Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään menkkojan piti alkaa eli Dpo14. Raskaustesti nega.
Eilen alkoi ns. tuhruvuoto ja tänään tullut jo vähän enemmänkin :( Harmittaa aika paljon, mutta eka yrityskertahan tää vasta olikin.. Huomenna melko varmasti hanat aukeaa kunnolla ja alkaa kp1. ja yk.2
Voi harmi! :( Noh mut normaalia se on et menee hetki ennen ku raskaaksi tulee! Toivotaan, että toinen kerta toden sanoo :)
 
On se kumma, kävin kolme eri kauppaa läpi ja missään ei ollut raskaustestejä myynnissä :eek: Päivystävään apteekkiin en viitsinyt enää mennä, kun olisi ollut kaupungin toisella puolella :X3:
taidan suosiolla tilata netistä niin eipähän suotta tule testailtua pariin päivään.

KatseKauas; minä en testissä nähnyt mitään :unsure: tai hyvällä tuurilla juuri jonkun harmahtavan viivan.
 
Bertta83; mä oon näkevinäni jotain!

Hmh. One step negaa, ja ovistesti negaa. :(ovistestissä näky vaaleanpunainen viiva nyt, kun muutama(?) pv sitten se oli vitivalkoinen. ..tosin se ei merkkaa mitään, kun oli selkeesti vaaleempi kuitenkin, kun kontrolliviiva. Plääh. Vois vaikka tää kierto loppua. Munasarjoja vihloo välillä, valkovuoto on limaista, ja tissit on saamarin kipeät :cautious:
 
KatseKauas; minä kans oon välillä ihmeissäni noitten ovistestin kanssa loppukierrosta jos satun huvikseen niitäkin tekemään jos vaikka ne tuplaviivat tulisi.
Saattaa siis hyvin vahvoja viivoja näyttää, mutta ei kuitenkaan saman vahvuisia, eli eipä ne varmaan mitään sitten merkkaa (n)

Toki tuntuu niitäkin poikkeuksia olevan, joilla r-testi näyttää plussaa mutta ovistesti haaleita viivoja, niin olisi kiva tietää mihin tämä sitten perustuu...

Itsekin esikoisen aikaan testasin raskauden ovistestillä joka kirkui punaista kilometrien päähän, niin kaipa sitä yrittää nytkin saada saman tuloksen.
Mutta mulla tosiaan ovistestiin ei enää meinaa minkäänlaista viivaa tulla päivää ennen menkkojen alkua.
Ja välillä jopa lopummasta kiertoa ei tule kun ihan haaleaa ja taas voimistuu.
 
Kp 6/(19-)36 ja täti on poistunut. Vielä saa muutaman päivän odotella, että pääsee ovista tikuttelemaan.
Ens viikolla olis sitte se aika lääkärille. Saapa nähdä, mitä se tuumaa ja miten jatketaan eteenpäin. Sais se tärppi tästä kierrosta nyt tulla.
 
Nyt oikeesti alkaa jännittää.Kp 30(24-28) ja dpo 16.Perjantaina testi näytti vielä negaa mutta tänään haen uuden ja illalla tai aamulla testaan. Eilen melkein sorruin grillille kun oli niin kovat menkkamaiset kivut ja öklö olo koko päivän. Mut menkoista ei tietoakaan :)
 
Täällä taas testattu tyylipuhdas nega.

Oonkin miettinyt nyt niitä pc:n testejä, että nekin antaa näköjään suht selvät viivanpaikat :confused: Pitää kokeilla seuraavaksi jotain muun merkkistä testiä. Vaihteeksi.
Toki dpot on vielä niin pienet että ei välttämättä testissä edes näy mitään.

Eilen illasta tuli kokeiltua kohdunnapukkaa niin oli todella ylhäällä, hyvä kun yletyin siihen ja ihan kova. Eli vielä en ole toivoa menettänyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: nuuppu
Bertta83; joo. Juu mä en yhtään tiä mitä ne mulla yleensä kierron lopussa näyttää :D nyt vaan huvikseni sellaseen pissasin, kun niitä tuolla kaapin pohjalla vielä oli. Tuskinpa joo mitään merkkaa, kun on selvästi vaaleempi. :cautious:

Tänään kp 28, ja pc tyylipudas nega. Ei edes viivanpaikkaa. :unsure:
Eli tässä vois nyt melkein alkaa odottelemaan kuukautisia. :cautious:
 
Moikka!

Siitä on vähän aikaa kun olen kirjoitellut tänne. Onnea kaikille plussanneille ja toivon kaikille muillekin plussia.

