Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä taas uusi kuumeilija. Jotenkin malttamattoma odotan tulevaa ja en viitsi miehelle koko ajan selittää testeistä ja mahdollisuuksista. välillä pelottaa et kyllästyy koko hommaan ennen aikojaan tänään kp 24 (23-30) dp 10?? Ja oireita ollut: vilunväristykset, lämmönnousu asteen verran, ajoittainen öklö olo(maanantaina jouduin yökkäilemään), nipistykset alavatsalla vasemmalla ja ja.. Huomen aamulla ajattelin TAAS testata mulla ennestään 4 lasta ja kaikki ekasta kierrosta saaneet alkunsa. Jännittää voiko todella nytkin käydä niin.
 
Unohdin heittää kysymyksen ilmaan eli onko teillä kokemusta noista raskauskeijun halvoista liuskatesteistä? Haksahdin taas niitä ostamaan vaikka viime raskauksista herkkyydestään huolimatta antanut haalean viivan vaikka apteekin testissä kunnon selvä viiva. Huomenna ajattein kokeilla saman firman puikkotestillä (liekö eroa).
 
@Sohwi84 mä en tykkää Raskauskeijun Onestep-liuskoista, epäherkkiä ja niissä on toisaalta usein jotain naarmuja ja lommoja jotka ensin kerää väriä jne. Mutta kyllä niihinkin nyt tuli viivaa kun digikin vahvisti raskauden, heikompi kuin Pregcheckissä silti. PC:n liuskoissa on musta hyvä hinta-laatusuhde.
Ja vau, täytyy sanoa että oot kyllä superhedelmällinen jos tosta vaan noin monesti raskaudut yk 1 :) Toivotaan parasta nytkin!
 
Näinpä, tästä on vitsailtukin et äijän ee tarvi ku koskee niin tapahtuu
Mietin tuossa uskallanko rehellisesti laittaa tuota jo olemassaolevaa lapsimäärää kun tiedän mitä se yrittäminen monille on. Jännityksen ja toivon voi aistia tälläkin palstalla kaikilta ja helpottavaa tietää ettei ole ajatustensa kanssa yksin. Kuudes lapsi on enemmän kuin toivottu.
 
Täällä menossa nyt vasta dpo5 ja mietin jo nyt, että onko järkeä vielä lauantaina tehdä testiä jolloin vasta dpo7 kun tuolloin olisi kosteat juhlat tiedossa. Tuskin tuolloin edes testissä mitään näkyisi edes hyvällä mielikuvituksellakaan..
 
Vitutus maximus! Dpo12 ja negaa näyttää,vaikka kuinka vääntelee ja kääntelee..Menkkojen pitäis alkaa la tai su. Jos ei jostain syystä ala niin testaan uudestaan.
Eiköhän tässä vaiheessa r-testissä jotain pitäisi jo näkyä??!:mad:
 
Onko kukaan saanut luteaalivaihetta pidennettyä royal geleellä? Kirjoittelen enemmän keskenmenon jälkeen palstalla, mut seuraan tätä ja olen todellinen hätähousu. Minulla oli siis keskenmeno heinäkuun lopulla. Ensin lääkkeellinen tyhjennys ja lopulta kaavinta. Eli pitkittynyt keskenmeno. Noh kaavinnasta 31 päivää meni kun alkoi menkat ja nyt väli oli vaan 24 päivää. Ja ovis bongattu tasan 14 päivää edellisistä menkoista. Eli nyt jäi luteaalivaihe liian lyhyeksi. Joten ajattelin tuota royal gelee testa. Onko kokemuksia?
 
@Bertta83 Turhaan teet testin, siinä ei voi vielä näkyä tuollon mitään. Silloin munasolu ei oo välttämättä edes vielä kiinnittynyt. Joskus Dpo9-10 varmaan saattaa jotain hyvällä säkällä näkyä.

@Sohwi84 Tervetuloa piinailemaan :) Oon ite käyttänyt noita one-stepin- ovulaatio liuskoja ja niillä ainakin bongasin selvän oviksen,antoi selkeän räikeän viivan.
Äsken testasin one-stepin r-testi- puikolla selkeän negan:( Melkeen toivon että se näyttäisikin väärin!

@jokonyt Pidän sulle peukkuja että se veri olis vaan jotain tuhruvuotoa joka on normaalia alkuraskaudessa.
 
Vitutus maximus! Dpo12 ja negaa näyttää,vaikka kuinka vääntelee ja kääntelee..Menkkojen pitäis alkaa la tai su. Jos ei jostain syystä ala niin testaan uudestaan.
Eiköhän tässä vaiheessa r-testissä jotain pitäisi jo näkyä??!:mad:
Eikös se niin ole, että niin kauan ku ei oo menkkoja on toivoa! :) Testaa tosiaan uudelleen ja kannattaa vaikka ostaa toiseksi testiksi pc. Ite tilasin raskauskeijulta erittäin herkkiä raskaustesti liuskoja ja ne on ollut ihan surkeita! Ei näyttänyt mitään vaikka pc:ssä oli jo kunnon viiva :mad:
 
@Sofia90 tee tosiaan vielä joku toinen testi! Ja toivotaan et olis vaan hedelmöittynyt päivää myöhemmin tms. Noissa on kyllä eroja kun lueskelee palstajuttujakin, ei kaikilla näy dpo 12 vielä. Ovisplussastakin voi mennä jopa 48 h siihen että munasolu irtoaa eli toivoa vielä on!

