Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä ostin sellaisen cb:n kaksoishormoni digin. Oon tehnyt aamupissasta testin niinku ohjeessa sanotaan nyt oon saanu neljättä päivää sellaisen vilkkuvan hymynaaman. Oon samalla sitten testannut iltapäivästä liuskoilla. Jännää että liuskat antaa mulle melkeen täysin negaa(viivaa ei näy oikeastaan ollenkaan) vaikka ne onkin paljon herkempiä kuin tuo digi.
Mutta mulla on kyllä ollu nyt muutaman päivän tosi laimeeta pissaa...

kismett- kp12/27-40
Mulla on joskus vilkkunut 9 päivää... :D vilkkuu muuten sun estrogeenin nousun takia siksi ne liuskat ei näytä kun mittaavat lh pitoisuuksia vaan.
 
Mun clearbluet ei ole niitä vilkkuvia, tulee vain joko tyhjä ympyrä tai hymynaama eikä siinä ainakaan lukenut että pitäisi aamupissasta tehdä mutta ihmettelen suuresti jos ei huomenna näytä hymyä koska aika paljon ovikseen sopivaa oiretta nyt ollut, tämä ilta kyllä käytettiin hyväksi. Aamulla jos teen testin se on eri aikaan tehty kuin tänpäiväinen iltapäivällä tehty, en tiedä sitten vaikuttaako.
 
Tänäänkin nega testi aamupäivällä, ihmettelen suuresti, voisko ovis olla ja menny mutta ei olisi ollut testissä? epäilen ettei, mutta niin selkeitä ovisoireita, jos kierto menee taas 40pv niin ovishan pitäisi olla vasta n22kp mutta sitten oireet olis jotain muuta..pakko varmaan testailla vielä muutama päivä
 
Täällä taas.
Kesken meni tälläkin kertaa.. Lääkäri meinas sairaalassa,
että kroppa ei ollut edellisen keskenmenon jäljiltä valmis uuteen.
Suositeltiin, että yksi kierto ilman yritystä ja sitten uudelleen.
Sinällään tuttua, että esikoista yrittäessä kävi samalla lailla.. :(
Esikoista "tehtiin" kolme vuotta..
Pikkusen meinaa ketuttaa jo, mutta eikö se tästä..
 
Täällä taas.
Kesken meni tälläkin kertaa.. Lääkäri meinas sairaalassa,
että kroppa ei ollut edellisen keskenmenon jäljiltä valmis uuteen.
Suositeltiin, että yksi kierto ilman yritystä ja sitten uudelleen.
Sinällään tuttua, että esikoista yrittäessä kävi samalla lailla.. :(
Esikoista "tehtiin" kolme vuotta..
Pikkusen meinaa ketuttaa jo, mutta eikö se tästä..
Olen hyvin pahoillani :cry: voimia <3
 
Hei, olen uusi täällä!
Viimeiset menkat olleet 11.3, kierto ihan max 28 päivää,eli nyt on jo neljäs päivä kun menkat on myöhässä. Ikinä ei ole ollut yli 28 päivää kierto.

Eilen tein clearblue plus testin, olisiko sen pitänyt jo näyttää edes haamua, vaikka olisikin hieman myöhäisempi ovis? Normaalisti oviskivun tunnen kp 10-12, eli suht ajoissa tulee (voihan tietysti olla, ettei munasolu irtoa tuolloin, vaan on kasvukipua), tässä kierrossa en tuntenut ollenkaan, tosin saattoi olla joku yökin, eihän sitä voi tietää.
Tai eihän se ovis aina aiheuta edes mitään oiretta. Ennenkin käynyt niin, etten ole tuntenut mitään, silti menkat max 28 päivää.

Usein rinnat turpoaa ja ovat kipeätkin, nyt ei kertakaikkiaan yhtään mitään, pari päivää sitten tuntui munasarjassa pientä kipua, ei kylläkään yhtään niin kovaa kuin ovulaation aikana.

Koskahan tässä uskaltaisi tehdä uuden testin?
 
Täällä taas.
Kesken meni tälläkin kertaa.. Lääkäri meinas sairaalassa,
että kroppa ei ollut edellisen keskenmenon jäljiltä valmis uuteen.
Suositeltiin, että yksi kierto ilman yritystä ja sitten uudelleen.
Sinällään tuttua, että esikoista yrittäessä kävi samalla lailla.. :(
Esikoista "tehtiin" kolme vuotta..
Pikkusen meinaa ketuttaa jo, mutta eikö se tästä..
Voimia ja jaksamista :unsure:
 
Täällä taas.
Kesken meni tälläkin kertaa.. Lääkäri meinas sairaalassa,
että kroppa ei ollut edellisen keskenmenon jäljiltä valmis uuteen.
Suositeltiin, että yksi kierto ilman yritystä ja sitten uudelleen.
Sinällään tuttua, että esikoista yrittäessä kävi samalla lailla.. :(
Esikoista "tehtiin" kolme vuotta..
Pikkusen meinaa ketuttaa jo, mutta eikö se tästä..
Voimia ♡
 
Haaveilija 31 Voisitko päästä iha verestä mittauttaa hcg:n? Mielenkiintoinen tilanne. Eipä kait mikää r testi noin selkeää punaista haamua anna jos ei ole yhtään hcg:tä veressä? Tiedän tapauksen missä selkeä haalea plussa vasta kun viikon menkat myöhässä. Silti laskettuaika ultralla täsmää kuukautisista laskettuun aikaan täysin. Tämä nainen sai vasta 2 viikkoa menkkojen oletetusta alkamispäivästä selvän vahvan plussan testiin. Toivon todella että Sullakin olisi nyt jotain sellaista!

