Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo, mä oon käyttäny viimeksi keväällä ja sillon nega oli kyllä nega. Tosi kurjaa jos näihin "luottotesteihin" ei voi enää luottaa. Oon uskonu näihin järkkymättä aina... No, katsotaan. :) Nythän tosiaan on vasta dpo10 eli toivoa on :)

Tsemppiä sullekin Tiuhti83! Toivotaan että viivanpaikka sais väriä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Mikä siinä sitten vois olla, jos haamuja oli taas, muttei kyytiläinen kiinnity kunnolla? Kemiallista en usko, kun kerran olen sen kokenut ja kiero venyi liki 10 päivällä selkeiden haamujen jälkeen :-( sit alkoi menkat jotka kesti yli viikon (7-8pv) kun normaalisti kestää vain neljä max. Viisi päivää.

Jotenkin epäilen vaan silti, että nuo erittäin herkkien haamut oli viivanpaikkoja... Mutta apteekin oman noita roskishaamuja ihmettelen, en tosin olisi eka joka niitäkin on onnistunut saamaan.

Joku kyseli että antaako pc viivanpaikkoja tai roskishaamuja... Antaa, oon negakierroissakin saanut lähestulkoon aina jonkun viivanpaikan esille, silti sitä on itse niin hassu että aina ajattelee sen merkkaavan jotain... Sit tippuu kovaa ja korkealta niinkuin minäkin taas :-( en kyllä luota enää noihin haamuihin ja yritän tästä lähtien välttää liian aikaisin testaamista. Vuoden kun kokee pettymyksiä putkeen, tuntuu pahalta...
 
Noista viivanpaikoista: Itekkin sain negakierroissa niitä hyvin usein,oli tikku sitten pc,one step(pahin!!) ja jopa rfsu! Nyt kun plussasin eka sen haamun niin huomasin,että silloin ei tarvinnut tikkua käännellä ja väännellä,viivasen alku oli niin paljon selkeempi. Aika helposti siis erotti,että on siinä nyt jotain erilaista.
Itellä oli myös tapana tiirailla tikkua liian kauan,ois vaan pitäny heittää roskiin ja jättää se sinne;) Kyllähän siihen silloin se paikka tulee näkyviin kuivuessaan.


Tsemppiä kaikille ja muuttukoon viivanpaikat vahvoiksi plussiksi!!:)
 
Mikä siinä sitten vois olla, jos haamuja oli taas, muttei kyytiläinen kiinnity kunnolla? Kemiallista en usko, kun kerran olen sen kokenut ja kiero venyi liki 10 päivällä selkeiden haamujen jälkeen :-( sit alkoi menkat jotka kesti yli viikon (7-8pv) kun normaalisti kestää vain neljä max. Viisi päivää.

Jotenkin epäilen vaan silti, että nuo erittäin herkkien haamut oli viivanpaikkoja... Mutta apteekin oman noita roskishaamuja ihmettelen, en tosin olisi eka joka niitäkin on onnistunut saamaan.

Joku kyseli että antaako pc viivanpaikkoja tai roskishaamuja... Antaa, oon negakierroissakin saanut lähestulkoon aina jonkun viivanpaikan esille, silti sitä on itse niin hassu että aina ajattelee sen merkkaavan jotain... Sit tippuu kovaa ja korkealta niinkuin minäkin taas :-( en kyllä luota enää noihin haamuihin ja yritän tästä lähtien välttää liian aikaisin testaamista. Vuoden kun kokee pettymyksiä putkeen, tuntuu pahalta...
Mulla ainaki oli edellinenn kierto ennen raskautta niin että sain 2 päivää ennen menkkoja, molempina päivinä selkeän haamuplussan apteekin omaan. sitten alkoi menkat ja vielä sinä päivänä ja seuraavana testasin ja selkeää haamua. vuoto kesti vaan 4 päivää. Sitten otin uuteen kiertoon mukaan greippimehun ja raskaana ollaan. :) kyllä nuissa kemiallisia varmaan eroja koska viime vuonna mulla tuli menkat sit pari päivää myöhässä ja oli tosi runsaat.
 
