Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Negaa näytti aamulla ja ovistesti hailakka http://aijaa.com/JTg9gc mikälie mielenoikku se aiempi ollut :giggle: Jospa malttaisi pari päivää odotella..tai aina saa toivoa :ROFLMAO: vielä kovin aikaista näyttää mitään.

Kelasin että eihän se olisi voinut olla toinen ovis tässä kierrossa?! Se masukuumottelu ja selkäkipu vois sikäli täsmätä ovikseen.

Mikä fiilis sulla?
Jospa kuitenkin..? Peukkuja! ❤

En mä oikein usko että tärppää tässä kierrossa. Oon niin väsynytkin koko ajan. No tänään lääkäriin. En oikein usko että sielläkään mitään uutta tulee.
 
Jospa kuitenkin..? Peukkuja! ❤

En mä oikein usko että tärppää tässä kierrossa. Oon niin väsynytkin koko ajan. No tänään lääkäriin. En oikein usko että sielläkään mitään uutta tulee.
Toisaalta se väsymyskin voi kieliä positiivista ;) Jaksuja <3

Meinasin laatata töissä..huh. Jospa olisikin sitä itseään
 
Viimeksi muokattu:
Onnea tummenevista viivoista <3
Mariani toivotaan plussaa tulevaksi, jaksamista <3

omaa napaa: ei ovisplussaa vieläkään, ei edes tummenevaa viivaa..ihan plankoja vaan kaikki..piti tilata lisää testejä kun loppuvat perhanat kohta..omaisuus menee nyt näihinkin sitten..pläh :cautious:
Mutta tänään ihme menkkakipuja jotka tuntuu selässäkin, ei kamalan kovia mutta niin että huomaa..mistäs ne nyt vois johtua?? kp 15 tänään menossa..menkatko ne jo alkaa..kp 8 lähtien oon ovista testaillut, eikä oo minkäännäköistä plussaan viittaavaakaan näkynyt..niin ei tämä kipu mitään kiinnittymistäkään voi olla, että olisi ovis ollut jo hyvin ajoissa..
Paitsi ihanat kanssa sisaret, voiko ovis alkaa kipuilemaan jo ennen ku näkyy testeissä ja tuntuuko se menkkakivuilta?
Ne oviskivut mitä oon aiemmin tuntenut on ollut tuikkivaa suht kovaa kipua joka kestää hetken ja muutenkin se kipu on erilaista..
 
Onnea tummenevista viivoista <3
Mariani toivotaan plussaa tulevaksi, jaksamista <3

omaa napaa: ei ovisplussaa vieläkään, ei edes tummenevaa viivaa..ihan plankoja vaan kaikki..piti tilata lisää testejä kun loppuvat perhanat kohta..omaisuus menee nyt näihinkin sitten..pläh :cautious:
Mutta tänään ihme menkkakipuja jotka tuntuu selässäkin, ei kamalan kovia mutta niin että huomaa..mistäs ne nyt vois johtua?? kp 15 tänään menossa..menkatko ne jo alkaa..kp 8 lähtien oon ovista testaillut, eikä oo minkäännäköistä plussaan viittaavaakaan näkynyt..niin ei tämä kipu mitään kiinnittymistäkään voi olla, että olisi ovis ollut jo hyvin ajoissa..
Paitsi ihanat kanssa sisaret, voiko ovis alkaa kipuilemaan jo ennen ku näkyy testeissä ja tuntuuko se menkkakivuilta?
Ne oviskivut mitä oon aiemmin tuntenut on ollut tuikkivaa suht kovaa kipua joka kestää hetken ja muutenkin se kipu on erilaista..
Kiitos ihana :) tsemppiä oviksen bongaukseen!
 
Onnea tummenevista viivoista <3
Mariani toivotaan plussaa tulevaksi, jaksamista <3

omaa napaa: ei ovisplussaa vieläkään, ei edes tummenevaa viivaa..ihan plankoja vaan kaikki..piti tilata lisää testejä kun loppuvat perhanat kohta..omaisuus menee nyt näihinkin sitten..pläh :cautious:
Mutta tänään ihme menkkakipuja jotka tuntuu selässäkin, ei kamalan kovia mutta niin että huomaa..mistäs ne nyt vois johtua?? kp 15 tänään menossa..menkatko ne jo alkaa..kp 8 lähtien oon ovista testaillut, eikä oo minkäännäköistä plussaan viittaavaakaan näkynyt..niin ei tämä kipu mitään kiinnittymistäkään voi olla, että olisi ovis ollut jo hyvin ajoissa..
Paitsi ihanat kanssa sisaret, voiko ovis alkaa kipuilemaan jo ennen ku näkyy testeissä ja tuntuuko se menkkakivuilta?
Ne oviskivut mitä oon aiemmin tuntenut on ollut tuikkivaa suht kovaa kipua joka kestää hetken ja muutenkin se kipu on erilaista..
Tässä kierrossa sattui kovien menkkakipujen tapaan, mutta toispuoleisesti. Nyt on vissiin 7dpo ja paha olo on vaivannu aamuvarhaisesta asti.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveilija-31
Viimeksi muokattu:
Mariani hyviä uutisia saatiin lapsettomuuspolilta. Nyt ehdin jo lugesteronit aloittaa tähän kiertoon. Sekä primaspania 100mg pvä. Kokeillaan niillä nyt koska ei kuulemma enää ole huonoa tuuria että jossain se syy on toistuviin km.

Mä tulen siis perästä testitikkujen kanssa ;) toivotaan plussarikasta kevättä. ❤
Jee kannatti mennä! Tule :giggle::D Toivon niin että lugeista on apua <3

Mitä on muuten prismaspan tai mitä ne tekee?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Jee kannatti mennä! Tule :giggle::D Toivon niin että lugeista on apua <3

Mitä on muuten prismaspan tai mitä ne tekee?
Samaa kun aspirin/disperin. Sanoi että vaikka multa on tutkittu tukostaipumus ja ei ole. Mutta kuulemma mikrotukoksia voi silti olla ja ne tukkia kriittisiä suonia. Ehkäisee siis tukoksia kun sitä syö säännöllisesti.

Sä oot näköjään noita rfsu testejä ostanut.. :p mä oon alkanut epäilee että herkkyys on enemmän kuin 25mlU niissä. Vaikka rfsu sivuilla väittää että on 25.. Ei ainakaan kauhean herkkiä ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tämän aamun digi.

http://aijaa.com/xGqXzt

Huomenna oviksesta on 3 viikkoa joten maanantaina teen toisen digin ja se pitäisi näyttää 3+. Jos näyttää vähemmän niin sittien tiedän varmasti miten tämä raskaus tulee päättymään. Viime kesänähän raskaushormooni nousi hitaasti, 3+ näytti siinä vaiheessa kun oli oviksesta 3 viikkoa ja 4-5 päivää. Kun taas siinä raskaudessa mistä lopputuloksena lapsi, näytti 3+ päivää liian aikaisin.
 
No voihan kökkö! :( Ovat siis epäluotettavia nekin testit. Mikähän siinä on et noi muka herkät testit on niin paljo huonompia kuin vaikka noi PC testit jotka vielä tosi halpoja verrattuna noihin kallisiin?! Eli kannattaa vaan pitäytyä noissa hyviksi havaituissa. :) Testailet taas huomen aamuna pc testillä,eiköhän se haamu ole siitä vahvistunut. :)
Purin sen testin osiin, että sain sen lasin pois, mikä heijasti ja sit näky haalea haamu ;)
 

Yhteistyössä