Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä kp 14 elellään ja ovulaatio lähestyy alapään keleistä päätellen , kipuja siis odotellessa :) oon yrittänyt olla nyt ressaamatta ja miettimättä etten liikaa luo toivoa tähän kiertoon , ja kummittelee mielessä kyllä toi km että jos niin käykin heti uudestaan :unsure: mutta ei auta kun odotella ja katsoa mitä kierto tuo tullessaa !
 
Ensimmäinen viesti tälle foorumille, joten anteeksi jos tuli väärään kohtaan. Ajattelin kuitenkin, että tästä keskustelusta varmaan löytyy parhaimmat tikkujen tulkitsijat.

Taustoista sen verran että lapsia ei ole koskaan edes yritetty ja vieläkään ei yritetä, mutta nykyään ajatuksena on tulee jos on tullakseen. Kuukautiset alkoi viikko sitten päivälleen oikeana päivänä, kummallista oli normaalien kuukautiskipujen puuttuminen. Ainoastaan vuorokausi ennen tuli yksi todella raju vihlaisu joka sai taipumaan kaksinkerroin.

Vuoto itsessään oli tosi kumma. Alkoi kirkkaana limana, jossa mukana kirkasta verta. Muuttui vuorokauden kuluttua runsaaksi vereksi, jossa oli todella isoja hyytymiä. Tätä jatkui pari päivää ja sitten vuoto muuttui normaaliksi. Tässä kohtaa googlasin mahdollisia syitä hyytymille ja yhdeksi syyksi löytyi varhainen keskenmeno.

Tässä kohtaa kaivelin testin kaapista ja tein sen. Testi oli one stepin. Yllätyksekseni tikkuun piirtyi haalea viiva kontrolliviivan viereen viiden minuutin sisään. Se pysyi siinä tunnin ja haaleni sitten melkein näkymättömiin. Onneksi nappasin kuvan.

Nyt toivoisinkin mielipidettä näkeekö muutkin viivaa ja jos näkee, miksi se katosi liki näkymättömiin tunnin päästä? Selvähän se on, että jos oli tärpännyt se meni varhaisessa vaiheessa kesken. Lähinnä vaan kertoo, että ehkä raskautuminen on vielä mahdollista.

Ja se linkki http://aijaa.com/r4lxQv
Mun mielestä tuo näyttää värikertymältä joita joihinkin testeihin vaan tulee ;/
 
Yllätysplussan tarina päättyi ikävästi, eilisestä oikein runsas vuoto ja testiviiva tänään enää ihan hailakka, kesken siis meni tai kemialliseksi jäi.
No, uuteen yritykseen! Ja viivoja kaikille niitä metsästäville, mulle myös (y)
 
Kertokaapas onko Sofi- merkkiset testit miten luotettavia, tuleeko haamuja/viivanpaikkoja miten herkästi?

Koska testiaddiktina tein dpo6-7 välisenä yönä jostain kumman päähän pistosta testin ja saman tien alkoi toinen viiva ilmestyä. Lauantai aamuna tein uuden (dpo7) ja viiva tuli myös siihen.
Viivat näkyy selvästi ilman tihrustamista.
Yritän testeistä laittaa kuvan jossain vaiheessa, kun on semmoinen hetki.

Mutta siis kokemuksia haluaisin noista testeistä onko niihin luottamista.
 
