Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niin se vaan oli täysin blanco tänäkin aamuna. Ei se auta muu kuin taas odotella ja odotella. Josko viikon päästä sais selvyyden tähänkin. Sen sanon etten tee testin testiä ennen viikonloppua jos ei sit menkat ala ennen sitä. Kyllä onkin turhauttavaa!

Onnittelut plussanneille! :) Perässä tullaan,toivon mukaan! :D
 
Huomenta!
Onnittelut kaikille plussanneille, ihania uutisia :love:

Itselläni kp 3/30 menkat alkavat hiljalleen kuihtua. Ekat kunnon menkat tuli nyt siis pillerien lopetuksen jälkeen Ja täytyy sanoa että hormonit on jotenki sekaisin tai jotain kun oli elämäni kovin pääkipu la ja su, ihan kuin sumussa ois ollut eikä särkylääkkeet tahtoneet tehota.

Äiti x X en osaa tuosta sinun vuodosta sanoa, mutta tuli mieleeni kaikenlaisista vuodoista, esikoisen kohdalla noin viikoilla 6-8 mulla alkoi ihan kunnon menkkavuodot ja pääsin sitten kättärille ultraan. Yksin menin, kun mies ei töistään päässyt ja itkin, kun olin varma keskenmenosta. Muistan ikuisesti, kun lääkäri sanoi, että hienosti sydän siellä sykkii.
Ei osannut sanoa tietenkään tarkemmin, mistä johtui, yksi mahdollisuus olisi voinut olla kaksosen km.
Kaikenlaisia vuotoja voi olla, tarkoittamatta mitään vakavampaa.

Mukavaa 2.pääsiäispäivää :)
 
Illuminated :)! Vau! Millanen kierto sulla oli muuten? Onko ollu muita selkeitä oloja poiketen normaalista :)?
Toivottavasti vahvistuu!
Ovis oli aika ajoissa kp 12-13 ja tunsin sen selvästi. Tässä kierrossa otin tauon jälkeen greippimehun mukaan ja uusina vippaskonsteina oli Gelee royale, erikseen vielä sinkkilisä ja Efamol helokkiööjykapselit. :) Muuten on ollut Multivita, D, B ja vehnänalkioöljy. :) Dpo 8-9 oli hirveät migreenikohtaukset, oisko silloin kun HCG:tä alkoi erittyä? Mutta selkein ja itselle varmin oire on nämä kipeät tissit, joka ei mulle ole muuten tavallista. Muutama finnikin oli naamassa ja pientä flunssaa ja väsymystä on ollut. :) Ja vaikka kokoajan oma varma olo hirvitti, niin kyllä mulla oli se aika vahva aavistus tärpistä. <3

Kun tuota tikkua nyt ihastelee, taitaa se kyllä näyttää tummemmalta kuin mitä kemiallisessa oli... <3 Illalla kokeilen uusiksi ja aamulla tietty myös. Koskakohan digiä uskaltaisi. :love:
 
http://aijaa.com/rB5zhk siinä olis viiminen pc uitettu. Lisää en ajatellut ostaa, paitsi sit viikon päästä yhen digin jos sais sen 3+. Muuten pyydän ne lähetteet labraan, varmaan huomenna kun soitan sinne. Mitä mahtaa terkkari sanoa kun joka kk sinne oon alkanu soittelee, millon km ja millon taas plussa :whistle: tietty nyt nakottais ostaa sen verran testiä et sais tasavahvat, mut ehkä maltan mieleni ja turhan stressin. Kauheesti ei sellanen olo ole et raskaana olis, mut kai se siitä sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: nippeli0
Ovis oli aika ajoissa kp 12-13 ja tunsin sen selvästi. Tässä kierrossa otin tauon jälkeen greippimehun mukaan ja uusina vippaskonsteina oli Gelee royale, erikseen vielä sinkkilisä ja Efamol helokkiööjykapselit. :) Muuten on ollut Multivita, D, B ja vehnänalkioöljy. :) Dpo 8-9 oli hirveät migreenikohtaukset, oisko silloin kun HCG:tä alkoi erittyä? Mutta selkein ja itselle varmin oire on nämä kipeät tissit, joka ei mulle ole muuten tavallista. Muutama finnikin oli naamassa ja pientä flunssaa ja väsymystä on ollut. :) Ja vaikka kokoajan oma varma olo hirvitti, niin kyllä mulla oli se aika vahva aavistus tärpistä. <3

