Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juu kyllä ne minun testit on omaankin silmään negoja ollut, ihan tähänki päivään asti. Tänä aamuna myös tuli ruskeaa vuotoa, vanhaa verta, siteenkin laitoin mutta siihen ei sitten ole tullut kuin teelusikallinen...Onko sitten kp1 vai ei?! :cautious:
Eiks kp1 ala aina ekasta kunnon vuotopäistä? Mulla tuhruttelee aina pari päivää eka, ni ekasta kunnon vuotopäivästä lasken aina menkkojen alkaneen. :)


Soitin tänään neuvolaan ja puhelu vähän rauhoitti. Sanoi että omaksi mielenrauhaksi varaa gyne ja sen jälkeen koitatte miehen kanssa ottaa lomaa ja jättää kaikki vauvaan liittyvä siksi ajaksi unholaan. Sanoi että veikkaa mun kropan käyvän ihan ylikierroksilla stressista, sen takia kroppa on tiputellutkin kesken kiertoa. Esitin kyllä huoleni esim keltarauhashormoonin puutteelle mutta ei oikein lähtenyt mukaan.. Kai se nyt on vaan rentouduttava :) Taaperon kans puuhattava joulua <3

Ja yks mikä millin täällä laittaa silmään, ois kiva että ihmiset muidenkin testejä/kysymyksiä noteerais eikä aina vaan laittas omia juttuja ja olettas että häntä autettas. Vaan tyylillä ole mitä haluat itselles olevan :)
 
Ikinä ei oo kuukautiset vielä ollu myöhässä tässä elämässä ilman syytä (esikoisesta raskautuminen), mutta kerta se ensimmäinenkin näköjään on. Kyllä luulis raskauden jo näkyvän testissä kun kuukautiset 1 vrk myöhässä. Tosin yhtäkään aamutestiä en ole saanut tehtyä kun en ole malttanut odottaa testin ostamisen jälkeen aamuun asti :D
 
Ikinä ei oo kuukautiset vielä ollu myöhässä tässä elämässä ilman syytä (esikoisesta raskautuminen), mutta kerta se ensimmäinenkin näköjään on. Kyllä luulis raskauden jo näkyvän testissä kun kuukautiset 1 vrk myöhässä. Tosin yhtäkään aamutestiä en ole saanut tehtyä kun en ole malttanut odottaa testin ostamisen jälkeen aamuun asti :D
Varmaan ovulaatio ollut vaan myöhässä. :)
 
Ja yks mikä millin täällä laittaa silmään, ois kiva että ihmiset muidenkin testejä/kysymyksiä noteerais eikä aina vaan laittas omia juttuja ja olettas että häntä autettas. Vaan tyylillä ole mitä haluat itselles olevan :)[/QUOTE]

Tää on kyllä totta, harmi vaan että ite myös syyllistyn paljo pelkkään omanapaisuuteen...(n) mutta mä oon koittanu mennä enemmän tjottailu tyylillä niin sitä myöten oon vähentäny täällä oleilua....(kunnes dpoot on taas 7..):whistle::ROFLMAO:
Ja TAAS!! Täysin itsekeskeistä!:censored:

Darnin kanssa samas mieltä Veeruli, tee digi niin saa varmuuden(y)
Vällille piti sanomani että ei se papa kokeen ottaminen vaikuta mitenkään slkion kiinnittymiseen tai muuhun mutta jos aatellaan tämmösiä ei niin jouluisia skenaarioita niin jos tulis sitte kemiallinen niin sä miettisit kokoajan "entä jos..." niin suosittelen siirtämään ihan oman mielenrauhan vuoksi..;)
Voi että ku ei muista kaikkea..(n) jaksamisia kaikille pettymyksen kohdanneille!! Ja vauvaliimaa plussanneille!!:love::love: jospa me kaikki saatas ihana joululahja ja sitä myötä uutta sisältöä vuodelle 2016!!:love:
 
Jes, kiitti Darni :)
Ovistestit on mulle ihan uus juttu, kaikki edelliset kolme raskautta on saanut alkunsa ilman tikuttelua.
Pakkohan se on nyt testata ihan vaan vaikka huvin kannalta:LOL:

Halpoja joo onneksi olivat :) Vielä on muutama jäljellä. Toivon et saan viivat testiin ennen ku ne loppuu, ettei tarvis lisää ostaa :D
 
Mua pelottaa sanoa hirveästi muiden testeistä näkyykö haamu ja jne koska jos katson väärin plussaksi niin annan väärää toivoa (n)

Ovisliuskoista taas en osaa edes mitään rakentavaa sanoa kun en ikinä ole moista tehnyt :D

Onnea plussanneille!:love:
 
Onnea plussanneille!! :love:

Ja heippa pitkästä aikaa..

Täällä kävin niin, että alkoi vuotamaan perjantaina.
Tein viime viikon alussa vielä testin, joka näytti hailukkaa,
mutta selkeän punertavaa viivaa. Ukkokin sen näki.
Uskon siis, että kiinnittymistä tms. on yrittänyt tapahtua,
koska vuoto on aika tummaa ja kivut on olleet kyllä aika mahtipontiset.

Nyt mennään siis kp 5 ja innolla odotan, että pääsee tätä kiertoa testaamaan (y)
 

Yhteistyössä