Onnittelut plussanneille :)

Minä sain tosiaan perjantaina aika vahvan viivanpaikan pc:lla, mutta sen jälkeen ihan pelkkiä negoja. Taitaa tulla kp1 tänään tai huomenna. Uuteen yritykseen taidan tilata ovistestit, kun on kierto niin sekaisin (tämä kierto on vähintään 43 päivää).

Edit. Lisäsin testimerkin.
 
Suan: Mä näen sulla kyllä selvän haamulaisen siellä. =) vahvistumisia sille. =)

Neljänruusu: Pahoittelut menkoista. ja toivotaan, että kyse ei ole siitä, etteikö pieni pysyisi kyydissä yrityksestä huolimatta. Kyseessä sattaa olla oikeasti sekin, että sun pissa antaa herkemmin sen viivanpaikan näkyviin. Kuitenkin sen viivanpaikan näköisiltä ne kuvissakin kyllä näytti. Itsellä oli tuota samaa kolmatta ja neljättä yrittäessä. Sain todella useaan testiin näkymään sen viivanpaikan. Silloin jo pc teki tuota samaa.. vuodet oli silloin 2010 ja 2012, joten ei ole paljoa testit siitä muuttuneet. Rfsu oli silloin jo erittäin huono testi. Ihmettelen että sitä saa edes myydä. tai ihmettelin jo silloin. netistä tilattu one step antoi l'h'es aina jotain ihmettelemisen aihetta. Mut oikeasti, sitten kun sai sen ekan oikean haamun testiin, sen erottaa niin selvästi. niitä ei tartte oikeasti käännellä ja väännellä niitä testiä ja se viiva on niin erilainen siihen viivanpaikkaan verrattuna. paljon tasaisempi ja se haaleakin näkyvä väri (joka saattaa näyttää jopa vähän harmaalta aluksi) on selvästi siinä pinnassa eikä viiva näytä syvältä. NYt vain uudella tsempillä tähän kiertoon!!! Kyllä se plussa sieltä varmasti vielä tulee =)
 
Jep allekirjoitan Tirppusen ja Matueven tekstin.
Mä olen testannu todella todella haamuja mutta ne kyllä on erilaisia kuin ne "viivanpaikat ". Ne näkyy haikuna lähes heti ilman mitään "katson kolmen eri lampun alla 45 asteen kulmassa"-kikkoja. Vaikka ne olisi liki värittömiä tai tosi haaluja. JA ne tulee tosiaan maks 2min sisään eikä kaks tuntia testin teon jälkeen kuivuttua. Tai no..hanlala selittää mutta kyllä niissä vaan ero on.
Nyt tiesin kyllä ne viivanpaikat negaksi koska ovistikku oli haalu. Siis sellanen nippanappa nähtävä haamu tai melkein blankko. Sillä noiden oikeiden haamuhaamuhaamujen kohdalla ovistikku on ollu jo lähes plus tai ylipäätään tosi tumma viiva kiertoon nähden.

Tsemppiä aamuun testaajille!
 
Kiitos kaikille onnitteluista, epätodellinen fiilis on vieläkin :love:

Olen samaa mieltä Tammitytön kanssa. Tikutin samalla ovistestiä r-testin rinnalla ja ainakin näin jälkikäteen voi sanoa, että ovistestillä pystyy vähän varmentamaan sitä, onko kyseessä haamu vai viivanpaikka. Toki eihän ovistesti sillälailla luotettava ole eikä kai kaikilla ihan toimikaan, mutta itselläni ei ainakaan ole näyttänyt vahvistuvaa ovisviivaa kierron lopuilla aiemmin kuin nyt plussatessa. Eli jos joskus jatkossa olen taas samassa tilanteessa, käytän kyllä ovistestejä silloinkin r-testin rinnalla.

