Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 10, nega testattu juuri PC:n puikolla (kun ostin puolihuolimattomasti niitä enkä liuskoja). Jokohan sitä kävisi vaan odottamaan tätiä, jos ei vielä saavu niin maanantaina uusiksi. Oon nähnyt viime aikoina hirveästi plussatestiunia, niin viime yönäkin. :( Pudotus todellisuuteen höh.
 
Auttakee! Tänään 11DPO. Eilen illalla etenkin mulla oli ensinnäkin etovaa oloa ja sitten rinnat kipeät eri tavalla ja eri paikoista kuin yleensä, ts. jotenkin ylempää ja reunoilta, välillä semmoinen tuikkaisukipu jne. Mulle tuli jotenkin yhtäkkiä semmoinen olo, että ehkä tämä voisikin olla se oikea kierto, kun siis on normista poikkeavaa oireistoa. No tänä aamuna tein Vauvalan One Step liuskatestillä (10mlU) negan siinä aamuviiden aikoihin about 5h unien jälkeen. Miten paljon tuohon testiin kannattaa luottaa näillä DPO:illa? Vissiin jotkut täällä oli niitä käyttänyt eikä kovin herkkiä? Vai olenko mä vain tulossa hulluksi???:ROFLMAO::D
 
Dpo 10, nega testattu juuri PC:n puikolla (kun ostin puolihuolimattomasti niitä enkä liuskoja). Jokohan sitä kävisi vaan odottamaan tätiä, jos ei vielä saavu niin maanantaina uusiksi. Oon nähnyt viime aikoina hirveästi plussatestiunia, niin viime yönäkin. :( Pudotus todellisuuteen höh.

Ei vielä kirvestä kaivoon, monta päivää aikaa!:) Mäkin näin plussaunia aamuyöstä oman negatestini jälkeen:D
 
Dand3lion ne vauvalan testit on huonoja. Ainakin ne one stepin herkät liuskat. Mulla näytti tosi tosi haaleaa haamuviivan esiäitiä aamupissasta samana päivänä kun pc näytti päiväpissasta ihan selvää haamuviivaa. Siinä vaiheessa kun pc näytti jo kunnon pinkkiä oli tuossa toisessa ihan haalea haamu. Et älä heitä kirvestä kaivoon vaan käy ostamassa pc-paketti.

Voisin vertailun vuoksi kohta tehä sekä pc:n et one stepin samasta aamupissasta ja laittaa tänne kuvan. Tuolla pari sivua sitten laitoinkin yhen kuvan.
 
Huomenta! Pc:llä nega aamuyöllä 4h pidätyksen jälkeen. Lämmöt 36,9 mut enpäs tiiä oikeen mitkä fiilikset. Menkat lienee tulossa lähipäivinä. Mun kropalle se ois iha hyvä, ku en oo vielä tarpeeks palautunu edellisestä raskaudesta. Lähdetään kyläilee, ni aika menee mukavasti :)
 
Naiset! Mulla nyt 2 Terolut kuuria takana, eilen otin vikan pillerin toisesta kuurista. No tänään aamupissalla päätin että en testaa tänään ja sitten kun kävin pissillä paperiin jäi beigeä tuhrua, veriviiru ja pieni hyytymä. Wtf?! Eiks ton pitänyt auttaa tiputteluun :( nyt dpo 10. Välillä selkää jomottelee vähän.
 
Täällä n. dpo14, ei vieläkään mitään. Ei menkkoja, ei plussaa. Tiistaista asti sydän syrjällään joka vessareissulla (edelliset muutamat kierrot 26pv), alkaa olla jo aika kuluttavaa. :unsure:
Muoks. Nyt siis kp31.

Tässä nyt kuitenkin tän aamun nega, ei tässä taida olla edes sitä viivanpaikkaa, minkä oon parin edellisen päivän testeissä nähnyt. Tätiä odotellessa. :cry:

http://aijaa.com/hyj9hS
 
http://aijaa.com/HrKhHy

Tässä äsken tehdyt one step herkkä ja pc samasta pissasta yhyäaikaa uitettu. Kuva n. 4min jälkeen.

No huh, mikä ero! :eek:Otin neuvostasi vaarin (kiitos siitä ja onnea plussasta!:love:) ja hain pari paketti noita PC-liuskoja. Tein yhden malttamattomana 2,5h pidätyksellä alkuillasta, eikä tuossa kyllä oikein paljon mitään näy, (http://aijaa.com/geN1WJ) mutta testaan kunnolla heti huomenna aamulla hyvin nukutun yön jälkeen ja katsotaan, näyttäisikö sitten joltain vaiko ei:cautious:. On tämä kyllä piinaavaa........
 
