Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut :(

Nii mä pessimisti en uskalla kertoo miehelle :(
Enhä mä uskalla ees siirtyy pois täältä!

Paha olo on ihan järkky.. syö ni olo paranee ja tunnin päästä taas olo.. ei oo oksentaa tarvinnut mutta etoo kyllä kovasti.

Huomenna ois sit kp1 jos pidemmän kierron mukaan mennään.
 
Kp28/30 dpo10 rfsun 15miun aamutesti nega:(:poop:.. noh enpä oo ennen tota puikko testiä käyttäny oli eka kerta:p tänään haen kasan pc testejä kaupalta niin pissitää niihin sitten :LOL::whistle:
Vähä hankala tutkailla olojakaan kaamee flunssa päällä:confused:
Näillä nyt mennään kahtoo mitä PeeCeet sannoo vai sannooko mittään(y)
 
Huomenta kaikille!

Täällä aamu alkoi taas pirteissä tunnelmissa, menin illalla töiden jälkeen vasta lähempänä 1 nukkumaan, heräilin yöllä ja lapset herätti aamusta siinä 7:30 ja nousin ihan pirteänä. Ei ollenkaan mua :ROFLMAO: tavallisesti olisin ollut aivan naatti.

No, aamu pc-testi antaa hiiieeman toivoa, tänään dpo 10. Ja niin hailakka haamu tai mielikuvituksen tuotetta kovassa raskautumisen toivossa, että sitä ei voi missään nimessä edes kuvata. Huono olo jo kolmatta aamua...mutta vain lievästi.
Odotukset on nyt hyvin korkealla:LOL:
 
Huomenta kaikille!

Täällä aamu alkoi taas pirteissä tunnelmissa, menin illalla töiden jälkeen vasta lähempänä 1 nukkumaan, heräilin yöllä ja lapset herätti aamusta siinä 7:30 ja nousin ihan pirteänä. Ei ollenkaan mua :ROFLMAO: tavallisesti olisin ollut aivan naatti.

No, aamu pc-testi antaa hiiieeman toivoa, tänään dpo 10. Ja niin hailakka haamu tai mielikuvituksen tuotetta kovassa raskautumisen toivossa, että sitä ei voi missään nimessä edes kuvata. Huono olo jo kolmatta aamua...mutta vain lievästi.
Odotukset on nyt hyvin korkealla:LOL:
Oijoi! <3 Hitsi kun et saanut kuvaa laitettua meille, niin oltas voitu tiirailla haamua. :D Toivotaan, että se haamu sieltä vahvistuu, huomenna vaan uutta testiä. :) Mullahan näytti dpo 11 tosi selvää viivaa, et jospa sullakin huomenna olis selkeä plussa! <3 PC:t on kyl hyviä testejä, ei voi muuta sanoa. :)
 
Oon menossa ostoksille tänään, mietin raaskisko ostaa tälle illalle kalliimman herkän testin apteekista :LOL:
Mies ei varmasti näkisi tossa tän aamun testissä mitään.
Apteekissa myytiin jotain testiä, mikä voi näyttää jo 6pv ennen oletettuja menkkoja plussan....
Se on se first response millä mäkin testailin viime la dpo 8 ja negaa näytti ainakin mulla. Mut voit toki kokeilla, jos sulla tulis siihen plussa ja pitäis kyl tullakin jos pc:ssä haamu. :D Makso meiän apteekissa jotain päälle 12 euroa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Haaveilija-31 Mulla sillo ku testailin lähti aina tummumaan siinä alkukierrrosta menkkojen jälkeen. Ennen ovista ne haaleni iha jonka verran kunnes sitten vahvempi taas ja tuli plussa. Teki aina saman jutun. Ja sit oli tapana testata aamun toka pissasta, se näytti luotettavimmin, samaan aikaan joka päivä. Mutta yksilöitähän me. Toivottavasti sulla plussa pian pärähtää :)
Mulla tekee nyt samaa. Alkoi selkeesti tummumaan siinä kl 9 ja kp 12-13 asti oli aika tummaa. Ei kuitenkaan niin tumma, kun kontrolli. Nyt sit pari päivää ollut selkeesti haaleempi. Mitää o-oireita ei vielä oo oikeen ollut. Jotain nipistelyä, mut limat yms ei oo mitään mitä mulla joskus aikoinaan ollut.
Nyt kp 16 jo. Tosin tämä on eka kierto kuopuksen syntymän jälkeen. Olisi ehkä jopa ihme, jos toimisin täydellisesti. :-D
Ja meillä on menossa operaatio imetyksen lopetuskin täällä. :)
Nyt menee enää yöunille meno tissi. :)

Jeps ja aamun eka pissa ei jostain syystä toimi mullakaan. Ei raskaus (aikaisessa vaiheessa) testatessa, eikä myöskään ovista testatessa. Päivällä joskus näyttää aina selvemmin tai tokasta pissasta just. Tosin en oo aina tuota ovista testannu samaan aikaan. Joskus kahdesti päivässsäkin....
 
Hei naiset!
Mitenkäs se meni sen greippimehun kanssa.
Missä vaiheessa kannattaa aloittaa ja pitääkö lopettaa jossain vaiheessa? Vai voiko sitä litkiä huoletta vaikka kuin pitkään?
Siis, kun mä nyt sitä oon vajaan viikon litkinyt (ehkä liian myöhään aloitettu) ja tuohan on HYVÄÄ!!!
Voisin vedellä vaikka litran päivässä, mutta olen sen kaksi lasia juonut vrk.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Pitkästä aikaa taas täällä kun on johonkin testiin tullut arvailtavaa.

Kp 33/30-32. Raskaustestiä ei kaapista löydy koska olen päättänyt että en testaile enää mitään, vajaassa 2 vuodessa on testeihin kuseskeltu ihan tarpeeksi. Tein sitte ovistestin kun kaapista sellainen löytyi.

Pari minuuttia uitosta
http://aijaa.com/kSenha

5 minuuttia uitosta
http://aijaa.com/kn5ldG

Oliskohan se lähdettävä raskaustestin ostoon? Mä en vaan usko että se plussaa näyttäisi joten en taida uskaltaa.
 
Hei naiset!
Mitenkäs se meni sen greippimehun kanssa.
Missä vaiheessa kannattaa aloittaa ja pitääkö lopettaa jossain vaiheessa? Vai voiko sitä litkiä huoletta vaikka kuin pitkään?
Siis, kun mä nyt sitä oon vajaan viikon litkinyt (ehkä liian myöhään aloitettu) ja tuohan on HYVÄÄ!!!
Voisin vedellä vaikka litran päivässä, mutta olen sen kaksi lasia juonut vrk.
Karkeasti jaoteltuna se taisi mennä niin että greippimehua ovikseen asti ja siitä sitten vähän punaviiniä kiinnittymiseen asti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Pitkästä aikaa taas täällä kun on johonkin testiin tullut arvailtavaa.

Kp 33/30-32. Raskaustestiä ei kaapista löydy koska olen päättänyt että en testaile enää mitään, vajaassa 2 vuodessa on testeihin kuseskeltu ihan tarpeeksi. Tein sitte ovistestin kun kaapista sellainen löytyi.

Pari minuuttia uitosta
http://aijaa.com/kSenha

5 minuuttia uitosta
http://aijaa.com/kn5ldG

Oliskohan se lähdettävä raskaustestin ostoon? Mä en vaan usko että se plussaa näyttäisi joten en taida uskaltaa.
sivulla 444 on mun ovistestin kuva, joka enteili plussaa myös r-testiin ;)
 

Yhteistyössä