Toivotan kaikille plussatuulia, jokaisen vuoro tulee vielä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3 ja Darni73
Komppaan myös tuota ovistesti kikkaa, vaikka en ole negakierroissa koskaa pitkään testannutkaan (max yksi testi). Mutta molemmissa omissa plussissa ovistesti lähti tummenemaan, vaikka one step antoi tooodella hailuraa. Eihän se ovistestikään ihan eka ollut mitkään älyttömän tumma, mutta sen tummeneminen kyllä kertoi jotain.

Tsemppiä kaikille testailuun ja onnea plussanneille! :)
 
Hmm ei oo taas hetkee tullu täällä käytyy itellä, on tämä niin harmituttavaa välillä, kun ei mitään koskaan tapahu...
Noh mutta nyt kun on taas jännäpäivät eessä nii teki mieli testistäki ottaa kuva... yk12 kp28, ihan parin tunnin pidättelystä tosin vaan kun erehdyin aamuyöllä jo veskis käväseen. Tuoreesta testistä otin kuvan kameralla, mutta sen johtoo ei nyt löydy mistään... joten saatte nähtäville kuvan kännykällä tetusta, n. 25-30min vanhasta testistä:
http://aijaa.com/IDJhz4
Testimerkki tälläkertaa Sofi. Tuleeko niistä teillä kovin herkästi viivapaikkoja? Musta tohon tuli viivanpaikan tapanen jo ihan suht heti testin tehtyä... niin väritön kyllä, että viivanpaikka kai taas vain.
 
Mulla on todettu lievä pco ja kyllä, ovistikut voi nimenomaan näyttää päin mäntyä silloin. Mä sain mun pitkillä kierroilla vähintään kahden viikon välein esimerkiksi Clearbluen digitestiin ovisplussan. Ja muutenkin näkyi testeissä aina melkein se kaks viivaa, vaikka toinen oli toki haaleampi. Mulla auttoi ongelmaan vhh-ruokavalio ja pieni painonpudotus, kun oli lievää ylipainoa :)

Kiitos kaikille onnitteluista! Mä tosiaan plussasin jo viime kuussa ja nyt menossa viikot 9+0 :love: Mä vaan tykkään edelleen roikkua täällä ja tsempata teitä (ja mieli tekis edelleen testata omaa raskautta, kun ei voi uskoa :D). Etenkin kun itellä oli ihan toivo mennyt luomuraskautumiseen, mutta sitten vaan tärppäs! Nyt vaan jännitän sitten, että tyyppi pysyy matkassa mukana, kun on niin vähän oireita. Mutta sekin kai normaalia.

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia! Tosi monella näyttää tärpänneen (y)


Eli voisinko sitten olettaa ettei koko ovistesteistä ole edes mitään mainittavaa hyötyä? :( Oon käyny gynellä viimeksi 2008 ja silloin hän sanoi minulla olevan PCO-tyyppiset munasarjat eli en edes tiedä tämän hetkistä tilannetta munasarjojeni osalta (se kun ei oo mitään halpaa hommaa siellä käynti). Menkat kuitenkin tulee taas miten sattuu ja välillä taas säännöllisesti. Yks lapsi tosiaan 6-wee löytyy jo ja tätä tytyä yritettiin exän kanssa yli vuosi ja sillonkin tärppäs kierrosta jolloinka ei ollu tullu menkkoja 2 kuukauteen mutta toisaalta olinkin jo ns. heittäny hanskat tiskiin koko asian kanssa ja oltiin jo menossa tutkimuksiin mut sit yllättiki luomuraskaus.
 
