Juu eipä vielä plussa. Onko mikä kp? Näyttäs olevan kuitenkin aika pian tulossaHeijohadi kyllä väriä näkyy !
http://aijaa.com/zVi9fI Täällä alkaa lähestyä jo! Tää kierto tuntuu silti niin masentavalta että tätiä odotellaan jo..
Juu eipä vielä plussa. Onko mikä kp? Näyttäs olevan kuitenkin aika pian tulossaHeijohadi kyllä väriä näkyy !
http://aijaa.com/zVi9fI Täällä alkaa lähestyä jo! Tää kierto tuntuu silti niin masentavalta että tätiä odotellaan jo..
Ok, Lintsa. Muista ettei ennen klo 10 kannata tehdä
Totta, keho keksii Se on niin ärsyttävää... Mutta onneksi on vielä aikaa sunnuntaihin. Jos ei vielä nappaa, niin ainakin viimeistää vuoden päästä on mies luvannut ruveta yrittämään (nyt ei kuulemma ole vielä valmis yrittämällä yrittämään, mutta on valmis kuitenkin jos lapsi tulee) :3Voi kun näyttäisiki parin viikon päästä tolta
Ovulaatiotestejä siis on nyt on darni73 kp 13 jos nyt oikein laskin. Eilisen illan nippaillu kyllä nii kipeesti että luulin että olisi ollut jo, ikinä en ole saanut ov testeihin kunnon plussaa pitää testata tänään vielä joko pärähtäisi kunnon viivat.
Papuprinsessa itellä ainakin keho keksii ihme oireita kun raskautta niin paljon toivoo. Mutta sunnuntaihin on vielä aikaa että lauantaina voisi näyttää jo jotain, vielä on toivoa
Aamun eka on niin "laimeeta" ettei näytä sata varmaksi oikeaa tulosta. Muuten kellon ajalla ei oo väliä. Mä oon mun ovis plussat tikuttanu illalla 21-> parin-kolmen tunnin pidätyksellä. Ei kannata paljon nesteitä nauttia kun kuppi kahviakin voi vaikuttaa heikentävästi tulokseen (ainakin mun kohdalla).Ai ei saa? Nää pari kiertoo olen tehnyt. Miksi ei?
Miten se muuten vaikuttaa jos on ollut myöhäinen ovulaatio? Raskaustesti näyttää myöhemmin plussaa?Varmaan ovulaatio ollut vaan myöhässä.
Anteeksi jos olen hölmö, mutta onko siis mahdollista että olen nyt raskaana mutta testi ei vaan näytä positiivista? Eli mulla on kuukautiset myöhässä oikeasti, mutta r-testi ei vaan näytä plussaa koska hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin? Vai onko mulla vaan kierto pidempi eli todellisuudessa mulla ei ole edes kuukautiset vielä myöhässä?Veeruli joo, kierto on silloin vähän pidempi.
Ei ole hajuakaan koska ovis oli mutta kierto on ollut säännöllinen, tasan 29 pvää ja nyt kuukautiset yhtäkkiä 2 pvää myöhässä. Ei ole ikinä aikaisemmin tapahtunut muutakuin silloin kun olin raskaana esikoisesta kuusi vuotta sittenVeeruli, koska sulla oli ovis? Laske siitä noin kaksi viikkoa eteenpäin, silloin sun menkat kuuluisi alkaa. Eli voit ihan hyvin olla raskaana
Käytännössä kuukautiset eivät ole myöhässä tai kierto vaihtele vaan nimenomaan ovis aika.Miten se muuten vaikuttaa jos on ollut myöhäinen ovulaatio? Raskaustesti näyttää myöhemmin plussaa?
Edelleenkään ei kuukautisista tietoakaan. Ei minkäänlaista tunnetta että alkais..
Itselläni oli mammaksilta tilattuja, hyvin toimivat ja aika samaa tavaraa ovat.Mulla olis jouluaattona kp 29, joten silloin täytynee testata sit! Hui!
Kun nyt eka sais sen oviksen tikutettua...
Tilasin Raskauskeijusta ovis-liuskoja. Onko niistä millasia kokemuksia?
Tuliko sulle joka kerta sellanen "nyt se on plussa" fiilis ja päätit testata? Mulle tuli viimekierrossa noita mielikuvaharjoittelu plussia, mitkä kuitenkin oli negojaHarmittaa vaan kun tein su illalla ja eilen yhteensä 4 negatiivista testiä (yksikään ei tosin ekasta aamupissasta ) ja nyt on jotenkin usko koko raskauteen mennyt toisaalta ei ole kyllä yhtään sellainen olo että kuukautisetkaan alkais..
Mutta sen päätin että testaan seuraavan kerran vasta perjantaina jollei kuukautiset siihen mennessä tule