Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Muillekin kp 1 kohdanneille pahoittelut. :(

Olinkos plussista muistanut onnitella... Mikäli en niin tarrasukkia pienille ❤

Mä kanssa tulin katsomaan jos olisi plussatestejä kasa tai testejä mitä jännätä että mitä näyttää. Toivotaan että aamun uitot olisi vasta meneillään. :)
 
Tänään dpo 5, miten nää päivät menee näin hitaasti :mad::LOL: mietiskelin myös sitä, että koska mun menkkojen mahtaisi kuulua alkaa :eek: kun viime kierto oli 25 päivää ja itseasiassa tänään on kp 25, mutta oviksen pongasin vasta kp 20. Laskenko oviksen olevan puolessa välissä kiertoa? Kauhee kun tulisi sitten pitkä kierto :eek: vai voiko sitä mitenkään laskeskella.. Jos aloittaa vaan tekemään raskaustestejä viimeistään dpo 10 :ROFLMAO:
 
Tänään dpo 5, miten nää päivät menee näin hitaasti :mad::LOL: mietiskelin myös sitä, että koska mun menkkojen mahtaisi kuulua alkaa :eek: kun viime kierto oli 25 päivää ja itseasiassa tänään on kp 25, mutta oviksen pongasin vasta kp 20. Laskenko oviksen olevan puolessa välissä kiertoa? Kauhee kun tulisi sitten pitkä kierto :eek: vai voiko sitä mitenkään laskeskella.. Jos aloittaa vaan tekemään raskaustestejä viimeistään dpo 10 :ROFLMAO:
Joillakin näkyy jo dpo 9 tai 10 ;) etenkin pc antaa haamuviivan pienillä hcg määrillä. :)
 
Laitetaas tännekin.. Eli soitin neuvolaan ja terkka kehui et hienoa et arvo on noussut ja noususuunnassa, ei kommentoinu siihen tuplaantumiseen mitään, kun sitä ei oo tapahtunut. Ei tietty osannu sanoa et onko taas tuulimuna vai voisko vaan olla alussa, mut mä en usko siihen kyllä ollenkaan. Mul on niin paska tuuri ollut näiden kans täs et en todellakaan usko. Ma sit katotaan et pääsenkö lääkärille ni tietää mikä tilanne ja katotaan jatkot sitten..
 
Laitetaas tännekin.. Eli soitin neuvolaan ja terkka kehui et hienoa et arvo on noussut ja noususuunnassa, ei kommentoinu siihen tuplaantumiseen mitään, kun sitä ei oo tapahtunut. Ei tietty osannu sanoa et onko taas tuulimuna vai voisko vaan olla alussa, mut mä en usko siihen kyllä ollenkaan. Mul on niin paska tuuri ollut näiden kans täs et en todellakaan usko. Ma sit katotaan et pääsenkö lääkärille ni tietää mikä tilanne ja katotaan jatkot sitten..
Tsemppiä. Hengessä mukana ja kaikkea hyvää toivon! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Täällä DPO10, eilen rinnat oli todella purevasti kipeät hetken aikaa (haluaisin ainakin ajatella, että normaalista poikkeavalla tavalla, siis normistikin kipeytyy, mut jos nyt pahemmin, jooko jooko jooko) ja aloin itkeä melko heppoisesta syystä ruokaa laittaessani, lupaavaa? En ole uskaltanut testata vielä millään, kun en vielä ole valmis siihen, että ne pilvilinnat murtuu. Ja se negatiivinen tulos on niin :mad: Odottelen pari päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Täällä DPO10, eilen rinnat oli todella purevasti kipeät hetken aikaa (haluaisin ainakin ajatella, että normaalista poikkeavalla tavalla, siis normistikin kipeytyy, mut jos nyt pahemmin, jooko jooko jooko) ja aloin itkeä melko heppoisesta syystä ruokaa laittaessani, lupaavaa? En ole uskaltanut testata vielä millään, kun en vielä ole valmis siihen, että ne pilvilinnat murtuu. Ja se negatiivinen tulos on niin :mad: Odottelen pari päivää.
Hui! Jännäilen mukana (y)
 
