Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Testi nega.. Kp 2 ja yk43 menossa :cry:

Kolme kertaa tärpänny ja kolme kertaa menny kesken.. Uskaltaako tässä enää yrittää..:notworthy:
Voi kurjuuden kurjuus, pahoittelut! :( Vaikken mikään lääkäri ole, niin suosittelen kokeilemaan aspiriinia jos et ole jo kokeillut, se vahvistaa kohdun limakalvoja.. Lueskelin, että jotkut ihmiset syö sitä muutenkin ihan päivittäin sillä sen on tutkittu ehkäisevän joitain syöpiä! :O Mulla on aspiriini (81mg) käytössä lääkärin määräyksestä, sillä se pienentää myös raskausmyrkytyksen riskiä joka mulla oli esikoisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Onko ovistestit tarkoitus tehdä aina peräkkäisinä päivinä? Mulla on käsitys että näkyy positiivisena kuitenkin muutaman päivän haaleana tai vahvana..mulla niin epäsäänöllinen kierto että mietin teenkö joka toinen päivä kun eilen oli nega. Kiitos jos joku vastaa!
 
Onko ovistestit tarkoitus tehdä aina peräkkäisinä päivinä? Mulla on käsitys että näkyy positiivisena kuitenkin muutaman päivän haaleana tai vahvana..mulla niin epäsäänöllinen kierto että mietin teenkö joka toinen päivä kun eilen oli nega. Kiitos jos joku vastaa!
Haalea ei ole plussa. Ja joillakin ei välttämättä näy kuin ihan hetken ja jos ei olisi testannut esim pari kolme kertaa päivässä niin huippu olisi jäänyt huomaamatta. Kerran päivässä kannattaa ja kun alkaa tummenee niin pari kolmekin kertaa päivässä. Jos ihan perusliuskatestillä teet.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Äiti x X
Täällä odotellaan, että päivät kuluisivat.
Tänään kp15/30.
Maha pari päivää ollut kipeä, nännit kipeät, jotakin pientä nipistelyä ollut mahassa kivun lisäksi. En kyllä odottanut että ovulaatio kai vielä tulisi.. Katsotaan minkälaisia oireita jatkossa.
Seksiä ollaan kyllä onneksi harrastettu viime päivinä kp 11, 12, 14 ja toiveissa ois vielä tulevinakin päivinä jatkaa samaan malliin :p
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL
Mä kyllä liputan ton aspiriinin puolesta. Mä alotin syömään sitä km jälkeen ja niin vaan tärppi kävi heti, eli alle kk km jälkeen testi näytti plussaa. Vieläkin raskaana, kunnes toisin todistetaan :) mulla se oltais alotettu joka tapauksessa rv 12 ehkäsemään raskausmyrkytystä.
 
hei vaan kaikille taas :) olen käynyt täällä taas niin epäsäännöllisesti että en oikein nyt heti osaa ottaa kantaa mihinkään :D Pitää vähän palata taaksenpäin ja lukea viestit läpi. :)

Pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille!


Oma napaa: Kävin kilpirauhaskokeissa ja arvot oli normaalit. Vuoden vaihteen jälkeen mulle kävi niin että alkoi lähtemään ihan älytön määrä hiuksia, lähtee edelleen vaikka tahti hieman rauhoittunut. Samoihin aikoihin kierrot muuttui hieman. Pillereiden lopetuksen jälkeen kierrot pysyi nätisti 30-32 pituisina. Vuodenvaihteen jälkeen on ollut 27-40 pituus kierroissa. Kuukautiset on ollut niukat ja lyhyet siitä asti kun lopetin pillerit. Ennen pillereitä luomuna mulla oli ihan normaalit keskiverto kuukautiset runsaudelta ja pituudeltaankin. Lääkäri kirjoitti terolut reseptin. Ei tosin sen kummemin selittänyt miksi mä hyötyisin terolutista. Terolut pitäis aloittaa ovulaation jälkeen. Ostin clearbluen digitaalisen kaksoishormoni ovistestin ja olen sillä testaillut kp7 lähtien. Sain vilkkuvan hymynaaman kp9. Tänään kp11 ja edelleenkin vilkkuva hymynaama. Toivottavasti pian muuttuu pysyväksi hymynaamaksi mikä siis tarkoittaa ovulaatiopäivää. :)
Tulipa pitkä teksti... :D

Plussatuulia kaikille! :)

kismett- kp11/27-40 Yk 9 tai 10 (sekosin jo laskuissa)
 
Tein testin ja haalea siinä selvästi näkyi, en tiedä miten luotettavia noi yp apteekin sitten ovat. Mutta eikö viittaisi siihen että plussa olisi tulossa..täytynee tehdä huomen aamulla heti uudestaan. Meillä kun olisi tarkoitus ehtiä toimimaan ennen ovista tyttöä toivoessa, nyt täytynee luottaa lähipäiviin.
 
Moikka! Mulla tänään menossa rv 5+1 ja tein viimeisen testini kaapista. Oon tehny samanlaisen monena viime päivänä ja viiva on vahvistunu hienosti! Nyt sitten menin ihan totaaliseen paniikkiin ku testiviiva oli niin haalea!! Siis verrattuna eilen tehtyyn jossa testiviiva oli räikyvän punainen! Auttakaa ja sanokaa et tän päivän testi on vaan jotenki viallinen ja väriainetta ei ollu tarpeeksi tai jotain! :confused::sick: Näyttäs kumminki et tänpäiväsessäki on testiviiva aavistuksen tummempi ku kontrolliviiva..Voi apua!! Pitääkö mun nyt lähtä vielä kauppaan ostaan paketti PC:itä! :cry:
Tässä eilen tehty: http://aijaa.com/OnbZrM
Ja tässä äsken tehty:
http://aijaa.com/niIAER[url/] En kestä jos tää on menossa kesken!! :cry:
 
Mites sitä aspiriinia kuuluis ottaa? Koko kierron ajan, oviksen jälkeen, vasta plussattua? Onko se 81mg oikea määrä vai 50mg mitä luin että jotkut ottaa tai peräti 100mg? Ja luinko tosiaan jostain että se pitää pureskella?

Mullahan hemoglobiini on todella korkea, ollu jo kauan. Muistaakseni jonku 160-170 oli viimeks ku mitattu. Voiko se johtaa km, onko veri jotenkin liian paksua?
 
Mä oon ottanut nyt 100mg. Alotin kp 2 ja oviksen jälkeen laskin sen 50mg mut nostin sit kuitenki takas 100mg plussan jälkeen. Jotkut alottaa oviksen jälkeen, jotkut vasta plussasta. En kyllä tosta pureskelusta osaa sanoa, ite olen vaan niellyt sen ja ruokailun yhteydessä.
 

Yhteistyössä