Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en nyt viikkoon oo juonu greippimehua kun koitan olla "dieetillä", mutta ryb&deckers (en muista miten kirjoitetaan:oops:) oli yllättävän hyvää. Joulukuun lopusta oon syönyt royal geleetä,sen oon huomannut että kosteutta riittää lähes ympäri kierron ja halut on lisääntynyt. Ja että oviksen tunsin varmaan ekaa kertaa elämässä,aika voimakas tunne. Mutta vielä ei tärpännyt viime kierrossa:unsure: uutta yritystä,harmi vaan että lomamatka sattuu oviksen tienoille,toivon että olis vähän aiemmin lähtöä..
 
Hanat auki... eli kp 28 ----> kp 1. Itkettää ja vituttaa... :cry:
Ei jaksais enää näitä pettymyksiä. Mut yritetään vielä. Nyt lähen kauppaan hakemaan greippimehua ja apteekista disperiiniä ;)
Tsempit kaikille. Vetäydyn taasen taustalle...
 
Fittis: Jee! Onnea! Ja samat varovaisesti siulle, Autumnn!
Kasmel: :( Ja tsemppiä seuraavaan!

Ite tässä oottelen niin ikään menkkoja alkavaksi. Tietenkin piti hätäpäissään testata tuollasella Raskauskeijun "erittäin herkällä" liuskalla tänään (kp 25/oletettavasti 28, dpo11) eikä haamun haamua tai edes viivan paikkaa. Myös keltarauhasen toiminnasta johtuvat oireet (rintojen aristelu, selkeät munasarjanippaukset) katosivat savuna ilmaan. Joten eiköhän sitä punaista muutaman päivän sisään ilmesty.
 
Mä sain jonkunlaisen viivan eilen ovistestiin, jeeeee ei ollut enää pelkkää tyhjää täynnä (y) mutta negahan se oli, mutta nyt tiedän että jonkun verran edes LH-hormonia on mulla kehossa..tästä on hyvä lähteä.. Kohta uutta tilausta vaan menemään, loppuu testit kohta kaapista..onneks on puol ilmasia niin voi tilata kunnon tukkupakkauksen kerralla :D

Onnittelut plussaajille <3
 
Oi ihania plussa viivoja näkyy! :)

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. <3

ON: Ei oo menkkoja vielä tullut ja testit huutaa tyhjyyttään.. :/ Ääh.. Tänään rupes illasta tulee jtn tuhrun tynkää, vaan eipä oo vielä mitenkää verrattavissa, et menkat alkais. Toiv. alkaa huomenna. Mä en jaksais enää testailla ja pettyä negatiiviseen .. :( Mieluummin alottaa uuden kierron uusilla kujeilla!
Kävin hakeen tota greippimehua. Punkkua en hitsi voi juoda, vaikka maistuis toki. :D Mutta mietin nyt tuota disperiniä, pitäskö se se käyä ostaan tähän kaveriksi..

Noh.. :D Ei se varmaan haitaksikaan ole.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Elisen
MIten toi greippimehu toimii siis? Missä kohtaa juodaan, paljonko, mitä merkkiä? :whistle:
Kierron alusta ovulaatioon asti joka päivä. Esikoisen kohdalla join Valion greippimehua, mutta sitä ei saa enää :( Tässä kierrossa ostin ihan greippejä ja puristin itse mehuksi (1greippi/päivä), kun en löytäny mun mielestä oikeanlaista mehua kaupasta. Onhan tuossa vähän enemmän hommaa, mutta onpahan ainaki ehtaa tavaraa eikä tule ylimääräsiä sokereita. Pillillä ryystän ettei käy hampaitten päälle liikaa:D

Rybb&deckersiltä löytyy greippimehujuoma, muttaku en tiedä paljonko siinä on oikeasti greippiä niin en ees kokeillu sitä. Joku muu varmasti tietää ajaako tuo r&d asiansa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elisen ja Välli
Jännittää se ens vkon verikoe, kun ei ole selkeitä oireitakaan että ovis ois ollut. :(

Vähän oireita, alamahassa välillä jotain tuntemuksia joka voi viitata ihan mihin vaan. En osaa oikein muita sanoa, kun on tämä tauti päällä niin kaikki viittaa varmasti siihen. Mulla on ihan hirveen kauheen jumalaton jano koko ajan, suu on kun santapaperia vähän väliä. Kuivaa koko ajan ja tuntuu että kieli tarttuu kuivuuttaan kitalakeen kiinni, todella ärsyttävää. Ja hengästymisestä puhumattakaan, sohvalta nouseminen on vuosisadan urheilusuoritus mutta tää liittyy varmastikin tähän flunssaan. Mulla on aamuisin nenä ihan tukossa, mutta sitten päivän aikana ei oo mitään.

