Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mullaki menkat tekee tuloaan. Lämmöt tippumassa ja tuhruaki iha vähä jo tullu. Eikä ollu kyl mitää raskausoireitakaan. Nyt on kiertopäivä 26 ja saa nähdä alkaako tänään vai huomenna. Opin tästä kierrosta paljon, joten ei menny harakoille missään nimessä.

Nyt jännätään taas muita, että kuinka käy (y) :geek:
 
Kaksi liusketestiä tehty, molempiin haamut. Silti digi näyttää "ei raskaana". Whaaat? Oireita on: kipeät rinnat, vilunväreet ja lämpö koholla, pienet vihlonnat alavatsassa, nenän tukkoisuus ym. Kovasti itsestä tuntuu, että nyt olisi tärpännyt mutta ihmetyttää tuo digin tulos. Nyt siis kp 25/28, liuskeet tehty aamupissasta ja digi päivällä...voisko vaikuttaa tulokseen?
 
Täällä mennään jo kp37/30-34. Viimeisin nega testi tehty kp33. Perjantaina tiputteli vähän verta ja lauantaina pelkkää tuhrua pyyhkiessä, tänään ei mitään. Ihan outoa hommaa. Liekö ovis jäänyt tapahtumatta vaikka ovisplussan sain kyllä kp16. Vielä yhden r-testin teen sitten luovutan.
 
Kaksi liusketestiä tehty, molempiin haamut. Silti digi näyttää "ei raskaana". Whaaat? Oireita on: kipeät rinnat, vilunväreet ja lämpö koholla, pienet vihlonnat alavatsassa, nenän tukkoisuus ym. Kovasti itsestä tuntuu, että nyt olisi tärpännyt mutta ihmetyttää tuo digin tulos. Nyt siis kp 25/28, liuskeet tehty aamupissasta ja digi päivällä...voisko vaikuttaa tulokseen?
Todennäisköisesti johtuu laimeesta päiväpissasta! Kannattaa tehdä digi aamulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: kattamarika
On tämä ja kummallista (n) Kp 1 oli perjantai nyt Kp 3 ja menkat jo loppu. Selkäkipua ja kramppeja oli jonkin verran ja pahoinvointia, maha sekaisin. Yleensä ei juurikaan oireita paitsi kiukkupuuskat. Tänään edelleen pahoinvointi jatkuu, heikottaa ja alavatsassa vasemmalla elohiiri ollut jo pari tuntia, sillai kutittelee. Edelleen kipuja satunnaisesti. Mitähän tästä tulisi ajatella?

Tyhmäähän tämä on, mutta tekisi mieli testata vielä kerran..:whistle:
 
Menkoista olis tänään rv 6+4. Tänään on tullut nyt jo veristä vuotoa, eli pitäkäähän peukkuja et vuotais itellään pois eikä tarvis mennä ottaa lääkkeitä!! Laskenko tämän nyt sit kp 1? Toivottavasti tärppäis pian uudelleen eikä tarvis taas montaa kk odotella. Yrittämällä yrittämään ei enää varmaan aleta, me on todettu et tärppää helpommin kun ei ota paineita. (Joo, ei ole helppoa!) mut tänään kaupasta tarttui kuitenkin mukaan kolme tölkkiä greippimehua ja sit haen apteekista sitä disperiiniä. Mut ovistestejä en tilaa. (n)
 
Menkoista olis tänään rv 6+4. Tänään on tullut nyt jo veristä vuotoa, eli pitäkäähän peukkuja et vuotais itellään pois eikä tarvis mennä ottaa lääkkeitä!! Laskenko tämän nyt sit kp 1? Toivottavasti tärppäis pian uudelleen eikä tarvis taas montaa kk odotella. Yrittämällä yrittämään ei enää varmaan aleta, me on todettu et tärppää helpommin kun ei ota paineita. (Joo, ei ole helppoa!) mut tänään kaupasta tarttui kuitenkin mukaan kolme tölkkiä greippimehua ja sit haen apteekista sitä disperiiniä. Mut ovistestejä en tilaa. (n)
Niin se taidetaan laskea (korjatkaa muut mikäli olen väärässä). Isosti jaksuja sinulle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Kp 28, dpo 7 ja täällä kans jo pari päivää ollut jotenkin hermot ihan kireellä :D kaikki ärsyttää, itkettää ja kiukuttaa, kaikki ihan naurettavan pienet asiatkin. Ei oo yhtään mun tapaista, normaalisti en jaksa kiukutella ikinä juuri mistään ja olen yleensä tosi positiivinen, mutta nyt oon ollut jotenkin ihan kummallinen herkkis :cautious: tänään aamupäivällä myös alavatsa kipuili, saattaa enteillä menkkojen alkua :confused:
 
Plussanneille onnittelut! :D <3
Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut.. ens kierrosta tärppiä sit!! :)

Täällä on piinapäivät, vaan en kyllä tijä että mikä ois dpo.. En saanu oviksesta kiinni. Limojen perusteella ajattelin et tulis alkuviikosta, mut sit ne on ny kadonneet. Ovistesteilä tein torstaista tähän päivään, vaan ei oo plussaa. Sylkitestistä ei oo plussaa tullu myöskään ja sitä oon testannu alusta lähtien. Lämmötkään ei selkeetä nousu-laskua oo tehneet, tosin mittasin korvasta.. :(

Tänään kuitenni nyt juilinu tuota mahaa, semmosia hetkellisiä kipupiikkejä tullu.. Mitähän lie :p

Nyt kp19/21-34... Keskimäärin kierron pituus 27... Ota nyt selevää sit, ko joulu-tammikuu oli kierto 21 ja nyt edellinen tammi-helmikuu oli kierto 34... :O Et mitä täsä nyt vois odotella sit tästä kierrosa..

