Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Samaa kun aspirin/disperin. Sanoi että vaikka multa on tutkittu tukostaipumus ja ei ole. Mutta kuulemma mikrotukoksia voi silti olla ja ne tukkia kriittisiä suonia. Ehkäisee siis tukoksia kun sitä syö säännöllisesti.

Sä oot näköjään noita rfsu testejä ostanut.. :p mä oon alkanut epäilee että herkkyys on enemmän kuin 25mlU niissä. Vaikka rfsu sivuilla väittää että on 25.. Ei ainakaan kauhean herkkiä ole.
Ahaa! Kuulostaa jännältä ja miksei jos voi ennalta ehkäistä ja varautua.

Sitä disperiniä olen miettinyt kun täällä oli puhetta, että voisi auttaa. Tuskin haitannee jos veri vähän ohenee kun hemoglobiini aina lähes 150 :p

Joo.. :giggle: Noihin testeihin jotenki silti luotan vaikka aiemmin tuntui että oli fiaskoja ja ne teki mitä huvitti. Nyt tuolla en ole ns turhaa viivaa saanut.

Tämän aamun tuotosta http://aijaa.com/GaWfnH
 
Viimeksi muokattu:
Mä aion myös roikkua ainakin varhaisultraan asti täällä kuumepuolella. Mun päässä keskenmenon, ku:n ja tuulimunan todennäköisyydet on niin massiivisia, etten ole vielä ainakaan mitää vauvaa saamassa, vaikka viivat olis kuinka vahvoja :/ Oon aina ollut niin kateellinen niille, jotka heti plussasta asti on saamassa vauvaa. Nytkin alaselkä alkoi särkeä tosi kovaa, eli heti olen saamassa keskenmenoa. Voi kele mää sanon tätä.
 
Hei! Jonkun verran olen ketjua seurannut ja ajattelin kysyä seuraavaa;
Imetään iltaisin ja öisin 1,4kk lastani! Olen yrittänyt bongata ovistestillä ovista, mut tuloksetta. Kuukautiset alkoi 2,5vko sitten ekan kerran synnytyksen jälkeen. Sitä ennen ovistestillä näytti kauan voimakasta viivaa...

Nyt ovista tikuttanut ja alku viikosta näytti melko voimakasta viivaa, mut ei tarpeeksi. Eilen ja tänään näytti jo haaleaa...
Onko siis ovis mennyt jo? Vai jäänyt kokonaan tulematta? Vai voiko olla et olisin silti raskautunut?
Kiitos jos jaksatte kommentoida! ;)
 
Tänään piti menkat alkaa, ei kyllä tuntemuksiakaan oo, yleensä tuhruttaa muttei nyt sitäkää. Tuleeko sitte rytinällä ens viikolla ilman varotusta:eek:..
Mie testailen ens viikolla jos ei oo alkanu, jos nega niin varmaa pillereitten lopetus hakee kiertoa vielä.
Noh outellaan:)
 
Hei!
Liityn nyt vasta keskusteluun. Olen 31v ensikertalainen (mies samanikäinen) ja nyt menossa yk 3. Kp 31/32-33 menossa ja tunnustaudun himotestaajaksi. Testattu jo kaksi negaa, apoteq -merkkisellä testillä, viimeisin tänäaamuna. En oikein suostu luottamaan tohon kun oireita vaikka millä mitalla. Rinnat kuin ilmapallot ja lämmöt päälle 37. Ajattelin, että jos täältä löytäisin vertaistukea. Mies pitää mua jo ihan hölmönä..
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja tintt@r@
Mä alan nyt pikkuhiljaa epäilemään että oisinkin ovuloinut jo huomaamatta. Aloitin ovistestit 15 päivä perjantaina. Jos olisinkin ovuloinut sillon perjantai-lauantai akselilla niin testihän ois ehkäpä näyttänyt plussaa torstaina millon en vielä testannut.

Epäilen tälläistä koska perjantaista on alkanut tulla täysin samoja oireita/oloja kuin viime kierrossakin tuli dpo 6 lähtien. Ja jos ovulaatio olis ollu 15/16 päivä niin perjantaina ois sitten ollut dpo 6-7..
Oon kalenteriin pistänyt ylös viime kierroissa joitakin oireita. Dpo 6 menkkakipuja, joita nytkin kovasti tunsin mistä kerroinkin. Ja ne jatkuu, vähän väliä jotain kipuilua alavatsassa..huonoa oloa voimistuen perjantaista, eilen piti ihan miettiä tuleeko oksennus vai ei..samaa tänäänkin..rinnoissa joitakin kipuaaltoja välillä..iltasin todella kylmä.

Ehkäpä mä varmuuden vuoksi testaan raskaustestillä myös ens viikon aikana, ehkäpä jo huomenna kun malta kuitenkaan odottaa mitään :D jos menee niinkun nyt mietin ois huomenna dpo 9..

Mutta teen ovistestejäkin vielä, koska tämä on tosiaan vasta epäilys..koskaanhan ei tiedä..aika näyttää :ninja:
 
Mä alan nyt pikkuhiljaa epäilemään että oisinkin ovuloinut jo huomaamatta. Aloitin ovistestit 15 päivä perjantaina. Jos olisinkin ovuloinut sillon perjantai-lauantai akselilla niin testihän ois ehkäpä näyttänyt plussaa torstaina millon en vielä testannut.

Epäilen tälläistä koska perjantaista on alkanut tulla täysin samoja oireita/oloja kuin viime kierrossakin tuli dpo 6 lähtien. Ja jos ovulaatio olis ollu 15/16 päivä niin perjantaina ois sitten ollut dpo 6-7..
Oon kalenteriin pistänyt ylös viime kierroissa joitakin oireita. Dpo 6 menkkakipuja, joita nytkin kovasti tunsin mistä kerroinkin. Ja ne jatkuu, vähän väliä jotain kipuilua alavatsassa..huonoa oloa voimistuen perjantaista, eilen piti ihan miettiä tuleeko oksennus vai ei..samaa tänäänkin..rinnoissa joitakin kipuaaltoja välillä..iltasin todella kylmä.

Ehkäpä mä varmuuden vuoksi testaan raskaustestillä myös ens viikon aikana, ehkäpä jo huomenna kun malta kuitenkaan odottaa mitään :D jos menee niinkun nyt mietin ois huomenna dpo 9..

Mutta teen ovistestejäkin vielä, koska tämä on tosiaan vasta epäilys..koskaanhan ei tiedä..aika näyttää :ninja:

Toivotaan, et noin olisi, kuulostaisi lupaavalta!
 
Onnea kaikille plussanneille plussista!! ja tsemppiä vielä yrittäville.

Sanokaapa näkyykö tässä onestepissä haamujen haamu? Ikäänkuin näkisin siinä jotakin varsinkin livenä ja ikinä en ole minkäänlaista edes viivanpaikkaa onestepiin saanut. Kuvittelenko siihen häivähdyksen viivaa vain

http://aijaa.com/9VvVgU

Nyt on dpo 12 ja testi aika laimeesta pissasta. Ja kuuluuko ovulaatiotestin tummeta kierron loppua kohden? Ekaa kertaa nyt ovulaation tikutin ja vahva viiva tuli 12.4. Meillä nyt yk 7 menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani

Yhteistyössä