Heipä hei!
Täällä tovin aikaa keskustelua taustalta seuranneena liittyy joukkoon.

Mulla tuli ilmeisesti ovulaatiovuotoo viikko sitten perjantaina Kp 15. Eilen Kp 22 kävin gynellä ja siellä näky keltarauhanen vasemmalla puolella. Kierto mulla on ollu viimeaikoina lyhyt, n. 25pv. Nyt mietinkin, että kuinka paljon ennen menkkojen alkua keltarauhanen surkastuu pois? Jostain luin, että 4pv, mut faktatietoa ei taho Googlesta löytää :/ Ajatuksia herättelee tietenki raskautumisesta kun se siellä vielä selkeästi näkyi. Sitten mietiskelin, että tunteeko sen surkastumisen jotenkin? Tänään pientä lepattelun tunnetta vasemmassa nivusissa ollu, eikai se nyt siitä keltarauhasesta johdu :/ viime kuussa oli samanlaista ennen menkkoja..

Onko muilla kokemusta ovulaatiovuodosta? Mulla ei oo aiemmin ollu ja mietinkin, että tuleeko se vuoto kuinka lähellä itse ovista?Mä kun en oo tikuttanu, nii varmaa päivää ei tiedossa.

Piinaavaa odottaa, mut ihan vielä en kehtais testaillakaan vaikka haluttaskin :D
 
Naiset! Mulla nyt 2 Terolut kuuria takana, eilen otin vikan pillerin toisesta kuurista. No tänään aamupissalla päätin että en testaa tänään ja sitten kun kävin pissillä paperiin jäi beigeä tuhrua, veriviiru ja pieni hyytymä. Wtf?! Eiks ton pitänyt auttaa tiputteluun :( nyt dpo 10. Välillä selkää jomottelee vähän.
Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.
 
Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.
Mulla oli terot kolme kiertoa putkeen käytössä. Ekassa kierrossa ei yhtään tuhruu ja menkat alko kolmantena päivänä vikasta pilleristä, toisessa kierrossa tuhru alko toka vikana tero päivänä ja kunnon vuoto seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä eli tuhru vuotoa kaksi päivää, viimeisessä tero kierrossa menkat alko yhden päivän tuhrulla vaikka jäljellä oli vielä kolme pilleriä eli kp1 ja kaks teroluttia jäljellä.
Olipas sekavasti selitetty mut jos et ymmärrä ni selvennän ku kysyt :)
 
Mulla oli terot kolme kiertoa putkeen käytössä. Ekassa kierrossa ei yhtään tuhruu ja menkat alko kolmantena päivänä vikasta pilleristä, toisessa kierrossa tuhru alko toka vikana tero päivänä ja kunnon vuoto seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä eli tuhru vuotoa kaksi päivää, viimeisessä tero kierrossa menkat alko yhden päivän tuhrulla vaikka jäljellä oli vielä kolme pilleriä eli kp1 ja kaks teroluttia jäljellä.
Olipas sekavasti selitetty mut jos et ymmärrä ni selvennän ku kysyt :)
Oliko niistä sulle siis apua? :) mietin kun mulla yks kuuri vielä jäljellä, syönkö sen ja katson vai pitäisikö mun soittaa gynelle joka tän määräs ettei oo kahden kuurin jälkeen helpottanut? :( nyt ei oo tuhruttanut ollenkaan
 
Osaakohan kukaan sanoa mitään? Nyt ei ole tullut mitään vuotoa enää.
Millä annostuksella sulla se on? Mahdollista et se on liian pieni. Mulla meni vähän niinku darnillakin: eka kierto 2 tbl/pv vuoto alko 3 päivää vikasta pilleristä, toinen 1tbl/pv Alkoi tuhruttaa kun 3 viimeisintä pilleriä otamatta ja kolmas 1tbl/pv vuoto alkoi seuraavana päivänä viimeisestä pilleristä..
 
Välli sen ensimmäisen ja ainoan kierron oli jeesiä muuten ei mitään. Siirryttiin hoitoihin ja sain lugeja niin ne pitää mulla vuodon pois, ei minkäänlaista tuhruakaan tullut niiden aikana. Mutta eikös luget oo ehtaa tavaraa kun terolutit keinotekoista, näin ainakin ymmärsin.
Niin ja teroja otin yhden päivässä.
 
Mulla kun oli 2 tbl päivässä tuhrut pois noita syödessä mutta nyt kun syönyt vain 1 tbl ni tuhruaa ennen viimeistä pilleriä.. Nyt oli taukokuu ja ei tullu minkäänlaista vuotoa joten alotettiin uudelleen 1 tbl mutta en ole syönyt kun 4 päivää ni tiedä pysyykö tuhrut pois..
 

Yhteistyössä