@jokonyt voi harmi veriviiruista, toivotaan vielä parasta! Mullahan on tuota ruskehtavaa tuhruvuotoa ollut taas eilen ja tänään, ihan niukkaa mutta on kuitenkin. Seurailen miten käy, ostin nyt kaks RFSU:n liuskaa kun luottotesti Pregcheck oli kaupasta loppu (mun syy?)
Ajattelin katsoa vahvistuuko vai hiipuuko, mutta onko kellään kokemusta RFSU-liuskoista, onko miten herkkiä? Huono verrata kun PC antaa herkästi kunnon viivan, saa nähdä onko miten haalea tuolla...
 
Pikaisesti tulin käymään, aamulla negatiivinen one step puikko rtesti (kp 25 ja dp 11).Mut tota en jäänyt murehtimaan kun uutena murheena tuskallinen vti mut eikö sekin joillakin enteile raskautta? Mulla kun ei ole kovin usein tuota vaivaa ollut (tämä toinen sairastuminen 5 vuoteen).
 
Ensimmäinen viesti tälle foorumille, joten anteeksi jos tuli väärään kohtaan. Ajattelin kuitenkin, että tästä keskustelusta varmaan löytyy parhaimmat tikkujen tulkitsijat.

Taustoista sen verran että lapsia ei ole koskaan edes yritetty ja vieläkään ei yritetä, mutta nykyään ajatuksena on tulee jos on tullakseen. Kuukautiset alkoi viikko sitten päivälleen oikeana päivänä, kummallista oli normaalien kuukautiskipujen puuttuminen. Ainoastaan vuorokausi ennen tuli yksi todella raju vihlaisu joka sai taipumaan kaksinkerroin.

Vuoto itsessään oli tosi kumma. Alkoi kirkkaana limana, jossa mukana kirkasta verta. Muuttui vuorokauden kuluttua runsaaksi vereksi, jossa oli todella isoja hyytymiä. Tätä jatkui pari päivää ja sitten vuoto muuttui normaaliksi. Tässä kohtaa googlasin mahdollisia syitä hyytymille ja yhdeksi syyksi löytyi varhainen keskenmeno.

Tässä kohtaa kaivelin testin kaapista ja tein sen. Testi oli one stepin. Yllätyksekseni tikkuun piirtyi haalea viiva kontrolliviivan viereen viiden minuutin sisään. Se pysyi siinä tunnin ja haaleni sitten melkein näkymättömiin. Onneksi nappasin kuvan.

Nyt toivoisinkin mielipidettä näkeekö muutkin viivaa ja jos näkee, miksi se katosi liki näkymättömiin tunnin päästä? Selvähän se on, että jos oli tärpännyt se meni varhaisessa vaiheessa kesken. Lähinnä vaan kertoo, että ehkä raskautuminen on vielä mahdollista.

Ja se linkki http://aijaa.com/r4lxQv
 
Testiviivan vasen laita oli ihan suora, mutta kontrolli viivan puoleisesta reunasta väri ikäänkuin "kiemurteli" ja näyttää sen vuoksi paksulta. En muistanut myöhemmin ottaa kuvaa, kun haalistui, siinä näkyi terävämpänä suorat pystyviivat tuossa kohdassa. Värittömämpinä tosin.

Viallinen testikin on ihan mahdollinen. Siksipä tässä kyselen viisaammilta neuvoja. Vuosia tottunut varmistamaan, että ruutuun ei vaan tule väriä ja nyt ekaa kertaa näin.
 
Testiviivan vasen laita oli ihan suora, mutta kontrolli viivan puoleisesta reunasta väri ikäänkuin "kiemurteli" ja näyttää sen vuoksi paksulta. En muistanut myöhemmin ottaa kuvaa, kun haalistui, siinä näkyi terävämpänä suorat pystyviivat tuossa kohdassa. Värittömämpinä tosin.

Viallinen testikin on ihan mahdollinen. Siksipä tässä kyselen viisaammilta neuvoja. Vuosia tottunut varmistamaan, että ruutuun ei vaan tule väriä ja nyt ekaa kertaa näin.
Tää taas kuulostaa kyllä siltä, että ainaki yritystä on ollut! Liekö se viivan väri vaan lähtenyt levimään, en tiedä (n) ajattelitko testata myöhemmin, että viiva on kadonnut?
 
Täällä mennään kp 24. Raskaustesti oli tänään negatiivinen. Älyttömät pms oireet menossa :cautious: leuka on kipeitä näppyjä täynnä, kiukuttaa, oon syväjäässä, ja aivan järkyttävä turvotus
Ainoat oireet jotka poikkeavat normi kierrosta on, että valkovuotoa tulee paljon, ja se on vetistä/limaista ja sameaa. Ja sitä tulee paljon enemmän kun normaalisti. Ja munasarjoissa tuntuu kipuilua välillä vieläkin.
Ai niin! Ja mun vatsaoireet! Mun vatsa on todella herkkä, ja oon löysällä aina ovulaation aikoihin ja kuukautisten. Eli mulla on oikeasti n. Parisen viikkoa, max 3, sellaista aikaa, että voi syödä sillain, ettei tarvi varmistella vessan sijaintia. Mutta myt vatsa on ehkä enemmänkin kovalla (n)
Mutta eiköhän ne menkat sieltä saavu taas. :ninja:
 

Yhteistyössä