http://aijaa.com/Ym0VQ6

Hei kaikille! Olen täällä uusi ja tarvitsisin piinailijoiden ja kokeneiden testikyttäilijöiden apua. Mulla siis nyt dpo 15, menkat myöhässä yhden päivän. Tein aamulla Wondfo one step-testin mikä antoi haalean mutta näkyvän viivan testiajalla (ylimpänä kuvassa). Halusin tehdä vielä PregCheckin, koska ainoassa aiemmassa raskaudessa sain sillä vahvan viivan vastaavina päivinä. Pissa seisoi kupissa 2,5 tuntia (halusin tehdä samasta aamupissasta) ennen kuin kauppa aukesi ja mies meni ostamaan Pregcheckit. Siitähän paniikki iski, kun PG antoikin vain testiajalla vain nipin napin näkyvän, oikeastaan haamuviivan!! Voiko tässä olla oikea raskaus kyseessä, kun dpo 15 vain noin haalea viiva?? (Keskellä kuvassa). Tein vielä hädissäni ovulaatiotestin kun olin lukenut että se voisi antaa plussan myös raskaudesta. O-testi kuvassa alimpana. Tässä kaikki testit siis kuivia eli ei saisi enää edes tulkita.

Oon ihan paniikissa kun taustalla on keskenmeno ja tämä on eka plussa sen jälkeen. Voiko kaikki olla ok jos PregCheck on näin vaalea tässä kohtaa?? Testiajalla nippanappa näkyi. Voiko se vaikuttaa että pissa oli kipossa 2,5h ja pidin tikkua siellä ehkä vain liian vähän aikaa (neste alkoi edetä hyvin hitaasti, olikohan sitä liian vähän?) Eniten hämää kun toi Wondfo oli suht selkeä vaikka vaalea. Alin eli ovulaatiotesti oli testiajan sisällä miltei kontrolliviivan vahvuinen, tässä kuivana näyttää jo plussalta.

Hjälp!! Mies ja minä ollaan molemmat niin paniikissa, ollaan niin paljon toivottu tammikuisen keskenmenon jälkeen...
 
Kertokaapas onko Sofi- merkkiset testit miten luotettavia, tuleeko haamuja/viivanpaikkoja miten herkästi?

Koska testiaddiktina tein dpo6-7 välisenä yönä jostain kumman päähän pistosta testin ja saman tien alkoi toinen viiva ilmestyä. Lauantai aamuna tein uuden (dpo7) ja viiva tuli myös siihen.
Viivat näkyy selvästi ilman tihrustamista.
Yritän testeistä laittaa kuvan jossain vaiheessa, kun on semmoinen hetki.

Mutta siis kokemuksia haluaisin noista testeistä onko niihin luottamista.
Mulla parhaillaan piinailua Sofien kanssa. Haaleaa vaaleanpunaista viivaa antaa taas, kerran ennenkin antoi mutta digi näytti negaa. Pitää ostaa jotain muuta merkkiä ku saa ton Sofi-erän kulutettua loppuun.
 
Mulla parhaillaan piinailua Sofien kanssa. Haaleaa vaaleanpunaista viivaa antaa taas, kerran ennenkin antoi mutta digi näytti negaa. Pitää ostaa jotain muuta merkkiä ku saa ton Sofi-erän kulutettua loppuun.
Mulla ei ollut kuin nuo kaksi Sofin testiä niin en tänä aamuna pystynyt testiä tekemään. Eli kokeilen suosiolla muun merkkistä, kunhan tässä kauppaan pääsee.
Mutta tosiaan ihmetyttää nuo punertavat viivat, etenkin näin aikaisessa vaiheessa vielä..
Joten aika skeptinen olen noitten luotettavuuteen.

Mutta toivottavasti nyt näyttäisi nuo testit kummallekin sitä oikeaa plussaa :ninja:
 
Turkoos1; minusta nuo näyttää ihan selviltä plussilta. Kannattaa aamulla tehdä uusi testi, koska itse en pissaa edes alkaisi säilyttämään, ja varmasti vaikuttaa myös testitulokseen.
Uskoisin, että päiväpissasta tulis myös positiivinen tulos.

Ja erimerkkiset testit antaa eri vahvuisia viivoja..

Uskoisin siis, että kaikki on hyvin, mutta mielenrauhan kannalta kannattaa testata vaikka saman merkkisellä testillä muutaman päivän ajan, niin näkee siitä miten viivat lähtee vahvistumaan.
 
