Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minullakin edelleen menkat poissa, ihan viimeistään siis torstaina olisi pitänyt alkaa kp 28. Teen huomenna uuden testin, mitäs jos se näyttää negaa? Pitäisikö tässä vaiheessa näkyä jo plussa? Joko sitten pääsisi veritestiin?
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hyvää (viivantihrustamis)huomenta! :geek:

http://aijaa.com/w0zWm8

Tämän aamuisenkin tulkitsin negaksi. Oli tosin huonoin mahdollinen tihrustamistesti, kun oli sitä mallia jossa väri levisi reunoja pitkin. Livenä näytti paljon pahemmalta kuin kuvassa. Tämän takia olen myös livenä näkevinäni vähän enemmän viivaa kuin eilisessä, mutta saattaa hyvin olla vaan sen sivuille kertyneen värin aiheuttama illuusio.

Joten tulkitsen yhä negaksi.
Huomenna olisi vika päivä jolloin ehtisi kertoa miehelle kasvotusten mahdollisesta plussasta... Siksi siis näin aikaiset testaamiset :)

Ja nyt siis tosiaan vasta kp 22 ja ehkä dpo 10, voi olla myös dpo 11 tai 8.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Mariani
Hyvää (viivantihrustamis)huomenta! :geek:

http://aijaa.com/w0zWm8

Tämän aamuisenkin tulkitsin negaksi. Oli tosin huonoin mahdollinen tihrustamistesti, kun oli sitä mallia jossa väri levisi reunoja pitkin. Livenä näytti paljon pahemmalta kuin testissä. Tämän takia olen myös livenä näkevinäni vähän enemmän viivaa kuin eilisessä, mutta saattaa hyvin olla vaan sen sivuille kertyneen värin aiheuttama illuusio.

Joten tulkitsen yhä negaksi.
Huomenna olisi vika päivä jolloin ehtisi kertoa miehelle kasvotusten mahdollisesta plussasta... Siksi siis näin aikaiset testaamiset :)
Toivottavasti huomenna pärähtää selkeä plussa sinulle :)
 
Eipä taaskaan soita terkkarista takas.. Yllätys yllätys.. Tossa syy miks mä käyn aina yksityisellä. En mä saa aikaa/soitettua tonne ikinä..

Aamulla samanlainen haamu ku eilenkin.. Oon syönyt nyt disperiinia ja tänään alotin ovistestit. En mä usko että paksuna ainakaan olisin..
 
Moi. Haaveilija31, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi.

Työ kun haukuitte sovin 25mlU testejä, niin voin yhtyä. Siis mä en voi olla raskaana.. Mutta olen hämilläni kehoni tavasta toimia kierukan kanssa ihan normaalisti. Kamalat oviskivut, menkat normaalit jne. Niin kerta kuulun teidän joukkoon historian puolesta, niin tilasin sofin liuskoja ja tänään ehkä dpo11. Sillo vajaa pari viikkoa sit ku sain aika selkeitä haamua pc:n tikkuun ni oli varmaan ovis, sen viivan puolesta sekä olojen.. Mutta toki varma en ole. Aika räikeästi se sofi antaa tuota viivanpaikkaa, niinkuin monelle teistä tehnyt. Iha arsesta. Laitan kuvan.

DSC 1712

Muoks. Kait mä salaa toivon että joskus vielä vauva.. Mutta tää testailu ihan huvikseen.. Ihan pöllön hommaa. Onneksi täällä monia keiden tikkuja saa katella :)
 
Moi. Haaveilija31, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi.

Työ kun haukuitte sovin 25mlU testejä, niin voin yhtyä. Siis mä en voi olla raskaana.. Mutta olen hämilläni kehoni tavasta toimia kierukan kanssa ihan normaalisti. Kamalat oviskivut, menkat normaalit jne. Niin kerta kuulun teidän joukkoon historian puolesta, niin tilasin sofin liuskoja ja tänään ehkä dpo11. Sillo vajaa pari viikkoa sit ku sain aika selkeitä haamua pc:n tikkuun ni oli varmaan ovis, sen viivan puolesta sekä olojen.. Mutta toki varma en ole. Aika räikeästi se sofi antaa tuota viivanpaikkaa, niinkuin monelle teistä tehnyt. Iha arsesta. Laitan kuvan.

DSC 1712

Muoks. Kait mä salaa toivon että joskus vielä vauva.. Mutta tää testailu ihan huvikseen.. Ihan pöllön hommaa. Onneksi täällä monia keiden tikkuja saa katella :)
Ihan pikku vinkkinä mulla on kaksi kierukka lasta ja yksi pilleri .... Joten :love:(y).... Ei välttämättä jää vaan haaveeksi :rolleyes:
 
Luppana :confused: :eek:. Oikeesti? En mä kyllä usko edes että se ois mahdollista mutta aivan mahtavat ovikset ollu enkä tosiaan edes tiennyt että kierukan kaa sellasta on. Mutta siellä se paikallaan on kuitenkin. Onhan se tosi harvinaista että tulis.. Eikä nyt suunnitelmissa edes. Mutta ehkä himotestaajat voi samaistua tunteeseen ku tulee sellanen että voisikohan.. No uitetaan tikku, ihan vaan huvikseen aikani ratoksi :D:D
 
