Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta. Nyt apua naiset! ELIVO testi apteekista. Kokemuksia. Sain aivan selvän toisen viivan siihen, piirtyi samantien.. Onko noi luotettavia? Apteekin omaa menin hakemaan mutta oli vain niitä ultra ja sit noita elivon testejä.

Kuvat molemmat testiajalla 5min kohdalla

DSC 1861


DSC 1868
Mä sain noilla ihan selkeet 2 viivaa mut en ollu raskaana kuiteskaa..joten ei oo kovin luotettavia mun mielestä ainakaa..
 
Huomenta! Piti tänään tuhlata toinen testi. Ei tosiaan vakuuta nämä viivat minua, viime kesän kkm oli samanlaisia viivoja. Tällä hetkellä on menossa dpo 18. Siinä raskaudessa, minkä lopputuloksena lapsi, oli jo dpo 12 tämmösiä viivoja.

Tämän aamuinen
http://aijaa.com/XSnQQQ

Ylhäällä eilinen, alhaalla tämän aamuinen
http://aijaa.com/nNeyi5
Tulee tietty mieleen, että oletko ihan satavarma ovulaatiosta? Oman lapseni la:ta vaihdeltiin odotusaikana tiuhaan tahtiin, koska ovulaatio oli poikkeuksellisesti ollut ihan loppukierrosta ja laskureiden mukaan olisi ollut rv 5-6 kun sain vielä haaleita testejä, mutta todellisuudessa rv oli jotain 3-4 välillä.
 
Nelli; mä nään viivan mutta en kyllä väriä, oisko viivanpaikka vaan:unsure:.. suosittelen muuta testiä harkitsemaan noi taitaa olla "ollakko vai ei-testejä"

Leonella; mielestäni viiva näyttää hiukan eilisestä vahvistuneen(y) stemppiä:)

ON: mulla ei mitää dpo11 ja clearblue plusmiinus testi nega:(.. Pitää viimeset testit jossai vaiheessa uitella ja sitte vois suosiolla luovuttaa ja odottaa menkkoja.
Apua HooKoo, joko teillä yritetään seuraavaa? :ROFLMAO:
Ihan hetki sittenhän oltiin mahat pystyssä joulukuisissa -15 :love:
Näin se aika kuluu!
 
En usko et ovis olisi ollut myöhäisempi, mulla n varsin selkeät oviksen merkit havaittavissa. 2.4 oli kuukauden ainoat petipuuhat, toihan ne siittiöt elää pitkäänkin mutta kyllä se sille viikonlopulle ajoittuu. Ei auta kun odottaa, onneksi ääsen varhaisultraan kunnalliselle puolelle aiempien ongelmien takia.
Hyvä että pääset kunnan puolesta varhaisultraan. ❤ pidän peukkuja!
 
Mariani mitä testit näyttää? ❤

Onnea plussista!

Pitkää pinnaa piinailijoille!:)
Negaa näytti aamulla ja ovistesti hailakka http://aijaa.com/JTg9gc mikälie mielenoikku se aiempi ollut :giggle: Jospa malttaisi pari päivää odotella..tai aina saa toivoa :ROFLMAO: vielä kovin aikaista näyttää mitään.

Kelasin että eihän se olisi voinut olla toinen ovis tässä kierrossa?! Se masukuumottelu ja selkäkipu vois sikäli täsmätä ovikseen.

Mikä fiilis sulla?
 
En tiedä onnitellakko vuodosta vai pahottelut:unsure:.. Oletko miettinyt jos heität kierukan nurkkaan? -HooKoo

Hyvä kysymys. Ei ole tarkoitus yrittää lisää lapsia. Mutta kieltämättä vähän kerkesin jo olla innoissani. Kyllä minä voisin.. Mutta ei se järkevää olisi. No jos niin joskus sattuisi, niin silloin sillä on tarkoitus. Olen oppinut nyt että kaikella todella on tarkoitus. Jopa ennen kuopusta niillä keskemenolla ja tuulimunalla.. Lapsen piti syntyä juuri silloin kuin syntyi.

Plussatuulia kaikille. Toivoisin että pystyisin olee täältä pois, koska tämä ei ole ajankohtaista nyt meille.. Mutta mikäs teet, tämmönen hönö himotestaaja.

Muoks. Sen verran vielä lisään että jos ei olisi tämä kierukka niin epäilisin vahvasti raskautta. Ihme kapistus kun tekee niin selkeitä oireita. Lämmöt, palelua, törkeä väsymys, oon siis nukahdellut kun mies tullu kotiin ip:llä, ruoka ei maistu.. Mutta oon lukenut että tämä voi olla normaalia kierukan kanssa että saa ns. raskausoireita. Harmi että on ainut mahdollinen ehkäisy mulle :(
 
Viimeksi muokattu:
Kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta?

Menkathan mulla alkoivat - älä lue tästä eteenpäin jos et haluaa liian yksityiskohtaista informaatiota :p Täysin normaalit menkat - joskus on ollut runsaampia, joskus on ollut niukempia. Punainen, verinen (limainen) vuoto, ei hyytymiä. Ei mitään erityisiä "olen raskaana" oloja, tissien arkuuskin hävisi kun menkat alkoivat. Mutta lämmöt näyttävät tältä (ylempi kuva, alempi on edellisestä plussakierrosta):

http://www.fertilityfriend.com/home/5b5ade

Eli lämmöt romahtivat juuri ennen, mutta ovatkin menkkojen alusta vain nousseet?!
 
Kysynpä täältäkin,toivottavasti joku osaa sanoa. Lyhyesti. Viim menkat ollu 8.3. Talletus tehty ihan kierron alussa, eli kierron pituus max 25. Vahva + tehty 8.4. Tänään tein kuitenkin hetken mielijohteesta digi joka näytti 2-3. Eikö se ole aivan liian vähän?? Kellään kokemusta? Mieletön epätoivo :( ...mutta
Onnittelut muille plussanneille ja plussaonnea muille!! Taustailen päivittäin katsomassa ja jännittämässä ja tiirailemassa haamuja...jännää ja koukuttavaa.
 
Mariani Kyllä siellä viivasta pilkistää. Tosin itsekin noihin haamuja saanut tarkoittamatta mitään, mutta toi on leveä ja minusta siinä on väriä. Aamulla uudestaan, toivottavasti vahvistuu (y).
Toivotaan niin ;) viime kierrossa tuli selvää negaa siksi hieman uskallan toivoa, kunhan ei taas vaan olisi kemiallinen

Darni73, Kp 21 dpo 6 menossa kaiketi vasta eli kovin on aikaista
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Darni73

Yhteistyössä