Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No niin, himotestaajat :D
Mita testeja suosittelisitte? Katselin noita raskauskeijun 10 ja 25 ja mamin 10 ja 25 liuskoja, kumpia suosittelisitte? Ja onko kokemusta noista mamin puikkotesteista? Ne vaikuttaa hurjan:eek: edullisilta normi puikkohintoihin verrattuna.

Ajattelin siis vaihteeksi kokeilla tilata suomesta testeja. Tuo First response on muuten jenkkilassa ihan ykkos-asemassa. Harmittaa vaan kun se on sen verran hintava et niita ei montaa per kierto viitsi tehda.

(n) ihmettelee tietamaton himohkoksi testaajaksi muuttunut :alien:
Mamin testit ne puikot oli mulla testissä ja hyvällä mielikuvituksella siihen mitään sai. Ja minusta ihan ok. Saa nähdä mitä näyttää tärppikierrossa. :) 10mlU suhtaudun aina varauksella joten katsotaan mitä ne näyttää. Raskauskeijun 10mlU on susia.. Ei näyttänyt mulla raskautta vaitta pc, cb plus ja digi näytti.
 
Toivotaan että asiat järjestyy parhainpäin. ❤ no tuo lapsettomuuspoli aika on yhdistetty naistentautien ajan kanssa koska mulla on ollut ongelmia kohdunsuulla.. Vanhuus ei tule yksin.. ;)
Pitäähän sitä testejä olla.. :D mitä tihrustaa.. :p
Niin se menee että ikä tuo kaikenlaista ja ainakaan se ei tunnu helpottavan tätä "prosessia".

Tsemppiä sinulle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Pisamapeikko jos olisit mun kaveri kertoisin sulle, että olet ihan seonnut :D Se, että joku yksittäinen testimerkki ei vahvistu ei tarkoita yhtikäs mitään! Sen sijaan sinun eilinen viiva sulki esim. kemiallisen täysin pois! Keskenmenoa ei kukaan voi ennustaa, mutta raskaana sitä olet :) Nyt turha huoli pois ja lopetat vaikka koko testaamisen :)
 
Neitonen mulla ei näy kuva kännykällä ainakaan mutta onnea silti :)
Pisamapeikko aika vahva plussa eiköhän siellä pikkanen oo matkassa:love:

ON: dpo9 ja aamupissa PC nega, noh viivanpaikka ainakii oli mutta se ei meinaa mitää. Oikeestaan en tiedä onko ees olojakaan jotai nipistelyä ja nuhaa pukkaa mutta eipä se mitää meinaa silti:unsure: ennenkin oon haamun saanu näillä dopeilla että kahtoo nyt millo testaa taas, tänään kyllä pitäs tulla jotai testejä postista mutta voip olla että uitan päiväpissasta:ROFLMAO:.. Eipä kyllä mitenkää aktiivista tälle kuulle ollu sängyn puolella että en usko oikein omalle kohalle plussaan.
 
Huomenta, täällä dpo 9 ja pc testi puhdas valkoinen.

Vasen tissit alkoi illalla tuntua vähän aralta ja on edelleen. Ennen kuin sängystä nousin niin oli pahanolon tunnetta, samaa mitä eilen kesti koko aamupäivän. Otin nyt opikseni ja söin heti leivän. Flunssaa on edelleen, mistä sitä räkää riittää :barefoot:

Oon ollut kyllä myös yllättävän aamuvirkku tässä viimeisinä about 5 aamuna vaikka yötkin olleet vähän levottomia...eli tuntuu, että unta tarvinnut tavallista vähemmän. Unia olen myös nähnyt todella paljon.
Noh, huomenna uutta testiä taas kehiin :p
 
Huomenta, täällä dpo 9 ja pc testi puhdas valkoinen.

Vasen tissit alkoi illalla tuntua vähän aralta ja on edelleen. Ennen kuin sängystä nousin niin oli pahanolon tunnetta, samaa mitä eilen kesti koko aamupäivän. Otin nyt opikseni ja söin heti leivän. Flunssaa on edelleen, mistä sitä räkää riittää :barefoot:

Oon ollut kyllä myös yllättävän aamuvirkku tässä viimeisinä about 5 aamuna vaikka yötkin olleet vähän levottomia...eli tuntuu, että unta tarvinnut tavallista vähemmän. Unia olen myös nähnyt todella paljon.
Noh, huomenna uutta testiä taas kehiin :p
Kuulostaa noi sun oireet ihan siltä, että voisit hyvinkin olla raskaana. :) Huomenna vaan uutta testiä. :) Ei mullakaan näkyny mitään vielä dpo 8 edes siinä herkässä first responsessa. Jospa huomenna sitten säkin saisit plussan! :D Pidän peukkuja sille! :)
 
