Teeppä digi ni ei tarvi pähkäillä viivoja. Kyllähän tossa jotain näkyy, mutta en nää väriä. Näkyykö luonnossa yhtään väriä?Hei nyt mun menee hermo tein uuden testin tänään samalla testillä ja sama tulos.
http://aijaa.com/z7iOF6
Onko noilla rfsun testeillä tapana että toi viivan paikka näkyy tossa tollai?? Kun otin liuskan ulos kotelosta, tulos ihan puhdas nega.
Ei kyllä mun silmään näy tässä mitään.
Joo munkin mielestä ihan negaEi kyllä mun silmään näy tässä mitään.
Eiks kp1 ala aina ekasta kunnon vuotopäistä? Mulla tuhruttelee aina pari päivää eka, ni ekasta kunnon vuotopäivästä lasken aina menkkojen alkaneen.Juu kyllä ne minun testit on omaankin silmään negoja ollut, ihan tähänki päivään asti. Tänä aamuna myös tuli ruskeaa vuotoa, vanhaa verta, siteenkin laitoin mutta siihen ei sitten ole tullut kuin teelusikallinen...Onko sitten kp1 vai ei?!
Musta hämyviiva kotelon kanssa on väärässä kohdassakin. Onks sulla mikä dpo nyt?Joo ilman koteloa ihan täys puhdas nega.
Ihmeellinen testi kun näyttää tolla tavalla "haamua" tuon kotelon kanssa.
Varmaan ovulaatio ollut vaan myöhässä.Ikinä ei oo kuukautiset vielä ollu myöhässä tässä elämässä ilman syytä (esikoisesta raskautuminen), mutta kerta se ensimmäinenkin näköjään on. Kyllä luulis raskauden jo näkyvän testissä kun kuukautiset 1 vrk myöhässä. Tosin yhtäkään aamutestiä en ole saanut tehtyä kun en ole malttanut odottaa testin ostamisen jälkeen aamuun asti
Luulin että dpo 15 on nyt, mutta en ole ikknä ovulaatiota testaillut. Eli saattaa olla että on ollut ovulaatio myöhemminkin. aina vain ollu tosi kellontarkka kierto.Musta hämyviiva kotelon kanssa on väärässä kohdassakin. Onks sulla mikä dpo nyt?
Joo ja huomasin kanssa että viivan pitäisi tulla enemmän vasemmalle tästä suunnasta katsottuna jos olisi haamu. Mutta siis erittäin hämäävä testi! Ei ole muut tuollaista tehnyt.Musta hämyviiva kotelon kanssa on väärässä kohdassakin. Onks sulla mikä dpo nyt?
Mulla toimii hyvin noi liuskat. On vielä halpojakin ni voi huoletta testailla useammin ku kerran päivässä.Mulla olis jouluaattona kp 29, joten silloin täytynee testata sit! Hui!
Kun nyt eka sais sen oviksen tikutettua...
Tilasin Raskauskeijusta ovis-liuskoja. Onko niistä millasia kokemuksia?
Teitkö uutta testiä? Alkoiko viiva vahvistumaan?Laitoin sinne kansioon toisen kuvan jossa testi on vielä märkä, oiskohan tuo kuva otettu n. 10 min testin teon jälkeen.
Heijohadi kyllä väriä näkyy !
http://aijaa.com/zVi9fI Täällä alkaa lähestyä jo! Tää kierto tuntuu silti niin masentavalta että tätiä odotellaan jo..
Vai oliko nämä ovulaatiotestejä? Siinä tapauksessa tarvitsee.Lähestyä mitä? Plussaako? Plussiahan nuo jo on.
Ei testin viivan tarvitse olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Vähänkin väriä testiviivassa on plussa.