kierrosta löyty ja tuntu selvä ovis ja nyt tuolla masussa joku toivottavasti majailee
Mää luulen et mulla ei oo väljä koska ovis on kun tuo makkarihomma niin aktiivista muutenkin et jos se ovis vaan tulee niin kyl se kai jossain oviksen tietmillä pakko olla. Täällä kun mun lapset asuu mulla niin seksiä n. joka toinen pv ja kun lapset pois ni n.6x viikko on pupuiluja.Suosittelen tikuttamaan ovista..meillä ainakin molemmat tärpänny sillon ku oon tikuttanu ja aina se ajankohtakin vähän yllättänyt Niissä on ihan selkeät ohjeet miten tulee toimia! Tsemppiä!
Mitä tästä nyt pitääs tulkita?
Mutta oli kuitenki kahden päivän nousu normaalia matalampi :/ mistä noista tietää.. Ei täs ny auta ku odottaa siihen ultraan, joka toivpttavasti olis mahdollisimman pian!Mun mielestä näyttää siltä että hienosti nousee yli keskiarvosen hcg nousun
Hipiti: Näyttää siis siltä että sun hcG tuplaantuu hieman yli kolmessa päivässä, joten sehän vaikuttaa tosi hyvältä! Tuossa sanotaan että kahdessa päivässä hormoni nousi 56,8% ja että se olisi vähemmän kuin normaalisti. MUTTA säähän löysit jonkun lähteen, jonka mukaan normaali nousu olisi vähintään 35-50 %! Eli tuo on sitten hyvin todennäköiseti ihan ok. Ja tuon laskurin mukaan se kahden päivän nousu olisi normaali 60 prosentissa ja toi sun 56,8% on tosi lähellä sitä.Mitä tästä nyt pitääs tulkita?
Kiitos kai tää epätietoisuus on on saanut jo pään niin sekaisin ettei enää ymmärrä mitään nyt siis odotellaan ultraa ja ressataan enää vuotojaHipiti: Näyttää siis siltä että sun hcG tuplaantuu hieman yli kolmessa päivässä, joten sehän vaikuttaa tosi hyvältä! Tuossa sanotaan että kahdessa päivässä hormoni nousi 56,8% ja että se olisi vähemmän kuin normaalisti. MUTTA säähän löysit jonkun lähteen, jonka mukaan normaali nousu olisi vähintään 35-50 %! Eli tuo on sitten hyvin todennäköiseti ihan ok. Ja tuon laskurin mukaan se kahden päivän nousu olisi normaali 60 prosentissa ja toi sun 56,8% on tosi lähellä sitä.
Nyt vaan huoli pois ja odotat innolla sitä ultraa! Näiden hormonitasojen takia ei nyt ainakaan tarvi huolestua niin kuin ei se neuvolan tätikään huolestunut. Tsemppiä!