Pahoittelut km:sta :(.

Plussatuulia!
 
http://aijaa.com/DOxyez

Tein ekan testin.
Negaksi tuon tulkitsin, vaikka optimisti voisi aina tihrustamalla olla näkevinään jotakin.

Ei ihme. Tänään ehkä dpo 9, mutta saattaa olla myös dpo 7 tai 10. Lämmöistä päätellen, ja yksi kriittinen lämpö jäi yöreissun takia mittaamatta...

Huomenna uusi :)

Millaisia kokemuksia muuten One step liuskoista? Eka kerta kun käytän, aiemmin ollut astetta kalliimpia liuskatestejä, jotka näyttivät tuulimunasta haamua dpo 10 alkaen...
 
http://aijaa.com/DOxyez

Tein ekan testin.
Negaksi tuon tulkitsin, vaikka optimisti voisi aina tihrustamalla olla näkevinään jotakin.

Ei ihme. Tänään ehkä dpo 9, mutta saattaa olla myös dpo 7 tai 10. Lämmöistä päätellen, ja yksi kriittinen lämpö jäi yöreissun takia mittaamatta...

Huomenna uusi :)

Millaisia kokemuksia muuten One step liuskoista? Eka kerta kun käytän, aiemmin ollut astetta kalliimpia liuskatestejä, jotka näyttivät tuulimunasta haamua dpo 10 alkaen...

Minä näen ainakin tihrustamalla viivan :)
Jos kameralle saa viivan, niin varmaan on selkeämpi luonnossa.
 
http://aijaa.com/DOxyez

Tein ekan testin.
Negaksi tuon tulkitsin, vaikka optimisti voisi aina tihrustamalla olla näkevinään jotakin.

Ei ihme. Tänään ehkä dpo 9, mutta saattaa olla myös dpo 7 tai 10. Lämmöistä päätellen, ja yksi kriittinen lämpö jäi yöreissun takia mittaamatta...

Huomenna uusi :)

Millaisia kokemuksia muuten One step liuskoista? Eka kerta kun käytän, aiemmin ollut astetta kalliimpia liuskatestejä, jotka näyttivät tuulimunasta haamua dpo 10 alkaen...
Noista lämmöistä, kerro lisää :rolleyes:
Oon ihan pihalla niistä, mulla DPO 7 ja aamu lämpö 36.4 :eek: mutta illalla nousee parhaimmillaan 37.3:cautious: eli mitä tää nyt o_O
Tekis niin mieli illalla vähän uitella :whistle:
 
Noista lämmöistä, kerro lisää :rolleyes:
Oon ihan pihalla niistä, mulla DPO 7 ja aamu lämpö 36.4 :eek: mutta illalla nousee parhaimmillaan 37.3:cautious: eli mitä tää nyt o_O
Tekis niin mieli illalla vähän uitella :whistle:
Eipä niissä mitään sen kummempaa :) Iltalämmöt kannattaa tältä osin täysin unohtaa, mulla ne huitelee lähes aina jossain 37 yläpuolella... Jos niitä lämpöjä haluaa seurata, niin kannattaa ottaa mittari sängyn viereen ja mitata aina kun herää ennen kuin nousee. Mieluiten aina suurin piirtein samaan kellonaikaankin. Etenkin alkukierrosta on tärkeää mitata aamusta ja heti herättyä, muuten lämpö ehtii ainakin mulla pompata jo reilusti ylöspäin eikä tuloksissa sitten ole mitään järkeä.

Mulla on alkukierrosta lämmöt noin 36,5-36,6, ennen ovista tippuu johonkin 36,3 tienoille tai alemmas, ja oviksen jälkeen kipuaa yli 36,7.
 
Eipä niissä mitään sen kummempaa :) Iltalämmöt kannattaa tältä osin täysin unohtaa, mulla ne huitelee lähes aina jossain 37 yläpuolella... Jos niitä lämpöjä haluaa seurata, niin kannattaa ottaa mittari sängyn viereen ja mitata aina kun herää ennen kuin nousee. Mieluiten aina suurin piirtein samaan kellonaikaankin. Etenkin alkukierrosta on tärkeää mitata aamusta ja heti herättyä, muuten lämpö ehtii ainakin mulla pompata jo reilusti ylöspäin eikä tuloksissa sitten ole mitään järkeä.

Mulla on alkukierrosta lämmöt noin 36,5-36,6, ennen ovista tippuu johonkin 36,3 tienoille tai alemmas, ja oviksen jälkeen kipuaa yli 36,7.
Olen mittaillut jo monta kiertoa mutta nyt on erilaiset kun muissa ja oireitakin, ajattelin että sulla olis ollut jotain salaista tietoa ;)(y)
:p
 
Nonii tänään sainkin tosi vahvan o-plussan testiin kp19 kierrosta en oo ihan varma oletettavasti 30 paikkeilla.. mielenkiinnosta tein samalla r-testinki ja ihan haalee värillinen viiva siihe tuli, mutta en kuvaa siittä saa. Oon aika varma että viittaa ovikseen se haamu r-testissä:D. En usko olevani raskaana näin pian.
Noh katsellaan miten tässä nyt käy:)

Plussatuulia puhaltelen ja halauksia vuotelijoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Theran

Yhteistyössä