Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

täällä aamulla nega ja lämmöt laskussa. Täti saapunee siis tänään :( ihmetyttää edelleen toi eilinen illan testi, kuvaan en saanut oikein vangittua, mutta livenä siinä oli vaaleanpunainen toinen viiva ja kuivuttuaankin näkyy oikein hyvin ilman tihrusteluja. Tässä vielä kuva jota muokattu (joo tiedän, oon vajonnut tosi alas ). No mikä lie maanantaikappale...
http://aijaa.com/duYOeb
 
täällä aamulla nega ja lämmöt laskussa. Täti saapunee siis tänään :( ihmetyttää edelleen toi eilinen illan testi, kuvaan en saanut oikein vangittua, mutta livenä siinä oli vaaleanpunainen toinen viiva ja kuivuttuaankin näkyy oikein hyvin ilman tihrusteluja. Tässä vielä kuva jota muokattu (joo tiedän, oon vajonnut tosi alas ). No mikä lie maanantaikappale...
http://aijaa.com/duYOeb
Ehkäpä se täti ei tuliskaan, tuo on kyllä minusta haamu :rolleyes:
Vaikka oon tainnut itsekin saada haamun ilman syytä..
 
En raaskinu lounaspissaa heittää hukkaan ni uitin yhden ovistikun. Sain siihen sellasen iiiiiha hailakan viivan, että just ees näki mihin kohtaan se viiva tulis.
Ymmärrän nyt Piupulaa, ku meinas heittää hanskat kaivoon dpo8. Mun tän päivän teema taitaa olla, että EI ENÄÄ YHTÄÄN TESTIÄ ENNEN HUOMISTA....
(laitan siis kasan testejä valmiiksi lavuaarin reunalle odottamaan yön ensimmäistä vessakäyntiä :) )
 
Terkkari oli mun kanssa samaa mieltä, et hcg oli liian matala. Meen pe uusiks labraan ja maanantaina pääsen ehkä ultraan jos lääkäri suostuu mut ottaa ylimääräsenä. Mä kyl tiedän et tää oli tässä, onneks olen tätä päässäni jo valmistellut. Mut silti harmittaa ihan sikana taas. Terkkari meinas et olis taas tuulimuna.. Nyt vaan arvot paaaljon pienemmät kun syksyisessä tm. Alkaispa vuoto nyt vaan itellään ni ei tarvis mennä taas keskeyttää, sekin varmaan menis yht vaikeesti kun syksyllä (n)
 
Hei vaan, te hätähousutestailijat varmaan osaatte auttaa. Ekaa kertaa ovista metsästämässä One Stepeillä.
Sunnuntaina tein kaksi testiä, alkuiltapäivällä oli nega mutta vähän aiempia päiviä vahvempi viiva, ja siksi testasin illalla uudelleen, silloin oli jo yhtä vahvat viivat. Tein sitten vielä yhden testin eilen maanantaina alkuiltapäivällä, ja testiviiva oli nyt kontrollia vahvempi. Nyt kuivana ovat kyllä molemmat hitusen haalentuneet. Kysymys: oliko sunnuntai dpo -1, vai vasta maanantai?
 
Hellurei, dpo:t aletaan laskea ekasta ovisplussasta. Eli jos sait plussan sunnuntaina, niin se on dpo-1. Maanantai dpo0 ja siitä sitten eteenpäin piinaillen.

Sulla meni melko samanlailla ku mulla, mutta viikon myöhemmin. Mä testasin itsekin su-aamuna ovisplussan ja myös ma päivällä.
 
Saanko mä kysyä umpitökerön kysymyksen. Mistä tuulimunaraskaus johtuu?
No mä en sen tarkempaa syytä tiedä, muuta kun et munasolu on ollut huono ja jos siittiöt pääsee siihen ja se huono munasolu hedelmöittyy ni käy vaan paska tuuri, niinkun mulla. Eniten ehkä siinä tuulimunassa ottaa päähän se, et siitä tulee raskausoireita. Ja siis tuulimunassahan ei kehity sikiötä ollenkaan. Raskausmateriaalia kyllä. Mullahan viimeks keskeytettiin tm viikolla 9+0 ja kohtu vastas viikkoja, se tyhjennys olikin sit omaa luokkaansa.
 
Tammityttö, tein ovistestin. Sitten päätin että haen kaupasta Pregcheckit kun posti ei r-testejä tänään vielä tuonut. Pidättelin pari tuntia ja tein molemmat vielä samasta pissasta, ovistestin ja raskaustestin :)

Ja eilinen ja edellispäiväinen oli kanssa noita Pregcheckejä, siksi oli pakko käydä niitä hakemassa :D

Tällaiset tuli siis (ovistesti ja raskaustesti)
http://aijaa.com/rrR4Wt
 
Käpykakku näyttää samalle kuin omani viime keväänä dpo10 :) Riippuu vähä miehestä, mä ehkä sanoisin kun viiva on tummempi, meillä kun se ei omasta mielestään usko "tollaisiin" :ROFLMAO: joskus innoissani näytin niin tokaisi että eihän tää oo mikään viiva edes ;)
Tee huomenna aamulla ja sit tökkäät testit miehelle :D
 
  • Tykkää
Reactions: käpykakku

Yhteistyössä