Kun tuota tikkua nyt ihastelee, taitaa se kyllä näyttää tummemmalta kuin mitä kemiallisessa oli... <3 Illalla kokeilen uusiksi ja aamulla tietty myös. Koskakohan digiä uskaltaisi. :love:
Kyl se digi varmasti nyt jo näyttää! ❤ hieno juttu. Mun mielestä voisit hyvin jo liittyä joulukuisiin, siel on vielä kauheen hiljaista ;) joko laskit koska sulla on la?
 
Äiti xX.. oliks se et imetät? Se sekottaa kyl kiertoja ja tekee alkuun ovuloimattomia jne. Mulla kans on luteaali lyhyt, erityisesti näissä missä LH piikki tulee muttei ovista. Vuoto alkaa usein joko on /off lirinällä tai sit ihan hanasta viimeistään dpo9

Illuminated. Mulla oli kans kevään raskaudessa dpo8 maissa kovia migreenejä. Tosin mulla nyt koskee muutenkin joten siitä ei voi päätellä mitääm. Mut jäi mieleen :) Tsemppiä

Catharin. Hyvältä ainaki nyt näyttää! Pidetään peukkuja! !
 
Voiko ip tulla vahvempi tulos ku aamulla? Ihmettelen taas näitä tikkusia....

Testiajalla http://aijaa.com/wBawhk

Kuivana http://aijaa.com/V5ry2n

Nooh, tänään siis ehkä dpo8 tai jotain. JA ollut jonkinmoisia menkkamaisia kipuja tänään... Monena päivänä inhaa niskakipua :/
Kyllä mä siinä viivaa näen.. ❤ toivottavasti vahvistuu!

Onnea plussanneille! Tarrasukkia pienille!❤

Täällä dpo 10 ja testit tehty ja eipä mitään ihmeellistä. :(
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL
Kyl siellä haamu näkyy. :love:

Mikä testi ja mitkä päivät?
Rfsu testi ja pikkusen on päivät hakusessa kun vajaa viisiviikkoa sit tehtiin sterin purku leikkaus mut viimeset menkat on ollu 25.2 mutta ovksesta ei oo hajuu millon on ollu ja oon tehny tässä viikon aikana haamuja ja haamun isoäitejä viivan paikkoja ja puhdasta negaa.. Tää tuli ihan heti kun testi kastu ja oli jopa värii mikä ei tossa kuvassa kunnolla näy... Mutta villi veikkaus että kohta hanat aukee ja on joku tuulimuna tai kohdun ulkoinen...:unsure:
 
Rfsu testi ja pikkusen on päivät hakusessa kun vajaa viisiviikkoa sit tehtiin sterin purku leikkaus mut viimeset menkat on ollu 25.2 mutta ovksesta ei oo hajuu millon on ollu ja oon tehny tässä viikon aikana haamuja ja haamun isoäitejä viivan paikkoja ja puhdasta negaa.. Tää tuli ihan heti kun testi kastu ja oli jopa värii mikä ei tossa kuvassa kunnolla näy... Mutta villi veikkaus että kohta hanat aukee ja on joku tuulimuna tai kohdun ulkoinen...:unsure:
Toivotaan että viiva vain vahvistuu ja kyytiläinen pysyy mukana loppuun saakka! :) on silti ihan luonnollista pelätä kaikkea mahdollista,sille ei vaan saa antaa liikaa valtaa. Tsemppiä jatkoon! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Tein iltapäivällä vielä testin melko samaa vahvuutta kuin aamuinen. :) Huomenna aamulla jos saisi kivan viivasen niin alkaisi jo paremmin uskoa. :love: On tuolla kaapissa PC:n liuskoja ja puikko, One stepejä joita voisi huvikseen dippailla näyttääkö mitään, ja yksi viime kierrossa hankittu digi. :giggle:
 

Yhteistyössä