Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Maicy: Uutta testiä meinaan tuos loppuviikosta, kuukautiset pitäis alkaa to-la riippuen onko tää kierto 26 vai 28pvää, seku on välillä vaihdellu :) Mut siinä kohilla meinaan uuden testin tehä.

Darni73: uuh, jännää et joku muuki näkee, muutehan sitä luulis että on ihan höpsähtäny :D:LOL:
 
No toisaalta joo, mikä ettei mutta en kyllä tiijä :) Nyt vaan pidän peukkuja et pysyy kyytiläinen kyytisä.. :O hui että! Sais nyt pissattaa niiin vois uittaa digiä..
 
Käsittääkseni plussan paikka pitäisi olla lähempänä kontrolliviivaa, jos oikein ohjeista katsoo. En sitten tiedä...plussahaamultahan tuo vaikuttaa jos vain viiva kuuluu niin kaukana olla. Osaisikohan joku kokeneempi vastata paremmin?! Mutta kannattaa testata jollain puikolla tai digillä, niin saa varmuuden. :)
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance
Haeppa kunnon digi!! :) RFSU:t mollataan joka paikasa. Niitä ei kannata ostella..
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance
Onnea plussaajille ja haamuilijoille :love:


Mä pyörin vaan täällä,mutta tikkuja en tuu uittaa pitkään aikaan. Gynen tuomio tänään, painoa pois 20kg ja syksyllä katsotaan alotetaanko hoidot. Ja menkat on nyt siihen asti tulematta, ellei kroppa tajuu alkaa toimimaan.
En saanut siis vieläkään apua mitä tarvis.. Pikkasen kypsyttää :mad:
Puol vuotta on vaan niin pitkä aika :cry:
 
Kuuluuko sen cb:n vilkuttaa sitä hymynaamaa jossain vaiheessa? Miks se niin tekee?
CB digi mittaa kahta hormonitasoa, eli estrogeenia ja lh:ia. Estrogeenitaso nousee ennen lh-huippua, ja cb mittaa sitä edeltävät "korkean hedelmällisyyden päivät". Kun testi löytää lh-huipun, tulee näyttöön pysyvä hymynaama 48 tunniksi, joka tarkoittaa sitä että ovis on noin seuraavan parin päivän kuluessa.
 
Ihan mielenkiinnosta tietty testailen vielä noilla jämätesteillä mitä mulla löytyy. :D Ja pakko todeta, että älkää ostako herkkiä r-testejä! Kuvista voitte itse todeta saman. Kun pc ja digi näyttää jo plussaa, on hädin tuskin erotettavissa herkän r-testin antama tulos.. :D

Linkki tässä


Tsemppiä kaikille!!!! <3 <3 Toivottavasti tässä kuussa tulee vielä moooonta plussaa <3
 
Suuronnittelut plussista :) :geek:

Tää himotestaaja ei oo uittanu vielä yhtään tikkua tässä kierrossa ja kp8 menossa :) Mun ovis on oletettavasti sunnuntaina tai maanantaina.

Clearbluella on kahdenlaisia digitaalisia ovistestejä. Mulla on se yhtä hormonia mittaava, ni siksi se ei vilkuttanu mitään. Mä jo ihmettelin, että miksi se alkais vilkuttaa, ku ei ohjeissakaan ollu mitään sellasta. Mutta nyt taas yhden asian viisaampana (ja pari kymppiä köyhempänä) omistan kohta myös näitä kahden hormonin testejä. Raskauskeiju sai taas rahani, ku ne tulee niin kätsysti kirjeellä kotiin ja nopeesti. Pitihän sitä ny sit tilata PC:n liuskaovistestejä kans.

Mä en tiiä oonko oikeessa, mut mun mielestä noi PC:n testit on tuolla kalliimpia ku marketissa. Miten on?
 
Hei kaikille! Olen lukenut jo pitkään teidän keskusteluja ja nyt sitten uskaltauduin kirjautumaan itsekkin foorumille :).. Itse lopetin pillerit 5kk sitten ja olen saanut omat luomumenkat vain 2x.. Että vähän sekaisin on kierto ollut. Nyt sitten sain testiin haamun: http://aijaa.com/yPsGod .. Kuitenkin digi näytti ei raskaana ja sittten seuraavana aamuna ei näkynyt enään haamua. Tässä on kuva seuraavalta aamulta: http://aijaa.com/pfrfor .. ( toivottavasti näkyy, en ole ennen käyttänyt tuota aijaa:ta) :whistle: Eli omalla kohdallani oli ilmeisesti vain viivan paikka..
 

Yhteistyössä