Eli voisinko sitten olettaa ettei koko ovistesteistä ole edes mitään mainittavaa hyötyä? :( Oon käyny gynellä viimeksi 2008 ja silloin hän sanoi minulla olevan PCO-tyyppiset munasarjat eli en edes tiedä tämän hetkistä tilannetta munasarjojeni osalta (se kun ei oo mitään halpaa hommaa siellä käynti). Menkat kuitenkin tulee taas miten sattuu ja välillä taas säännöllisesti. Yks lapsi tosiaan 6-wee löytyy jo ja tätä tytyä yritettiin exän kanssa yli vuosi ja sillonkin tärppäs kierrosta jolloinka ei ollu tullu menkkoja 2 kuukauteen mutta toisaalta olinkin jo ns. heittäny hanskat tiskiin koko asian kanssa ja oltiin jo menossa tutkimuksiin mut sit yllättiki luomuraskaus.
No näin mulle lääkäri sanoi ja taitaa lukea myös monissa ovistestipakkauksissa, että pco:ssa ei välttämättä näytä oikein :/ Mutta sekin on yksilöllistä ja pienet elämäntapamuutokset voi vaikuttaa hurjasti. Mulla loppu menkat kokonaan muutamaksi kuukaudeksi, eikä ovistakaan näin ollen tullut. Mutta heti ku vaihdoin vähän ruokavaliota ja paino putos sen 5kg, niin alko kroppa toimia. Tämä ei tietty oo ratkaisu kaikille, onhan niitä hoikkia pco:sta kärsiviäkin. Mulla oli lievää ylipainoa. Suosittelen käymään gynellä tsekkaamassa pco;n tilanteen. Jos asut pääkaupunkiseudulla, mene Mehiläiseen Tarja Olkinuoralle. Väitellyt pco:sta ja aivan huippu tyyppi. Suomen paras pco-gyne. Niin asiantunteva ja kannustava, etten koskaan oo ollut niin onnellinen lääkärikäynnin jälkeen :)
 
Allekirjoitan tuon myös että jos selkeää viivaa ei oo niin kyllä ne niitä viivanpaikkoja on ollut mulla.. :unsure: Ovistestit olen testannut kerran negakiertoon ja lähti tummumaan menkkoja kohden oli lähes plussa mutta menkat tuli.

Tsemppiä piinailuun! Onnea plussista!:love:
 
Mäkään en näe testikuvissa oikein kunnolla, mutta mun luurissa ei näytäkää noi viivat oikei miltään. Toivottavasti on vahvistuva mallia :)!

Janardana.. hm..mulla oli joskus kiertoja ettei tullu ton vahvempaa viivaa ja luultavasti en oviloinut ainakaan kunnolla koska myös ultrissa limis oli ohut jne. Kieto tosin on ollu aina 29-31 pv mutt eipä se sitä sano. Jos tulee heikko ovis nii luteali on vain muutaman päivän.

Divinee.. lupavalle näyttää :)

Joo noista ovis -raskaustesteistä piti vielä sanoa se, että noissa oikeissa haamuissa (vaikk ne ekaksi tosiaan saattoi olla todella heikkoja ja lähes värittömiä ) se viiva kyllä vahveni sitten astetta selkeämmäksi ihan yhden maks kahden päivän sisällä. Eli sit siinä oli jo sitä punertavaa selkeämmin. Jos se viiva pysyi samana "kännellen röntgenvalon alla"-tyylisenä parina aamuna niin silloin se oli ja pysyi ns viivanpaikkana. VAIKKA esimerkiksi vikassa hoidossa hcg oli tosi matala ja nousi suht hitaasti.

peukkuja tänne!
 
En asu pääkaupunkiseudulla ja aion kyllä jossain vaiheessa mennäkin vaikka viimeksi oli kyllä aika tylyn oloinen tämä gyne ja sillon ei voinut jostain syystä valita sitä kenellekkä haluaa ajan varata vaan se varaus meni siten et se kellä oli äkempään vapaita aikoja :/ Mua jotenkin taas niin jurppii ku viimeksi tehny tosiaan noita testejä sen vuoden ennen ku alkoin tyttöä odottaan ja sit tietty "tyhymänä" kuvittelin et se raskaus ois jotenkin parantanu mut tästä PCO:sta :( Ja nyt kun uudessa suhteessa on annettu vauvalle lupa tulla niin sydämmen kuvat silmissä aloin taas testailla vaan sama homma näköjään taas :'( voi huoh..
 

Yhteistyössä