Huomenna kuitenkin lääkäriin! JEEE! On sitä odoteltu helevetti soikoon.. :D

Kuitenni yk8 menosa.. Toiv. se ois tärppi nyt käyny <3
 
Nyt kun pääsin tänne oikein koneella, niin viestien lukeminen helpottui :) Paljon oli uusia plussia, onnea kaikille :love: ja tsemppiä plussaa odottaville, itseni mukaanlukien.

Tilanne on siis se, (tiedoksi niille jotka ei oo noita mun aiempia kuvia katsonut), että tänään on testailtu haamuja (kehtaan kaiketi tunnustaa että 3 kpl) :LOL: CB:n digi näytti päiväpissasta negan. Huomenna testailen taas aamupissasta, mutta digiä ei kaapista löydy. Luulisi kai viivan vahvistuvan jos onni on ollut myötä. Oireita on, tänään lisäksi lievä paha olo ruokailun jälkeen.
 
Voi ei...:unsure: No toisaalta hyvä, ei tarvitse lääkkeellisesti tyhjentää! Helkutisti parempaa onnea seuraavaan tärppiin (y)(y):love:
Parempi näin. Ehkä sit toipuukin paremmin kun ei tarvi pakottamalla tyhjentää. Tuntuu ihan hiton pahalta, mut kyl mä tän aavistin kun se digi ei alkanu nousemaan niinkun olis pitänyt. Elättelin välillä toiveita, mut sit kuitenkin tiesin. Ne hcg määrät vahvisti sen kyllä täysin. Kumpa nyt vaan seuraavaksi kävis parempi tuuri, alkaa huumori loppua jo :confused:
 
Onnittelut plussanneille :love:
Ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :cry:

Oli tullut paljon luettavaa, pidin hetken taukoa kokonaan netistä..tuntu muiden plussat liian pahalta, että piti hetki kerätä itseään..

Mutta olen mä dippaillut joka aamu, tän aamusessa olin näkevinäni jotain. Mutta kuvaan asti en saanut. Katsellaan miltä näyttää huomenna aamulla.
Tietäis edes missä tässä mennään, dpot voi olla mitä vaan 0-20 väliltä :cautious:

Gyne varattu reilu viikon päähän..jos ei sitä ennen mitään tapahdu, niin eiköhän teroilla sit saada kierto loppumaan.
 
Catharinia tulin erityisesti halaamaan. Olen tosi pahoillani :( mutta jos jotain hyvää niin tosiaan parempi että tulee omillaan pois. Nimimerkillä se viime kesän 2x toimenpidettä on vioittunu kuitenkin mun limakalvoa vaikka piti olla olevinaan hellävaraisempi muoto eli se hysteroskopia. Halaus ja toivoisin että joku päivä tuuri muuttuisi.

Muille tsemppejä tikkujen kans. Mulla kp5 eikä mitään odotuksia tähän kiertoon. Meen tänään verikokeeseen ja sit taas tietää miten surkeassa jamassa siltä osin ollaan.

Peukkuja , en ehdi kommentoida isommin nyt kellekään.
 
Catharinia tulin erityisesti halaamaan. Olen tosi pahoillani :( mutta jos jotain hyvää niin tosiaan parempi että tulee omillaan pois. Nimimerkillä se viime kesän 2x toimenpidettä on vioittunu kuitenkin mun limakalvoa vaikka piti olla olevinaan hellävaraisempi muoto eli se hysteroskopia. Halaus ja toivoisin että joku päivä tuuri muuttuisi.

Muille tsemppejä tikkujen kans. Mulla kp5 eikä mitään odotuksia tähän kiertoon. Meen tänään verikokeeseen ja sit taas tietää miten surkeassa jamassa siltä osin ollaan.

Peukkuja , en ehdi kommentoida isommin nyt kellekään.
Kiitos tammis ❤ toivottavasti saisit kuitenkin labrasta parempia uutisia ja teille vihdoin suotais onni. Parempi juu näin et itellään tulee, kyllä se lääkkeellinenkin oli aika hurjaa sen vuodon kanssa ja sit ku se ei kunnolla edes tyhjentynyt. Aamuyöstä alkoi vatsaa särkeä etten oo kolmen jälkeen juurikaan nukkunut.. Tyhmä kun olen ni en jaksanu heti nousta vessaan ja ottaa särkylääkettä vaan kituuttelin kuuteen asti. Panacod alkoi sit auttaa ja sain sit viel hetken nukuttua. Tänään olis ollut aamuvuoro, mut en vaan kykene. Viel pitäis pomolle soittaa..
 
Catharin voimia ❤
Mulla ehkä alkais nyt loppuu vuoto. Vielä kun raskausoireet häviäis olisi ihan kiva. :(

Kyllähän tämä "parempi" on kun itsestään tulee pois. Vaikka ei ne kivut mitään kivoja oo kun ei oikeastaan ainakaan nopeasti käynyt.

Toivotaan että seuraava olisi pysyvä plussa ❤
 

Yhteistyössä