Toivotaan Sinulle myös, katsoin alempana, että samoissa mennään taas
Toivotaan Sinulle myös, katsoin alempana, että samoissa mennään taas
Dpo 10, nega testattu juuri PC:n puikolla (kun ostin puolihuolimattomasti niitä enkä liuskoja). Jokohan sitä kävisi vaan odottamaan tätiä, jos ei vielä saavu niin maanantaina uusiksi. Oon nähnyt viime aikoina hirveästi plussatestiunia, niin viime yönäkin. Pudotus todellisuuteen höh.
Voi kurjuusEiköhän se tuu kp1 taas, tuhrua ja veetusta ...
Nyt on tasan vuosi yritystä takana
Elämä on no saampahan suoritettua opinnot loppuun työn ohella.Voi kurjuus
http://aijaa.com/HrKhHy
Tässä äsken tehdyt one step herkkä ja pc samasta pissasta yhyäaikaa uitettu. Kuva n. 4min jälkeen.
Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.Naiset! Mulla nyt 2 Terolut kuuria takana, eilen otin vikan pillerin toisesta kuurista. No tänään aamupissalla päätin että en testaa tänään ja sitten kun kävin pissillä paperiin jäi beigeä tuhrua, veriviiru ja pieni hyytymä. Wtf?! Eiks ton pitänyt auttaa tiputteluun nyt dpo 10. Välillä selkää jomottelee vähän.
Mulla oli terot kolme kiertoa putkeen käytössä. Ekassa kierrossa ei yhtään tuhruu ja menkat alko kolmantena päivänä vikasta pilleristä, toisessa kierrossa tuhru alko toka vikana tero päivänä ja kunnon vuoto seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä eli tuhru vuotoa kaksi päivää, viimeisessä tero kierrossa menkat alko yhden päivän tuhrulla vaikka jäljellä oli vielä kolme pilleriä eli kp1 ja kaks teroluttia jäljellä.Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.
Oliko niistä sulle siis apua? mietin kun mulla yks kuuri vielä jäljellä, syönkö sen ja katson vai pitäisikö mun soittaa gynelle joka tän määräs ettei oo kahden kuurin jälkeen helpottanut? nyt ei oo tuhruttanut ollenkaanMulla oli terot kolme kiertoa putkeen käytössä. Ekassa kierrossa ei yhtään tuhruu ja menkat alko kolmantena päivänä vikasta pilleristä, toisessa kierrossa tuhru alko toka vikana tero päivänä ja kunnon vuoto seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä eli tuhru vuotoa kaksi päivää, viimeisessä tero kierrossa menkat alko yhden päivän tuhrulla vaikka jäljellä oli vielä kolme pilleriä eli kp1 ja kaks teroluttia jäljellä.
Olipas sekavasti selitetty mut jos et ymmärrä ni selvennän ku kysyt
Millä annostuksella sulla se on? Mahdollista et se on liian pieni. Mulla meni vähän niinku darnillakin: eka kierto 2 tbl/pv vuoto alko 3 päivää vikasta pilleristä, toinen 1tbl/pv Alkoi tuhruttaa kun 3 viimeisintä pilleriä otamatta ja kolmas 1tbl/pv vuoto alkoi seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä..Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.