Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

heijohadi taidan itse olla hiukan sokea, kun en noista pikkukuvista näe toista viivaa paitsi viimeisessä jonkun haamujen haamun. voihan se tosin olla, että tuosta vahvistuu. :)

mirajalapset sulla on todella upea viivarivistö. :eek: onnittelut jo nyt :)

Lintsa sulla myös. jos on siis raskaustesti, niin kateelliseksi pistää!:D

itsekään en ole kovin hyvä muiden viivojan kommentoimaan, kun koskaan en ole vielä raskaana asti ollut. pari kertaa olen itseltäni haamun saanut, mutta eivät ole kyllä johtuneet raskaudesta vaan varmaan testit flipanneet tms.

eilen oli tosi vahvoja oireita ja nippailuja vatsassa. sanoin miehelle, että nyt oon oikeesti raskaana. en saanut unta ku jännäilin. aamulla tein rfsu:n digitaalisen testin ja näyttöön pärähti "- NO" eli en kait sitten oikeasti ole raskaana vaikka niin varma olo ollutkin tässä lähiaikoina. menkkojen pitäisi alkaa suunnilleen ensi sunnuntaina, että en vielä lyö varmaksi mitään, mutta vähän siltä nyt tuntuu, ettei raskaana olla:D

emme tosin lasta yrittämällä yritä, vaan välillä aloitellaan ilman ehkäisyä, mutta koskaan ei mies sisälle tule. silti salaa toivon... :)
 
Voi kun näyttäisiki parin viikon päästä tolta :love:

Ovulaatiotestejä siis on ;) nyt on darni73 kp 13 jos nyt oikein laskin. Eilisen illan nippaillu kyllä nii kipeesti että luulin että olisi ollut jo, ikinä en ole saanut ov testeihin kunnon plussaa :cry: pitää testata tänään vielä joko pärähtäisi kunnon viivat.

Papuprinsessa itellä ainakin keho keksii ihme oireita kun raskautta niin paljon toivoo. Mutta sunnuntaihin on vielä aikaa että lauantaina voisi näyttää jo jotain, vielä on toivoa ;)
 
Mä olen tikuttanut ovista tasan yhdessä kierrossa, kun sain siskolta ylijäämätestejä sen jo raskauduttua (eikä sillä ollut niille enää käyttöä). Tikkujen mukaan mulla ei ollut ovista siinä kierrossa lainkaan, mutta mentiin mun tuntemuksen mukaan. Aloin odottaa esikoista. :LOL: Sen koommin en ole noihin tikkuihin koskenut, vaan mennyt aina oman tuntemuksen perusteella. Hyvin on pitänyt paikkaansa. (y)
 
Voi kun näyttäisiki parin viikon päästä tolta :love:

Ovulaatiotestejä siis on ;) nyt on darni73 kp 13 jos nyt oikein laskin. Eilisen illan nippaillu kyllä nii kipeesti että luulin että olisi ollut jo, ikinä en ole saanut ov testeihin kunnon plussaa :cry: pitää testata tänään vielä joko pärähtäisi kunnon viivat.

Papuprinsessa itellä ainakin keho keksii ihme oireita kun raskautta niin paljon toivoo. Mutta sunnuntaihin on vielä aikaa että lauantaina voisi näyttää jo jotain, vielä on toivoa ;)
Totta, keho keksii :D Se on niin ärsyttävää... Mutta onneksi on vielä aikaa sunnuntaihin. Jos ei vielä nappaa, niin ainakin viimeistää vuoden päästä on mies luvannut ruveta yrittämään (nyt ei kuulemma ole vielä valmis yrittämällä yrittämään, mutta on valmis kuitenkin jos lapsi tulee) :3
 
Ai ei saa? Nää pari kiertoo olen tehnyt. Miksi ei? :rolleyes:
Aamun eka on niin "laimeeta" ettei näytä sata varmaksi oikeaa tulosta. Muuten kellon ajalla ei oo väliä. Mä oon mun ovis plussat tikuttanu illalla 21-> parin-kolmen tunnin pidätyksellä. Ei kannata paljon nesteitä nauttia kun kuppi kahviakin voi vaikuttaa heikentävästi tulokseen (ainakin mun kohdalla).
 
Tässä vielä suora lainaus rfsu:n sivuilta.