Ps. Voiks mulla olla jotain oireita ees kp18? :"D
 
Viimeksi muokattu:
Tuli vain tuossa mieleen että jos nyt käy niin surkea tuuri ettei munasolu ole irronnut eikä näin ollen ovista tapahtunut niin kannattaisiko mun mainita gynelle tuosta pregnyl-piikistä joka irrottaisi sen munasolun? Kun ajattelin että onko tässä nyt tosiaan suoraan mentävä ivfään vai eikö sitä ovulaatiota yksinkertaisesti saada rakennettua mitenkään :/

onko täällä ketään jolla olisi letro+irrotuspiikki tai clomi+irrotuspiikki kokemusta?
 
Tuli vain tuossa mieleen että jos nyt käy niin surkea tuuri ettei munasolu ole irronnut eikä näin ollen ovista tapahtunut niin kannattaisiko mun mainita gynelle tuosta pregnyl-piikistä joka irrottaisi sen munasolun? Kun ajattelin että onko tässä nyt tosiaan suoraan mentävä ivfään vai eikö sitä ovulaatiota yksinkertaisesti saada rakennettua mitenkään :/

onko täällä ketään jolla olisi letro+irrotuspiikki tai clomi+irrotuspiikki kokemusta?
Mun on ollut aikeissa mainita sulle tuosta, mutta mäkinoon poskiontelotulehduksessa ja oon lähinnä keskittynyt olemiseen! Mutta siis juuri tuo oli mulla seuraavana askeleena, jos lääke yksin ei olisi toiminut. Kannattaa kysyä!
 
Mun on ollut aikeissa mainita sulle tuosta, mutta mäkinoon poskiontelotulehduksessa ja oon lähinnä keskittynyt olemiseen! Mutta siis juuri tuo oli mulla seuraavana askeleena, jos lääke yksin ei olisi toiminut. Kannattaa kysyä!
Joo näin mä ajattelin, tai kun lähinnä ajattelin silloin että jos ei nyt ovis tapahdukaan niin sitten vaan lähete naistenpolille ja ivfään, että pelkän letrozolin varassa koko homma. Kuitenkin kaks hyvän kokoista follia niin parempi olis ne saada sieltä irtoamaan. No pitänee kysyä ens torstaina kun mulla on se soittoaika niistä progen tuloksista 8/
 
Autumn: Älä vielä masennu... Mulla tuli esikoisen raskaudessa tuhrua aika makiasti.. Luulin kans koko ajan, et nyt menee kesken, kun vuotaa. Tutkittiin, mut mtn ei löytynyt. Epäiltiin polyyppia kohdunsuulla, joka tihkuttelis, vaan ei sillekää varmuutta sitten löytynyt.
Mut tsemppiä!!!! Elä vielä luovu toivosta! <3 Vaikka varmasti epäilyttää.


ON: Ei menkkoja. En oo testannut. Ei jotenkin jaksais pettyä ainaiseen negaan, vaikka sen tiedostaiskin, kun testin tekee.. Silti se masentaa.. Huomenna soittelen varmaan tk:hen ja pyydän labraan lähetettä. Aivan sama, vaikkei oo menny vielä kahta viikkoa menkkojen odotetusta alkupäivästä. Raastavaa aikaa!
 
Hellurei

Olen taustalle jäänyt entinen himotestailija.välistä tulee luettua näitä teidän postauksia ja muisteltua tuota omaa , ah niin kaoottista aikaa. On koettu ivf hoidot omilla ja luovutetuilla ja poppaskonstit käytetty, mutta niin vaan kävi ettei pikkusta me saatu . Toki olen silloin tällöin testeillut kun menkat myöhässä tai jotain oloja muka ollut mutta kun ei niin ei. Se mitä läksin nyt kyselemään, niin minkälaisia haamuviivoja / viivanpaikkoja olette saaneet? Oisko kellään laittaa kuvaa jostain todella mahdottomasta . Tarkoitan siis suunnilleen oikean ajan puitteessa tulleesta , inhottavasta, toiveet herättäneestä viivanpaikasta.
 
Aliaana: Tuohan on minun silmään selvä plussa :O Ei tuo viivanpaikka kyllä ole.. Kuin monta päivää tuosa on testailtu? Ja mikä testi tuo on? Kyllä mä tuosa väriä nään, et ei mun mielestä oo tosiaan mikään viivanpaikka...
 

Yhteistyössä