Jostain syystä viivat näkyy erittäin huonosti koneelta, verraten omaa puhelinta. Mutta jos joku nyt sattuu viivat näkemään, niin antaako Sofit tosiaan tuollaisia viivoja ja onko noi nyt niitä viivanpaikkoja vai mitä?
Livenä viivat erottuu selvemmin jopa aavistus punertavaa nähtävissä.

http://aijaa.com/OKvE47
Tutulta näyttää, vaaleanpunaiset mulla ainakin selvästi. En hirveesti noihin luota, meen illalla varmuudeksi hakemaan apteekista jonkun muun testin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bertta83
Turkoos1; minusta nuo näyttää ihan selviltä plussilta. Kannattaa aamulla tehdä uusi testi, koska itse en pissaa edes alkaisi säilyttämään, ja varmasti vaikuttaa myös testitulokseen.
Uskoisin, että päiväpissasta tulis myös positiivinen tulos.

Ja erimerkkiset testit antaa eri vahvuisia viivoja..

Uskoisin siis, että kaikki on hyvin, mutta mielenrauhan kannalta kannattaa testata vaikka saman merkkisellä testillä muutaman päivän ajan, niin näkee siitä miten viivat lähtee vahvistumaan.
Kiitos kommentista Bertta83 :)

Plussia ovat juu selvästikin sekä tuo Wondfo että PregCheck, ja oot oikeassa siinä ettei eri testejä oikeen voi verrata! Itse vaan olen käsityksessä, että PregCheckin pitäisi näyttää jo varhain selkeää viivaa (ja jopa siinä mun ainokaisessa, keskenmenneessä näytti). Ahdistaa tosi paljon että dpo 15 on noin vaalea tuo viiva, tulee heti epäilys kemiallisesta tai kohdunulkoisesta!! Täytyy tehdä huomenna aamulla uusi tosiaan, ja toivoa että tulis parempi viiva.

Ehkei olis tosiaan pitänyt säilöä sitä pissaa :LOL: Mut eikö tä ketju ollut tarkoitettu just epätoivoisille piinailijoille? Haha! Mut siis logiikka oli et halusin tehdä ne molemmat testit samasta aamupissasta.

Jos jollakulla muulla on mielipidettä siitä, onko dpo 15 normaalia saada noin haalee viiva Pregcheckillä ja silti kaikki olla hyvin, niin kertokaa pliis. Ovulaatioajankohta kuitenkin varmistettu hymynaamatestillä.

Harmi Bertta83, kun en osaa auttaa sua noiden Sofi-testien kanssa! En ole itse käyttänyt. Kuvissa näen selvästi kyllä vaaleanpunertavat haamut, mutta olen näiltä palstoilta itsekin lukenut että nuo ei olis luotettavia :(
 
Nyt olis kp 26, ja hain kaupasta pregcheckejä.
Tällainen tuli. (toinen muokkaamaton ja toinen muokattu)
http://aijaa.com/juvT0u
http://aijaa.com/CaOLzW
Näättekö mitään? Antaako toi merkki testiajalla viivanpaikkaa?
näyttää ehkä vähän viivanpaikalta..mutta testaa huomenna tai ylihuomenna uudestaan..onko aamupissasta? ite oon saanu jonkinmoisia viivanpaikkoja testiajalla välillä ja välillä en
 
Ai toi merkki tekee sellaista :unsure: ostin noita, kun muistin lukeneeni, ettei ainakaan testiajalla antais viivanpaikkaa :cautious:
Hitsit.
Ei ollut aamupissasta. Tein aamulla one stepin herkän, ja kuvittelin siinä näkeväni jotain varjoa, niin ostin toisen merkkisiä, kun noista one stepeistä oon huonoa lukenut.
Tosin olin kyllä sen kolmisen tuntia pidätellyt :D
 
Kiitos kommentista Bertta83 :)