"Mihin vuorokauden aikaan testi pitää tehdä?
Testi pitää tehdä klo 10.00–20.00, koska tänä aikana LH:ta erittyy eniten. Tee testi suurin piirtein samaan aikaan joka päivä. Jotta virtsan LH-pitoisuus ei laimentuisi, yritä olla juomatta pari tuntia ja virtsaamatta neljä tuntia ennen testin tekemistä."
 
Veeruli joo, kierto on silloin vähän pidempi.
Anteeksi jos olen hölmö, mutta onko siis mahdollista että olen nyt raskaana mutta testi ei vaan näytä positiivista? Eli mulla on kuukautiset myöhässä oikeasti, mutta r-testi ei vaan näytä plussaa koska hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin? Vai onko mulla vaan kierto pidempi eli todellisuudessa mulla ei ole edes kuukautiset vielä myöhässä? :D
 
Veeruli, koska sulla oli ovis? Laske siitä noin kaksi viikkoa eteenpäin, silloin sun menkat kuuluisi alkaa. Eli voit ihan hyvin olla raskaana :)
Ei ole hajuakaan koska ovis oli :D mutta kierto on ollut säännöllinen, tasan 29 pvää ja nyt kuukautiset yhtäkkiä 2 pvää myöhässä. Ei ole ikinä aikaisemmin tapahtunut muutakuin silloin kun olin raskaana esikoisesta kuusi vuotta sitten :)
 
Harmittaa vaan kun tein su illalla ja eilen yhteensä 4 negatiivista testiä (yksikään ei tosin ekasta aamupissasta :D) ja nyt on jotenkin usko koko raskauteen mennyt :( toisaalta ei ole kyllä yhtään sellainen olo että kuukautisetkaan alkais..

Mutta sen päätin että testaan seuraavan kerran vasta perjantaina jollei kuukautiset siihen mennessä tule :D
 
Miten se muuten vaikuttaa jos on ollut myöhäinen ovulaatio? Raskaustesti näyttää myöhemmin plussaa?

Edelleenkään ei kuukautisista tietoakaan. Ei minkäänlaista tunnetta että alkais..
Käytännössä kuukautiset eivät ole myöhässä tai kierto vaihtele vaan nimenomaan ovis aika.
Toki ei kaikilla juuri sama mutta yleisesti käsittääkseni.

Itselläni esim useimmiten kierron pituus 27, tällöin ovisplussa aina kp12-13 ja viimeiset parit kun on ollut kierron pituus 25 niin ovisplussa kp9-10, eli itselläni ovisplussasta aina 15pv uuteen kiertoon käytännössä. Parissa edellisessä kierrossa siis ovisplussa pysynyt illasta aamuun.

Itse olen tikuttanut ovista myös aamulla ja parikin lähes plussaa tullut jo silloin ja vahvat viivat sitten illalla kasin? aikoihin

Nyt edellinen kierto oli kp10 plussa illalla, kp11 illalla jo ihan hailakka enää.
Kp22 plussa testiin ja nyt odotellaan varhaisultraan varmistukseen :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
7
Mulla olis jouluaattona kp 29, joten silloin täytynee testata sit! Hui!

Kun nyt eka sais sen oviksen tikutettua...
Tilasin Raskauskeijusta ovis-liuskoja. Onko niistä millasia kokemuksia?
Itselläni oli mammaksilta tilattuja, hyvin toimivat ja aika samaa tavaraa ovat.
Kannattaa vaan käyttää samassa kierrossa samoja. Toisenlaisella testillä saattaa plussa olla vähän hailakampi kuin toisella.
 
Harmittaa vaan kun tein su illalla ja eilen yhteensä 4 negatiivista testiä (yksikään ei tosin ekasta aamupissasta :D) ja nyt on jotenkin usko koko raskauteen mennyt :( toisaalta ei ole kyllä yhtään sellainen olo että kuukautisetkaan alkais..

Mutta sen päätin että testaan seuraavan kerran vasta perjantaina jollei kuukautiset siihen mennessä tule :D
Tuliko sulle joka kerta sellanen "nyt se on plussa" fiilis ja päätit testata? :LOL: Mulle tuli viimekierrossa noita mielikuvaharjoittelu plussia, mitkä kuitenkin oli negoja :sneaky:

Nyt alkamassa mahdollinen ovis, kp 9..
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87

Yhteistyössä