Mulla on joskus vilkkunut 9 päivää... vilkkuu muuten sun estrogeenin nousun takia siksi ne liuskat ei näytä kun mittaavat lh pitoisuuksia vaan.Mä ostin sellaisen cb:n kaksoishormoni digin. Oon tehnyt aamupissasta testin niinku ohjeessa sanotaan nyt oon saanu neljättä päivää sellaisen vilkkuvan hymynaaman. Oon samalla sitten testannut iltapäivästä liuskoilla. Jännää että liuskat antaa mulle melkeen täysin negaa(viivaa ei näy oikeastaan ollenkaan) vaikka ne onkin paljon herkempiä kuin tuo digi.
Mutta mulla on kyllä ollu nyt muutaman päivän tosi laimeeta pissaa...
kismett- kp12/27-40
Just eilen illalla tavasin noita valmistajan ohjeita niin kaksoishormonia mittaavassa oli että yön jälkeen pisin aika pissimättä. Siitä tavallisesta digitestistä em muista ohjeita.[/QUOTE vastaanpa itselleni. Tavallisessa ei ole väliäkunha samaan aikaan tekee.
Olen hyvin pahoillani voimia <3Täällä taas.
Kesken meni tälläkin kertaa.. Lääkäri meinas sairaalassa,
että kroppa ei ollut edellisen keskenmenon jäljiltä valmis uuteen.
Suositeltiin, että yksi kierto ilman yritystä ja sitten uudelleen.
Sinällään tuttua, että esikoista yrittäessä kävi samalla lailla..
Esikoista "tehtiin" kolme vuotta..
Pikkusen meinaa ketuttaa jo, mutta eikö se tästä..
Voimia ja jaksamistaTäällä taas.
Voimia ♡Täällä taas.
http://aijaa.com/DOxyez
Tein ekan testin.
Negaksi tuon tulkitsin, vaikka optimisti voisi aina tihrustamalla olla näkevinään jotakin.
Ei ihme. Tänään ehkä dpo 9, mutta saattaa olla myös dpo 7 tai 10. Lämmöistä päätellen, ja yksi kriittinen lämpö jäi yöreissun takia mittaamatta...
Huomenna uusi
Millaisia kokemuksia muuten One step liuskoista? Eka kerta kun käytän, aiemmin ollut astetta kalliimpia liuskatestejä, jotka näyttivät tuulimunasta haamua dpo 10 alkaen...
Noista lämmöistä, kerro lisäähttp://aijaa.com/DOxyez
Tein ekan testin.
Negaksi tuon tulkitsin, vaikka optimisti voisi aina tihrustamalla olla näkevinään jotakin.
Ei ihme. Tänään ehkä dpo 9, mutta saattaa olla myös dpo 7 tai 10. Lämmöistä päätellen, ja yksi kriittinen lämpö jäi yöreissun takia mittaamatta...
Huomenna uusi
Millaisia kokemuksia muuten One step liuskoista? Eka kerta kun käytän, aiemmin ollut astetta kalliimpia liuskatestejä, jotka näyttivät tuulimunasta haamua dpo 10 alkaen...
Eipä niissä mitään sen kummempaa Iltalämmöt kannattaa tältä osin täysin unohtaa, mulla ne huitelee lähes aina jossain 37 yläpuolella... Jos niitä lämpöjä haluaa seurata, niin kannattaa ottaa mittari sängyn viereen ja mitata aina kun herää ennen kuin nousee. Mieluiten aina suurin piirtein samaan kellonaikaankin. Etenkin alkukierrosta on tärkeää mitata aamusta ja heti herättyä, muuten lämpö ehtii ainakin mulla pompata jo reilusti ylöspäin eikä tuloksissa sitten ole mitään järkeä.Noista lämmöistä, kerro lisää
Oon ihan pihalla niistä, mulla DPO 7 ja aamu lämpö 36.4 mutta illalla nousee parhaimmillaan 37.3 eli mitä tää nyt
Tekis niin mieli illalla vähän uitella
Täytyy soitella neuvolaan/terkkariin huomenna ja kysyä saisko lähetteen labraan.Mikset haavelija 31 pyydä suoraan vaan lähetettä labraan mittaa sitä hcg:tä? Ei tarvis erikseen gynelle mennä. Arvosta saisit heti tietää missä mennään.
Olen mittaillut jo monta kiertoa mutta nyt on erilaiset kun muissa ja oireitakin, ajattelin että sulla olis ollut jotain salaista tietoaEipä niissä mitään sen kummempaa Iltalämmöt kannattaa tältä osin täysin unohtaa, mulla ne huitelee lähes aina jossain 37 yläpuolella... Jos niitä lämpöjä haluaa seurata, niin kannattaa ottaa mittari sängyn viereen ja mitata aina kun herää ennen kuin nousee. Mieluiten aina suurin piirtein samaan kellonaikaankin. Etenkin alkukierrosta on tärkeää mitata aamusta ja heti herättyä, muuten lämpö ehtii ainakin mulla pompata jo reilusti ylöspäin eikä tuloksissa sitten ole mitään järkeä.
Mulla on alkukierrosta lämmöt noin 36,5-36,6, ennen ovista tippuu johonkin 36,3 tienoille tai alemmas, ja oviksen jälkeen kipuaa yli 36,7.