Neitonen,
Muistelen esikoisen kohdalla aikanaan, että sain päivää ennen oletettuja menkkoja hailakan plussan. Menkat pitäis alkaa sunnuntaina, joten jos la ei näy mitään, niin peli on selvä tän kierron osalta :ROFLMAO: näin mä ajuttelen.
Silloin en tietenkään testaillut tähän malliin, joten en tiedä, mitä olis Aikaisempina päivinä näyttänyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Neitonen,
Muistelen esikoisen kohdalla aikanaan, että sain päivää ennen oletettuja menkkoja hailakan plussan. Menkat pitäis alkaa sunnuntaina, joten jos la ei näy mitään, niin peli on selvä tän kierron osalta :ROFLMAO: näin mä ajuttelen.
Silloin en tietenkään testaillut tähän malliin, joten en tiedä, mitä olis Aikaisempina päivinä näyttänyt..
Ihan sama eli aiemmin oon kans testaillut vasta kun menkat jääneet pois ja saanut selvän plussan. Siksi olinkin yllättynyt miten näin aikasin sain noin selvän plussan. :) Tietty ei voi tietää tarkkaa ovispäivää, mutta nyt on kyllä niin voittajaolo! :D En tiedä miten pystyn keskittymään töihinkään ja nyt sit uskaltaa alkaa suunnittelemaan kaikkea, niin kuin sen isomman asunnon etsintä. :) Ikävä pakko, kun muuten viihdyttäis niin hyvin nykyisessä, muttei kyl vauvan kans mahduta asumaan siinä.

Ja jotain taikaa on meille 19.päivässä, koska tavattiin miehen kanssa ekaa kertaa tammikuun 19. päivä viime vuonna ja mentiin kihloihin heinäkuun 19. Ja nyt sitten saatiin plussa huhtikuun 19. :) <3
 
Pisamapeikko hyvin voimistuu :love:

Miten tuo lh hormoni oikein käyttäytyy, voiko vuorokaudessa nousta kunnolla? Jos tänään ovistesti ihan plankko voinko saada ovisplussan huomenna? Toiveissa siis ettei kierto venyis enää kamalasti, mutta noi ihan plankot testit ei anna kauheesti toivoa että olis edes lähelläkään..
 
Haaveilija-31 Mulla sillo ku testailin lähti aina tummumaan siinä alkukierrrosta menkkojen jälkeen. Ennen ovista ne haaleni iha jonka verran kunnes sitten vahvempi taas ja tuli plussa. Teki aina saman jutun. Ja sit oli tapana testata aamun toka pissasta, se näytti luotettavimmin, samaan aikaan joka päivä. Mutta yksilöitähän me. Toivottavasti sulla plussa pian pärähtää :)
 
Nyt kun ihan huvin vuoksi tikutan ovista (tauko kierto okosuhteiden pakosta), testasin huvin vuoksi vaikuttaako ibuprofen bihan oikeasti ovikseen. Kylla vaikuttaa. Olojen ja tikkujen mukaan ovis olis ajoittunut tahan iltaan mutta 400mg annos ibuprofeiinia eilen sai kaikki ovis oireet katoamaan, ja tanaan tikku oli eilen illalla ja tanaan aamupaivasta huomattavasti vaaleampi kuin eilen aamupaivasta. Nyt iltapaivasta taas huomattavasti tummempi, samoin limoja ja oloja tullut taas ja uskoisin etta huomenna nayttaa plussaa, paivan myohassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Nyt kun ihan huvin vuoksi tikutan ovista (tauko kierto okosuhteiden pakosta), testasin huvin vuoksi vaikuttaako ibuprofen bihan oikeasti ovikseen. Kylla vaikuttaa. Olojen ja tikkujen mukaan ovis olis ajoittunut tahan iltaan mutta 400mg annos ibuprofeiinia eilen sai kaikki ovis oireet katoamaan, ja tanaan tikku oli eilen illalla ja tanaan aamupaivasta huomattavasti vaaleampi kuin eilen aamupaivasta. Nyt iltapaivasta taas huomattavasti tummempi, samoin limoja ja oloja tullut taas ja uskoisin etta huomenna nayttaa plussaa, paivan myohassa.
Mä olen tuosta ihan samaa mieltä. Mullakin on nyt siirtynyt koska joutunut syömään 800mg buranaa muutaman kerran viikon aikana. Nyt alkanut vasta näyttää että saattaisi oikeasti tulla päivän parin päästä. Kp 20 tänään.
 
Theran, burana saattaa myos estaa koko ovulaation jos kaytossa isoja annoksia, ja myos estaa kiinnittymisen. Ma olen naiden km:n kanssa nyt tutkinut aika paljon kaiken nakoista tietoa, ja kahlannut lapi hurjia maaria erillaisia tutkimuksia aihepiirien raskaus ja keskenmeno ymparilta.

Ja kun on taukokierto olosuhteiden pakosta, niin ajattelin tehda henkilokohtaisen empiirisen tutkimuksen aiheesta :p:D
 
Theran, burana saattaa myos estaa koko ovulaation jos kaytossa isoja annoksia, ja myos estaa kiinnittymisen. Ma olen naiden km:n kanssa nyt tutkinut aika paljon kaiken nakoista tietoa, ja kahlannut lapi hurjia maaria erillaisia tutkimuksia aihepiirien raskaus ja keskenmeno ymparilta.

Ja kun on taukokierto olosuhteiden pakosta, niin ajattelin tehda henkilokohtaisen empiirisen tutkimuksen aiheesta :p:D
Samaa olen tutkinut näiden vuosien aikana ja ei se kyllä huuhaata ole. :)
 

Yhteistyössä