Luppana :confused: :eek:. Oikeesti? En mä kyllä usko edes että se ois mahdollista mutta aivan mahtavat ovikset ollu enkä tosiaan edes tiennyt että kierukan kaa sellasta on. Mutta siellä se paikallaan on kuitenkin. Onhan se tosi harvinaista että tulis.. Eikä nyt suunnitelmissa edes. Mutta ehkä himotestaajat voi samaistua tunteeseen ku tulee sellanen että voisikohan.. No uitetaan tikku, ihan vaan huvikseen aikani ratoksi :D:D
Kyllä ihan oikeesti eka kierukka mukula synty 03 ja toka 07 ja menkat ja ovikset tuli ihan normaalisti.. Sanan mukaisesti syntyvät kierukka päässä :ROFLMAO:... Mulla on siis kuusi lasta ja kuudennen jälkeen tehtiin sterilisaatio kun mulla noi kierukat ja pillerit ei oikeen toimineet niinkun ois pitänyt ja nyt sitten steri on purettu " pitkä tarina miksi" niin nro:7 tässä kuumeillaan mut saas nähdä kuin vanhan ämmän käy(n).... Mut joo ei oo mikään urbaani legenda saada kierukka vauvoja
 
Moi. Haaveilija31, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi.

Työ kun haukuitte sovin 25mlU testejä, niin voin yhtyä. Siis mä en voi olla raskaana.. Mutta olen hämilläni kehoni tavasta toimia kierukan kanssa ihan normaalisti. Kamalat oviskivut, menkat normaalit jne. Niin kerta kuulun teidän joukkoon historian puolesta, niin tilasin sofin liuskoja ja tänään ehkä dpo11. Sillo vajaa pari viikkoa sit ku sain aika selkeitä haamua pc:n tikkuun ni oli varmaan ovis, sen viivan puolesta sekä olojen.. Mutta toki varma en ole. Aika räikeästi se sofi antaa tuota viivanpaikkaa, niinkuin monelle teistä tehnyt. Iha arsesta. Laitan kuvan.

DSC 1712

Muoks. Kait mä salaa toivon että joskus vielä vauva.. Mutta tää testailu ihan huvikseen.. Ihan pöllön hommaa. Onneksi täällä monia keiden tikkuja saa katella :)
No kyllä selkeä punertava on. Samaa mitä mä sain varmaan 20 liuskalla ja raskaana en ole. Reklamoin ja sain pari kolmen liuskan pakettia tilalla. Samaa viivaa niissäkin. Ihme tikkuja.
 
Olen ihmetellyt kun eilen ja tänään ihan hirveitä kipuja, samanlaisia kuin synnytyksen alussa, supistusmaisia, etovaa oloa vähän väliä. Ovis testi oli kuitenkin eilen illalla nega. Tänään vielä pahempaa kipua ja ajatelin että mikä ihme, voinko olla jo raskaana. Tänään iltapäivällä tein uuden ovistestin kp 19 ja hymynaama olikin. Eipä ole tälläsiäkään oviskipuja tullu vastaan. Nyt vaan odottamaan
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hei kaikki. Onko kellään Täälä palstalla koti-inssistä tietoo ja jos on voisitteko pliis jakaa sen minun kanssani tossa koti-inssi 2016 sivulla olisi kiva tietää teidänkin kokemus kun itselläni takana ensimmäinen koti inssi.
 
Heippa himotestaajat ja kovasti heti alkuun onnea plussanneille ja kovasti tsemppiä vielä plussaa odottaville! (y)

Ajattelin ladata teille tämän himotestiarkistoni tästä plussakierrosta, koska itse ainakin hulluna etsin kaikkia kivoja edistymiskuvia :)
Tässä siis, jaettuna kahteen kuvaan:
http://aijaa.com/jSmcwU
http://aijaa.com/3z1bKY

Tänään siis rv 5+6 ja tehty digi 3+ :giggle:
http://aijaa.com/CHtWyT

Väsynein terkuin Illuminated :p:love:
 
Hei. Olen uutena nyt tässäkin ketjussa :) [punkee mukaan] Illuminated: Onneksi olkoon ja kiitos kuvista :) Mulla avautuu harmiksi vain eka niistä. Tänään mulla pitäisi olla ovis kp16, jalat ristissä odotan kellon etenemistä tikuttamista ajatellen :D Kaunis päivä täällä Etelä-Suomessa, ihana kun on kevät <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marrasmai ja Nonsk
Huomenta naiset!

Täällä elellään piinapäiviä, yllättävän hillitty olo kuitenkin itsellä :D
Oviksesta en ole sata varma, mutta tänään mahdollisesti dpo 3, kp 19/30. Viime viikon tyyliin pe-la oli vatsassa jotain pientä nippailua..sen jälkeen ei juuri mitään, su tuli pieni ovislima, eilen illalla pientä vatsajomotusta, mitä tälläkin hetkellä. Oloja on vaikee seurata, koska olen ollut viime Torstaista asti kovassa lenssussa ja pois töistä nyt alkuviikon :sick: todella veto ollut veks. Ja särkenyt koko kroppaa ja oon joutunut panadolia ottaa joka päivä. Pe-su turvauduin lisäksi buranaan.
Jostain luin vasta jälkikäteen, että se vois estää ovulaation :coffee:
Olen kerännyt energiani iltoihin :love: eilen mies ja minä oltiin kuitenkin niin puhki ettei kyetty sänkypuuhiin ...toivottavasti ei ollut ovis nyt.

Laittakaahan aktiivisesti kuulumisia!! Mulla on ainakin aikaa käydä lukemassa juttuja monta kertaa päivässä :LOL:
Plussatuulia kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Jätinkin testaamatta, kun mies päättikin lähteä viikonlopuksi mukaan reissuun. Perjantaille suunnitteilla uusi testi, ellei malttamattomuus yllätä. Mulla on kyllä aika optimistiset fiilikset... Jospa ei silloin perjantaina tarvitsisi tihrustaa sitä toista viivaa ;)
 

Yhteistyössä