Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei ole nyt tähän hätään ovistestiä... :-( ja kyllä, kuvassa viiva on vielä heikko verrattuna mitä näkyy täällä puolen ruutua... Ja uhan testiajalla tuli.

Tosiaan, pakko kai testata loppuviikosta vielä uusiksi. Ikinä ei ole menkat kestäneet vain kahta päivää ja vuoto oli todella niukkaa.
 
Hei te joilla on ollu kemiallisia, niin kuinka kauan on pitäny ootella vuotoa? Mulla yleensä on kierto 30-33päivää ja nyt on jo kp40. Haamuja vaan näkyy testissä eikä vahvistu niin eiköhän tää oo vaan kemiallinen raskaus.
 
Sarriina kannattaa käydä terveyskeskuksessa verikokeessa mittaamassa hcg:n määrä veressä niin saat parempaa tietoutta.
Ootko kokeillu eri testejä vai vaan saman merkkisiä?
Joskus testiviiva saattaa olla pelkästään hailakka, eikä juuri vahvistu, vaikka raskaana olisikin. :)
 
Mandala sori valaistus aika huono ja ei siina mikaan alyvahva viiva ollut mutta se kylla rupesi heti muodostumaan kun testi rupes kuivumaan. Odottelen tassa jospa se rupeisi vahvistumaan ;)

Darni73 ei tassa tiia jos hulluksi olis tulossa :D oli pakko kayda hakee apteekista ihan clear blue eika vaan noita halpistesteja. Mulla on viela kaks niita kaapissa (ja muutaman halpistestinkin hankin..). Niin ja siis mies sano mulle etta ens kerralla saan testata vasta to/pe jos menkat ei oo alkanu :p mutta mistapas se tietaa millonka testaan :D ainiin ja tilasin netista niita testeja ja voi olla etta ne saapuu perjantaina :p no mutta jos menkat ei tule ja testit vahvistuu niin viikonloppuna vois jopa digin hankkia. En oikeen anna itseni uskoa tammosta kun ei aiemminkaan oo ollu ja jotenki haluu varmistaa etta raskaana on aivan varmasti. No mutta hyva etta taalla voi holottaa muiden samanlaisten kanssa :D
 
Lisbon voimia, samassa veneessä ollaan :( mulla oli tyhjennys viime to. Eilen alko vuoto runsastumaan ja tänään aukes hanat ihan kokonaan, en varmaan ikinä oo vuotanu niin paljoa. Pyttyyn vaan lorisi verta ku istuin, lattiallekin lensi. Hyytymiä tuli paljon ja isoja, myös vatsa kipeä. Nyt oon kolmisen tuntia maannu ensiavussa, odottelen labroja.. Toivottavasti päästävät kotiin eivätkä käske toiseen kaupunkiin polille. Toivotaan ettei oo kohtutulehdus, vähän heikko olo oli kun tänne tulin, mut nyt vähän parempi onneksi.
 
Joo limakalvoja varmaan oli. Ei miulla normimenkoissa kai ihan tommosta määrää sitä tuu??? Tai sitten nyt se "säväytti " niin vaa siks, että luulin et vuoto oli jo loppunut, niinkuin kyllä olikin...

No, ovista odotellessa. Meillä vaan tämä yrittäminen ei ole mitenkään aktiivista kokoajan. En kyttää tarkkaan ovispäiviä, vaan tuntemuksien mukaan mennään. En luota noihin ovistesteihin kun en tahdo saada selkeää viivaa en niin millään :-(
 
Lisbon voimia, samassa veneessä ollaan :( mulla oli tyhjennys viime to. Eilen alko vuoto runsastumaan ja tänään aukes hanat ihan kokonaan, en varmaan ikinä oo vuotanu niin paljoa. Pyttyyn vaan lorisi verta ku istuin, lattiallekin lensi. Hyytymiä tuli paljon ja isoja, myös vatsa kipeä. Nyt oon kolmisen tuntia maannu ensiavussa, odottelen labroja.. Toivottavasti päästävät kotiin eivätkä käske toiseen kaupunkiin polille. Toivotaan ettei oo kohtutulehdus, vähän heikko olo oli kun tänne tulin, mut nyt vähän parempi onneksi.
Voi ei.. Voimia sinne
 
Woltilla jännät paikat (y)

ON: Viime yönä lemmittiin ja tänä aamuna sain supervahvan ovisplussan! En oo varmaan ikinä saanu niin vahvaa viivaa, joka pamahtaa heti testiin.
Harmi vaan, että ennen torstaita ei enää ehditä näkemään.
Mitä mieltä ootte, että riittäisköhän eilinen? (n)
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero

Yhteistyössä