Tuu kertomaan heti kuulumiset!Täytyy soitella neuvolaan/terkkariin huomenna ja kysyä saisko lähetteen labraan.
Toivottavasti huomenna pärähtää selkeä plussa sinulleHyvää (viivantihrustamis)huomenta!
http://aijaa.com/w0zWm8
Tämän aamuisenkin tulkitsin negaksi. Oli tosin huonoin mahdollinen tihrustamistesti, kun oli sitä mallia jossa väri levisi reunoja pitkin. Livenä näytti paljon pahemmalta kuin testissä. Tämän takia olen myös livenä näkevinäni vähän enemmän viivaa kuin eilisessä, mutta saattaa hyvin olla vaan sen sivuille kertyneen värin aiheuttama illuusio.
Joten tulkitsen yhä negaksi.
Huomenna olisi vika päivä jolloin ehtisi kertoa miehelle kasvotusten mahdollisesta plussasta... Siksi siis näin aikaiset testaamiset
Ihan pikku vinkkinä mulla on kaksi kierukka lasta ja yksi pilleri .... Joten .... Ei välttämättä jää vaan haaveeksiMoi. Haaveilija31, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi.
Työ kun haukuitte sovin 25mlU testejä, niin voin yhtyä. Siis mä en voi olla raskaana.. Mutta olen hämilläni kehoni tavasta toimia kierukan kanssa ihan normaalisti. Kamalat oviskivut, menkat normaalit jne. Niin kerta kuulun teidän joukkoon historian puolesta, niin tilasin sofin liuskoja ja tänään ehkä dpo11. Sillo vajaa pari viikkoa sit ku sain aika selkeitä haamua pc:n tikkuun ni oli varmaan ovis, sen viivan puolesta sekä olojen.. Mutta toki varma en ole. Aika räikeästi se sofi antaa tuota viivanpaikkaa, niinkuin monelle teistä tehnyt. Iha arsesta. Laitan kuvan.
DSC 1712
Muoks. Kait mä salaa toivon että joskus vielä vauva.. Mutta tää testailu ihan huvikseen.. Ihan pöllön hommaa. Onneksi täällä monia keiden tikkuja saa katella
Kyllä ihan oikeesti eka kierukka mukula synty 03 ja toka 07 ja menkat ja ovikset tuli ihan normaalisti.. Sanan mukaisesti syntyvät kierukka päässä ... Mulla on siis kuusi lasta ja kuudennen jälkeen tehtiin sterilisaatio kun mulla noi kierukat ja pillerit ei oikeen toimineet niinkun ois pitänyt ja nyt sitten steri on purettu " pitkä tarina miksi" niin nro:7 tässä kuumeillaan mut saas nähdä kuin vanhan ämmän käy.... Mut joo ei oo mikään urbaani legenda saada kierukka vauvojaLuppana . Oikeesti? En mä kyllä usko edes että se ois mahdollista mutta aivan mahtavat ovikset ollu enkä tosiaan edes tiennyt että kierukan kaa sellasta on. Mutta siellä se paikallaan on kuitenkin. Onhan se tosi harvinaista että tulis.. Eikä nyt suunnitelmissa edes. Mutta ehkä himotestaajat voi samaistua tunteeseen ku tulee sellanen että voisikohan.. No uitetaan tikku, ihan vaan huvikseen aikani ratoksi
No kyllä selkeä punertava on. Samaa mitä mä sain varmaan 20 liuskalla ja raskaana en ole. Reklamoin ja sain pari kolmen liuskan pakettia tilalla. Samaa viivaa niissäkin. Ihme tikkuja.Moi. Haaveilija31, toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi.
Työ kun haukuitte sovin 25mlU testejä, niin voin yhtyä. Siis mä en voi olla raskaana.. Mutta olen hämilläni kehoni tavasta toimia kierukan kanssa ihan normaalisti. Kamalat oviskivut, menkat normaalit jne. Niin kerta kuulun teidän joukkoon historian puolesta, niin tilasin sofin liuskoja ja tänään ehkä dpo11. Sillo vajaa pari viikkoa sit ku sain aika selkeitä haamua pc:n tikkuun ni oli varmaan ovis, sen viivan puolesta sekä olojen.. Mutta toki varma en ole. Aika räikeästi se sofi antaa tuota viivanpaikkaa, niinkuin monelle teistä tehnyt. Iha arsesta. Laitan kuvan.
DSC 1712
Muoks. Kait mä salaa toivon että joskus vielä vauva.. Mutta tää testailu ihan huvikseen.. Ihan pöllön hommaa. Onneksi täällä monia keiden tikkuja saa katella