Toivottavasti on hyvä merkki että lämmöt on edelleen koholla. Eikös ne yleensä laske kun menkat alkaa? Toiveajattelua, sitäpä se..
Miltä näyttää testi ja tilanne?http://aijaa.com/LOCCbq
ylempi aamunen, alempi tehty äsken parin tunnin pidätyksen jälkeen..ei se nyt kauheesti haaleempi ole..jännittää hurjasti mitä aamunen testi näyttää..alkaako haalenemaan
EiTesti nega.. Kp 2 ja yk43 menossa
Kolme kertaa tärpänny ja kolme kertaa menny kesken.. Uskaltaako tässä enää yrittää..
Voi kurjuuden kurjuus, pahoittelut! Vaikken mikään lääkäri ole, niin suosittelen kokeilemaan aspiriinia jos et ole jo kokeillut, se vahvistaa kohdun limakalvoja.. Lueskelin, että jotkut ihmiset syö sitä muutenkin ihan päivittäin sillä sen on tutkittu ehkäisevän joitain syöpiä! :O Mulla on aspiriini (81mg) käytössä lääkärin määräyksestä, sillä se pienentää myös raskausmyrkytyksen riskiä joka mulla oli esikoisen kanssa.Testi nega.. Kp 2 ja yk43 menossa
Kolme kertaa tärpänny ja kolme kertaa menny kesken.. Uskaltaako tässä enää yrittää..
Voi surkeus, voimia!Testi nega.. Kp 2 ja yk43 menossa
Haalea ei ole plussa. Ja joillakin ei välttämättä näy kuin ihan hetken ja jos ei olisi testannut esim pari kolme kertaa päivässä niin huippu olisi jäänyt huomaamatta. Kerran päivässä kannattaa ja kun alkaa tummenee niin pari kolmekin kertaa päivässä. Jos ihan perusliuskatestillä teet.Onko ovistestit tarkoitus tehdä aina peräkkäisinä päivinä? Mulla on käsitys että näkyy positiivisena kuitenkin muutaman päivän haaleana tai vahvana..mulla niin epäsäänöllinen kierto että mietin teenkö joka toinen päivä kun eilen oli nega. Kiitos jos joku vastaa!
Pahoillani mä olen aniannan kanssa samaa mieltä että jotain kikkaa kannattaa kokeilla koska hedelmöittyminen näköjään tapahtuu mutta jokin ei klikkaa. Onko sinulla mitään tukilääkkeitä ennestään?Testi nega.. Kp 2 ja yk43 menossa
Minusta näyttää hyvältä, molemmissa niin tumma viiva ettei kannata minusta verrata keskenään!! Hyvin kaikki menee!En saa tuota tän päivän testikuvan linkkiä toimivaks..tässä uus.
http://aijaa.com/onBNDD
Kiitos lohduttavista sanoista! Noinhan se järjellä aateltuna menee. Sitä vaan pelkää niin paljon ettei aattele järjellä vaan heti saa paniikin aikaseksi.Minusta näyttää hyvältä, molemmissa niin tumma viiva ettei kannata minusta verrata keskenään!! Hyvin kaikki menee!