Voi taivaan tähden kuin paljon tänne on ehtinyt parin viikon loman aikana tulla tekstiä! :) Kesti monta päivää että sain plarattua läpi :LOL:
Kollektiivisesti onnittelut plussanneille :love: ja tsemppiä haamuilijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä jännätään tuottiko meidän keksiloma tulosta, toistaiseksi tilanne on lievästi sanoen epäselvä. Viimeiset muutamat kierrot on ollu 26pv, nyt menossa kp30 (!) eikä testeissä näy mitään haamuviivanpaikan esiäidin unikuvaa kummempaa. Joka sekin toki on enemmän kuin koskaan aiemmin, mutta kun ei minkäänlaista vahvistumista näy. Puuh.

Tässä nyt kuitenkin pahamaineisen rfsu:n testi tältä aamulta. Välillä nään tossa jotain ja välillä en. Emmääkestä. :mad:

http://aijaa.com/YPQEI6

Kuva otettu vaikutusajalla.
 
Viimeksi muokattu:
Voi taivaan tähden kuin paljon tänne on ehtinyt parin viikon loman aikana tulla tekstiä! :) Kesti monta päivää että sain plarattua läpi :LOL:
Kollektiivisesti onnittelut plussanneille :love: ja tsemppiä haamuilijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä jännätään tuottiko meidän seksiloma tulosta, toistaiseksi tilanne on lievästi sanoen epäselvä. Viimeiset muutamat kierrot on ollu 26pv, nyt menossa kp30 (!) eikä testeissä näy mitään haamuviivanpaikan esiäidin unikuvaa kummempaa. Joka sekin toki on enemmän kuin koskaan aiemmin, mutta kun ei minkäänlaista vahvistumista näy. Puuh.

Tässä nyt kuitenkin pahamaineisen rfsu:n testi tältä aamulta. Välillä nään tossa jotain ja välillä en. Emmääkestä. :mad:

http://aijaa.com/YPQEI6

Kuva otettu vaikutusajalla.
Ohoh toi aijaa syö värit näköjään aika hyvin... Nyt en kyllä näe tuossa mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa! Teidän hyvissä ja huonoissa hetkissä jo pitkään myötäeläneenä tänne huikkaan. :D

Ajattelin, että tältä palstalta voisi löytyä miettimääni asiaan tietämystä.

Piinailija olen ja kuten kuvaan kuuluu, seuraillut oloja tiuhaan. :D Kysymykseni liittyykin ovulaation jälkeisiin päiviin. Ovulaatio oli olojen perusteella viime viikon lauantaina ja talleteltuakin tuli. Ovulaation aikaan lämmöt nousi n. 36,9 asteen tienoille. 4 päivää sen jälkeen lämmöt laskivat matalalle takaisin (36,2) ja matalalla olivat myös eilen. Muistelen joskus lukeneeni kiinnittymisen hetkellä tapahtuvasta lämmön laskusta 4- 7 päivän tienoilla. Mutta ketokaa nyt, onko kukaan tällaisesta kuullut koskaan mitään. :D Vai olenko kuumeissani keksinyt aivan oman oireen. :D :D :D Kaikenmoisia nippailua ja tuntemuksia tietysti olen tuntenut. Mutta olen pari kertaa ennenkin kuvitellut kaikenmoisia oireita ja sitten pettynyt. Nyt lämmöt näyttäisivän olevan taas nousussa.. 36,5. Auttakaa ja kertokaa jos joku muukin on tälläsestä joskus kuullut! Kiitos..... Ja hirmusti tsemppiä kaikille! Ite yritän pysyä taustalla, koska pettymykset menee aina niin tunteisiin. Tsemppaan teitä kaikkia!!!
 

Yhteistyössä