Anrailla on ihan selkee viiva. Ei missään nimessä mikään haamu vaan tollai vaaleen pinkki.
Tammis: Mulla menee ihan hyvin. Dpo8 menossa ja ovistikuissa iha hailakat viivat ja pc r-testitikku iha blanko. Mun testausta vaikeuttaa vähän se, ku mä käyn 1-2 krt vessassa yön aikana ja päivälläkään ei ole kauheen pitkiä taukoja. Ja päivällä toki juon paljon vettä.
Mä en usko, että testeissä mitään näkyisikään ennen dpo10 ja ei välttämättä silloinkaan. Viime raskaudessa, jos olettaa hcg:n olleen normaalitasolla dpo7 eli kiinnittyminen olis ollu silloin, niin dpo10 ois ollu n. 30miu ja eihän tolla määrällä välttämättä mun pidätysajoilla edes näkyis mitään. Ja tässä skenariossani hcg tuplaantuu n. kerran vuorokaudessa. Mut nää ny on spekulointeja ja perustuu viime raskauden digitestiin.
Eihän se oo varmaa edes vielä ku testi näyttää plussaa, ku kaikkee voi tapahtua.
Pirteillä mielin siis mennään edelleen. Jonkun verran on tuntemuksia alavatsalla, mutta kuten aiemminkin totesin niin niitähän mulla riittää normaalistkin