Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tulin vaan kertomaan, että en enää koskaan tilaa sofin raskaustestejä. Ovulaatiotestit on toiminu mut toi raskaustesti on joka kerta antanu hentoa haamulaista jo viikon verran. Ja raskaana en ole.

Seuraavassa kierrossa siis alotan hätäilyn tutulla ja turvallisella apteekin omalla ja menen vararikkoon. ;)
 
En muuten ole. Vois ens kierrossa testata niitä. (y)
Noilla apteekin omilla oon edellisetkin testannu ja ovat näyttäneet jo 3+3-3+5 ihan hyvää viivaa. Sit oon vaan varmistellut digillä. Noita PC tais saada ihan halvalla peruskaupasta?
Juu saa ihan S-ryhmän kaupoista ja Cittarista ainakin ja maksavat tosiaan vain päälle 2 euroa parin testin pakkaus. (y)
 
Kp 33 http://aijaa.com/6ukPIR
Eiköhän tämä kierto ollut taas taputeltu :cautious: negaa puskee Apteq 10:llä. PC antaa jotain hämyviivaa valoa vasten mutta siinä se.
Noihin Apteque 10mIu testeihin ei voi oikein luottaa, itse tein raskaana ollessa ihan mielenkiinnosta vertauksen kun sellainen sattui pc:n lisäksi olemaan kaapissa. Ero oli aika hurja http://aijaa.com/oyTeUN

Pc oli tuolloin jo näkyvästi positiivinen, Aptque antoi niin heikkoa haamua että olisin oikeastaan negatiivisena pitänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Pc:t on nykyään ihan skeidaa. Antaa viivanpaikkaa poikkeuksetta testiajan jälkeen. Ne taitaa olla muuttuneet viimeaikana kun aikasemmin on toimineet moitteetta.
tässä pc liuska ja digi näyttää ei raskaana
http://aijaa.com/RQdfBY
Niimpä ja muistan kyllä esikoisen kanssa että tosi nopsaa se PC alko siitä vahveneen kun oikee plussa tuli. Ja se oli niin selkee värillinen vaikka olisi ollut kuinka haalee. Sain ekan dpo 9, haalea mutta täysin vaaleanpunainen. Toisinkun viivanpaikat, iltaa kohden jo tummeni. Ihan kakkaa tää!
 
Noista pitäisi vaan reklamoida enemmän kun testit näyttää tuolta vaikka ei oliskaan raskaana. Mä kysyin joku aika sitten just noista pc:n viivoista ja vastauksen mukaan mikään ei ole muuttunut. En sitten käsitä miksi kuitenkaan pc ei aina ole tuota turhaa viivaa näyttänyt.
Alla siis heidän vastaus:
"Hei,
kiitokset asiakaspalautteestanne koskien Pregchechk raskaustestiliuskoja. Testit ovat samoja kuin aikaisemminkin, eikä niihin ole tehty muutoksia.
Pahoittelut että teille on tullut virheellisiä testejä selvästi. Suomen ilmat eli pakkanen vaikuttaa testeihin ja on mahdollista että esim. kuljetuksen aikana meiltä esim. markettiin ne ovat olleet lastauslaiturilla ( ulkona) liian kauan. Tämä on yksi mahdollinen tekijä, joka antaa ”poikkeavia” viivoja
testeihin. Toki aina on mahdollisuus myös ns. ”maanantai” kappaleisiin. Testeistä tulee todella vähän valituksia kuluttajilta, otamme ne kaikki vakavasti, kiitokset siis teille ilmoituksesta."

Hyvitykseksi sain 3 kpl pc puikkotestejä, ja niihin ei samanlaista haamuviivaa tullut.
 
Mun on kans pakko hyppiä täältä taustalta ja vuoden takaisena himotestaajana kommentoimaan noita nykyisiä pc:n testejä, että ovat todellakin muuttuneet ja huonommilsi. Vuosi sitten nega oli selvä nega, haamut sun muut merkkaskin jotain. Nyt kun olen jonkun kerran testannu niin aina tulee näkyvä viivanpaikka. Jopa testiajallakin jotain jo hahmottuu. Mtös apteekin omaan jää kuivuessaan aika selkee viivanpaikka.
Apteq on ihan surkee testi kans niinkuin useammat erityisherkät.
 
Myydäänkö noita PC puikkotestejä kans ihan s-kaupoissa ja cittareissa? Paljonko maksavat?

Ite en oo hämääntyny noista viivanpaikoista joita PC liuskatkin antaa, koska tulkitsen ne puhtaasti negoiksi, jos ei kerta väriä anna. Kuvittelin että kaikki liuskatestit näyttää sen viivan paikan, johon sen punasen viivan pitäis tulla jos on raskaana. Helpottaa mun mielestä testin tulkintaa, kun ei tartte arpoa, mihin kohtaan liuskaa se väriviiva pitäis ilmestyä.
 
Myydäänkö noita PC puikkotestejä kans ihan s-kaupoissa ja cittareissa? Paljonko maksavat?

Ite en oo hämääntyny noista viivanpaikoista joita PC liuskatkin antaa, koska tulkitsen ne puhtaasti negoiksi, jos ei kerta väriä anna. Kuvittelin että kaikki liuskatestit näyttää sen viivan paikan, johon sen punasen viivan pitäis tulla jos on raskaana. Helpottaa mun mielestä testin tulkintaa, kun ei tartte arpoa, mihin kohtaan liuskaa se väriviiva pitäis ilmestyä.
Mun viivanpaikoissa oli mun mielestä aavistus väriäkin ja sillä jo vähän hätkähdinkin että lupailee jotain.
Tokihan testejä ei olekaan tarkotettu tiirailtavaks testiajan jälkeen ja onkin "oma moka" jos roskisviivoja kyttää. Mutta kuitenkin, pc on muuttunut mielestäni.
Pc-puikkoja saa mistä liuskojakin eli ruokakaupoista.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Minä oon myös huomannut että pc antaa näkyvää viivanpaikkaa vaikkei raskaana olekaan. Mutta juuri edellämainittujen syiden ja hinnan takia tulee itsekin niitä ostettua. Ostan muitakin mutta se on yksi joka pitää olla aina valmiina :giggle:

Dpo 4.. Kulje aika kulje! Odottavan aika on pitkä :cool:

Ihania plussia oli tullut, onnea :love:
 
Kuin myös... Pc on hintalaatu suhteelta ok. Kunhan muistaa tehdessään sen että voi sitä turhaa viivaa antaa. Olen kanssa ihan testiajalla nyt saanut jonkunlaista viivaa. Eikä ole vahvistunut että viivanpaikka se on. Kuivuessaan näkyy vielä selvemmin. Ostan mä niitä silti koska ovat halpoja ja tosiaan se ihka aito viiva tulee siihen melko aikaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Välli

Yhteistyössä