Juu huomasin tuon itsekin et säilyy vaan 24 h ja sit häviää. Mut onhan meillä tulossa r-testiäkin pysyvämpi muisto. <3Se tuloshan häviää siitä n. vuorokaudessa. Toki voi silti muistona säilyttää
Juu huomasin tuon itsekin et säilyy vaan 24 h ja sit häviää. Mut onhan meillä tulossa r-testiäkin pysyvämpi muisto. <3Se tuloshan häviää siitä n. vuorokaudessa. Toki voi silti muistona säilyttää
Ahaa! Kuulostaa jännältä ja miksei jos voi ennalta ehkäistä ja varautua.Samaa kun aspirin/disperin. Sanoi että vaikka multa on tutkittu tukostaipumus ja ei ole. Mutta kuulemma mikrotukoksia voi silti olla ja ne tukkia kriittisiä suonia. Ehkäisee siis tukoksia kun sitä syö säännöllisesti.
Sä oot näköjään noita rfsu testejä ostanut.. mä oon alkanut epäilee että herkkyys on enemmän kuin 25mlU niissä. Vaikka rfsu sivuilla väittää että on 25.. Ei ainakaan kauhean herkkiä ole.
Tykkäys tosi vahvoille viivoille ... ei selkäsäryille!http://aijaa.com/2iXuFM
Pitäis kai näistä olla onnellinen.. joku ois.. päiväpissan pc:t rv 4+3 & dpo 17-18.
Mulla kans alaselkä aaltoilee kipua.. en mäkää pysty km:jen jälkeen heittäytyy ajatukseen että nyt saadaan vauva.. uskon ehkä sit ku joskus saan syliini pienen.
Miulla aivan sama! Dpo 9, ovistesti suurin piirtein sama ja raskaustesti pelkkää valkoista.Dpo 9 ovistesti http://aijaa.com/SWkeHJ raskaustesti antoi blancoa
Jännää! Saas nähdä miten meidän käyMiulla aivan sama! Dpo 9, ovistesti suurin piirtein sama ja raskaustesti pelkkää valkoista.
Mä alan nyt pikkuhiljaa epäilemään että oisinkin ovuloinut jo huomaamatta. Aloitin ovistestit 15 päivä perjantaina. Jos olisinkin ovuloinut sillon perjantai-lauantai akselilla niin testihän ois ehkäpä näyttänyt plussaa torstaina millon en vielä testannut.
Epäilen tälläistä koska perjantaista on alkanut tulla täysin samoja oireita/oloja kuin viime kierrossakin tuli dpo 6 lähtien. Ja jos ovulaatio olis ollu 15/16 päivä niin perjantaina ois sitten ollut dpo 6-7..
Oon kalenteriin pistänyt ylös viime kierroissa joitakin oireita. Dpo 6 menkkakipuja, joita nytkin kovasti tunsin mistä kerroinkin. Ja ne jatkuu, vähän väliä jotain kipuilua alavatsassa..huonoa oloa voimistuen perjantaista, eilen piti ihan miettiä tuleeko oksennus vai ei..samaa tänäänkin..rinnoissa joitakin kipuaaltoja välillä..iltasin todella kylmä.
Ehkäpä mä varmuuden vuoksi testaan raskaustestillä myös ens viikon aikana, ehkäpä jo huomenna kun malta kuitenkaan odottaa mitään jos menee niinkun nyt mietin ois huomenna dpo 9..
Mutta teen ovistestejäkin vielä, koska tämä on tosiaan vasta epäilys..koskaanhan ei tiedä..aika näyttää