Plussia ovat juu selvästikin sekä tuo Wondfo että PregCheck, ja oot oikeassa siinä ettei eri testejä oikeen voi verrata! Itse vaan olen käsityksessä, että PregCheckin pitäisi näyttää jo varhain selkeää viivaa (ja jopa siinä mun ainokaisessa, keskenmenneessä näytti). Ahdistaa tosi paljon että dpo 15 on noin vaalea tuo viiva, tulee heti epäilys kemiallisesta tai kohdunulkoisesta!! Täytyy tehdä huomenna aamulla uusi tosiaan, ja toivoa että tulis parempi viiva.

Ehkei olis tosiaan pitänyt säilöä sitä pissaa :LOL: Mut eikö tä ketju ollut tarkoitettu just epätoivoisille piinailijoille? Haha! Mut siis logiikka oli et halusin tehdä ne molemmat testit samasta aamupissasta.

Jos jollakulla muulla on mielipidettä siitä, onko dpo 15 normaalia saada noin haalee viiva Pregcheckillä ja silti kaikki olla hyvin, niin kertokaa pliis. Ovulaatioajankohta kuitenkin varmistettu hymynaamatestillä.

Harmi Bertta83, kun en osaa auttaa sua noiden Sofi-testien kanssa! En ole itse käyttänyt. Kuvissa näen selvästi kyllä vaaleanpunertavat haamut, mutta olen näiltä palstoilta itsekin lukenut että nuo ei olis luotettavia :(
Onhan noi Turkoos1 selvät plussat. Hormoninousut on yksilöllisiä, joten jos viiva on vahvempi saman merkin testissä parin päivän päästä ni eiköhän kaikki oo ihan hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Turkoos1
Ai toi merkki tekee sellaista :unsure: ostin noita, kun muistin lukeneeni, ettei ainakaan testiajalla antais viivanpaikkaa :cautious:
Hitsit.
Ei ollut aamupissasta. Tein aamulla one stepin herkän, ja kuvittelin siinä näkeväni jotain varjoa, niin ostin toisen merkkisiä, kun noista one stepeistä oon huonoa lukenut.
Tosin olin kyllä sen kolmisen tuntia pidätellyt :D
pc on kyllä yleisesti ottaen hyvä testi :) ikinä ei oo punertavaa viivaa antanu ilman raskautta.. kun jotkut testit antaa punertavaa viivaa vaikka ei oo ees raskaana..ite sain keskenmenon kkesällä, 1,5v yrityksen jälkeen nappas ja esikoista tässä yritetään.. nyt ollaan saatu apuja mun ovuloimattomuuteen letroista :)
 
Okei. No toivottavasti toi mun viiva nyt tarkottais jotain :( nyt kuivuneena siinä ei mun mielestä oo mitään ihmeellistä näkyvissä. Mut on kyllä outoo jos noin selvän viivanpaikan näyttää sen 5min testiajan sisällä (n)
Juu niin näyttää! Sain joskus apteekista ostettuun early detection (tai jotain tonne päin) ihan selvän pinkin viivan, ja satavarmasti en raskaana ollut :mad:
 
Okei. No toivottavasti toi mun viiva nyt tarkottais jotain :( nyt kuivuneena siinä ei mun mielestä oo mitään ihmeellistä näkyvissä. Mut on kyllä outoo jos noin selvän viivanpaikan näyttää sen 5min testiajan sisällä (n)
Juu niin näyttää! Sain joskus apteekista ostettuun early detection (tai jotain tonne päin) ihan selvän pinkin viivan, ja satavarmasti en raskaana ollut :mad:
viivanpaikat on semmosia vaaleita harmaita viivoja.. mulla pc on näyttänyt sillon tällön just harmahtavaa viivaa missä ei ollu väriä ja sitte taas väillä ollu ihan puhdas valkonen ilman viivanpaikkoja..
 

Yhteistyössä