Tänään mul on menossa kp 24/27-32. Dpo:ista ei ole mitään hajua kun ympäri kiertoa on ollut maha kipuilua ja valkovuoto koko ajan vaihtelee. Hormoonit varmaan ihan sekaisin. Tein aamu pissasta rfsu:n testin ja mielistäni siihen tuli vain viivanpaikka. Tässä on kuitenkin kuva siitä testistä.

http://aijaa.com/LZpdhR
 
minä täällä...eipä se sitten ollutkaan plussa silloin joskus..mikä lie testihäiriö..
Mutta ei menkkoja edelleenkään... kp124/28 ...
ya 2/2015 ...reuman prkle nostelee päätään että katsotaan loppuuko yrittäminen kokonaan :( jos joudutaan lääkkeeseen menemään.

pysynyt poissa kun on vatuttanut äärettömän paljon..mies ei sillai ota itteensä vaikkei saataiskaan mut perfektionismiin taipuvaisena.. ärsyttää vaan kun se aina : ku se ja se sai lapsen..se ja se sai lapsen..

:mad::cry::mad::cry::cry::cry: tehny mieli kiekasta että pääs kii painajainen ..minen haluu kuulla..ristiriitaiset tunteet at the moment.
Painonpudotuksestakaan ei ole ollut apuja kadonneeseen menkkaan.
 
Onko jollain tullut ovisliman tyyppistä DPO 4
Mulla siis selkeä ovisplussa sekä digiin että liuskaan KP 11 eli ovis ymmärtääkseni kp 12. No nyt tänään sit KP 16 /DPO 4. Ja vessas toosi venyvää pitkää limaa. En ymmärrä.
 
Onko jollain tullut ovisliman tyyppistä DPO 4
Mulla siis selkeä ovisplussa sekä digiin että liuskaan KP 11 eli ovis ymmärtääkseni kp 12. No nyt tänään sit KP 16 /DPO 4. Ja vessas toosi venyvää pitkää limaa. En ymmärrä.
Mulla tuli oletetun oviksen jälkeen noin viikon verran sellasta kirkasta limaa ruhtinaallisesti ja siitä kierrosta sain plussan! Jospa olis sullakin merkki siitä?! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Täällä taas testattu tyylipuhdas nega.

Oonkin miettinyt nyt niitä pc:n testejä, että nekin antaa näköjään suht selvät viivanpaikat :confused: Pitää kokeilla seuraavaksi jotain muun merkkistä testiä. Vaihteeksi.
Toki dpot on vielä niin pienet että ei välttämättä testissä edes näy mitään.

Eilen illasta tuli kokeiltua kohdunnapukkaa niin oli todella ylhäällä, hyvä kun yletyin siihen ja ihan kova. Eli vielä en ole toivoa menettänyt :)
No jo on huono tuuri sulla noiden testien kanssa! Oli kyllä törkee viivanpaikka tossa pc:ssä.
 
Mulle voi päivittää kp2. yk2. :alien:
@Nachsal Toi on ihan normaalia:) Jos kuitenkin epäilet oviksen tarkkaa ajankohtaa,niin kannattaa hyödyntää "talletellen" nuo "venyvän-liman-päivät". Eipä sitten ainakaan jää hampaankoloon se että onko nyt varmasti ovulaatio hyödynnetty.
Sama tilanne oli mulla viime kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
No jo on huono tuuri sulla noiden testien kanssa! Oli kyllä törkee viivanpaikka tossa pc:ssä.
No on kyllä ollut aikamoinen tuuri testien kanssa. Ja kaikki kun niin kehuneet noita pc:n testejä, niin sitten näyttävät mitä sattuu :unsure:

Jotenkin alan asennoitumaan siihen, että heinävauvaa ei tule.
Menkkajomot tullut nyt illasta, kohdunnapukka laskeutunut ja pehmeä sekä avoin. Ja oon kuulemma miehen mielestä ollut jo viikon kiukkuinen :eek: Itse en tuohon ole niin kiinnittänyt huomiota...
Katsellaan siis, alkaako menkat lähipäivinä vai vasta lauantaina.
 
Nega testi tehty tänäkin aamuna, nyt en enää testaa vaan jään odottamaan suosiolla menkkoja. Kyllä tässä vaiheessa pitäisi testiin jo jotain tulla jos raskaana olisin.
Onneksi ei jaksa vielä pettyä noihin negoihin, vaikka kesävauvan olisin halunnutkin :)
 
Nega testi tehty tänäkin aamuna, nyt en enää testaa vaan jään odottamaan suosiolla menkkoja. Kyllä tässä vaiheessa pitäisi testiin jo jotain tulla jos raskaana olisin.
Onneksi ei jaksa vielä pettyä noihin negoihin, vaikka kesävauvan olisin halunnutkin :)
Kesävauvaa olisin itsekin toivonut... Kaksi muuta syntyneet loka ja marraskuussa, ja muutenkin olen ihan koomassa talven niin siihen päälle vauva :confused: mutta jotenkin veikkaan että jos tärppi käy niin la on taas syksyllä/alkutalvesta... (Se onko se ensi vuonna vai miten on arvoitus...)
 

Yhteistyössä