Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä kp24/30, oviksen ajankohdasta ei ihan täyttä varmuutta. Parin tunnin lirusta tein r ja o-testin, vaikka piti jo aamupissasta uittaa, mutta unohtui.



Omat odotukset ei kyllä kovin suuret plussan suuntaan ole, mutta ainahan sitä pitää testailla :D
 
Tsemppiä kaikille. ♥

Itse viimeksi plussasin jouluna 2013 ja silloinkin ovistestillä - 2 kertaa :LOL: Mulla oli kallis digitaalinen ovistesti, jonka hetken mielijohteessa päätin tehdä - keskellä yötä! -, kun heräilin koko ajan pissalle, kp oli 27/28 silloin... Yllätys oli melkoinen, kun tulikin hymynaama :) ja oli tosi vahva ovis+. Tein vielä yhden, kerta kiellon päälle?, ja passitin miehen apteekkiin aamulla hakemaan r-testin... Elämäni pisin vartti pidätellä aamupissaa :D Se oli vahva plussa jo kp 28/28 :love: Nyt tuo plussa kävelee jo ja uusi saa tulla koska vain.
 
Theranille ja Hopelle onnea onnea!

Kuulkaahan arvon naiset, miten olette kokeneet tämän ovistesti raskaustestinä jutun, voisiko siitä oikeasti innostua? Nyt dpo10 ja eilen ja tänään r- ja o - testi tehtynä, eilen jo ovistesti oli tosi tumma ja tänään vielä tummempi, lähes plussa. Sulla kaaliperhonen ainakin oli kokemusta? Onhan tuo nyt outoa että se vielä vahvistuu ja siis melkein plussa tuo on, mutta r-testissä tänään iiiihan haalean vaalea viivanen. Josta en kyllä osaa sanoa, onko se viivanpaikka vai viivan alku. PC:llä tein, olen ennenkin saanut siihen niin törkeitä viivanpaikkoja, etten kyllä jotenki nyt yhtään uskaltaisi innostua...tämä tosin tuli jo vaikutusajalla ja sitten on tuo ovistesti. Odottaahan tässä vaan pitäisi, mutta arvatkaa vaan kuinka hankalaa :D

Oudoin "oire" on, että en ole kipeä. Mulla on endometrioosi ja yleensä viimeinen viikko ennen menkkoja on painajaista. Nyt ei mitään. Elelen vaan ja ihmettelen että missä mun kivut? Terolut on käytössä, loppuu huomenna, mut kaikki merkit viittais siihen että dpo:t ois jo siel kympissä. Tai sit mulla on ehkä ihanin kierto kuukausiin vaikka menkat tuliskin, pystyn tekeen töitä eikä elämä oo tauolla :)
 
Karoliiniska :) Ajauduin muistelemaan, kun löysin kuvat testeistä läppäriltäni. Voisin ne vaikka sinulle laittaa... Kyseessä on siis CB:n digitaalinen ovulaatiotesti. Tällaisen kuvan löysin netistä, siinä on ylempi digitesti ja alempi tikku - ehkä siitä pystyy hieman verrata viivojen vahvuuseroa ja hahmottamaan sitä, miltä ovisplussa digillä normaalisti näyttää? http://i10.aijaa.com/b/00079/7683690.jpg

Oman kokemukseni mukaan ovulaatiotesti ei ole vahva kierron loppupäässä, mikäli ei ole raskaana - testi reagoi myös HCG:n.

Omat testini (ovat hämäriä, kun oli pimeää :unsure:) näyttivät tältä:

Ovistesti aamuyöstä, kp 27/28 (dpo muistaakseni 11 tai 12?)


Ja tässä (joku apteekin) raskaustesti kp 28/28, rv 4+0
 
En oo aikaisemmin tänne kirjoittanut, mutta koska nyt täällä puhutaan noista ovistesti plussista päätin huvin vuoksi mennä testaamaan ovistesti plussaa, koska varsinaisen r-testin teen vasta perjantaina. Noh mitäs sieltä sitten tupsahti, hyvin vahva ovis plussa. Tässä nyt sitten pohdin, onko ovulaatio mahdollinen kp 24 vai voisiko tuo olla sitä mitä toivon!! :LOL: Lisätietoa sen verran, että oon yrittänyt tikuttaa ovista tässä kierrossa, mutta mitään näin selkeää ei ole tullut..

Toivottavasti kuva näkyy. :D
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mulla on ollut joka kerta niin että o.testi on ollu vasta melkein plus kun esim pc on antanut r.testissä jo selkeää haamua . Siitä sit o.testi on tummunut plussaks ja r.testissä ollu selkeä punainen viiva. Eli mulla r.testi näytti periaatteessa ennemmin raskauden

Nyt pc ovistesti antoi melkein plus viivaa (tai suht tumma normaaliin verrattuna ) mut r.testi nega ja siitä kp 1.

Ladygreen. Voi hyvinkin olla vasta ovis :)
 
Theran. Täällä blogissa on kuvagalleria useasta erilaisesta kierrosta missä testaaja ollu raskaana vähän eri tuloksin. Siellä on kuvia mm. CB plusmiinustestistä ja siitä miten se antaa viivaa verrattuna vaikka apteekin omaan tai PC tikkuun.
Tietenkään omiin dpo päiviin niitä ei voi suoraan verrata kun erilaisiahan me olaan, mutta itse ainakin sain vähän lohtua kun pohdin vahveniko omat viiivat ok.
http://koralli.page.tl/Cycle#10-ar-.htm
 
Onnea plussanneille, tarrasukkien kanssa.

Omanapaisena nayttaa, etta olis ollut kemiallinen. Perjantaisessa cb testissa on ihan selkea haalean sininen viiva ja taman aamuinen halpistesti nayttaa puhdasta negaa. Mutta koska testi naytti oudolta, voi tietty olla etta oli viallinen testi. Ohessa (toivottavasti) clearbluen liuska.
 
miss_piggy
Theran täältäkin onnittelut! En oo myöskään käynyt täällä kun teroluteja syön, nyt kp 39 ja teropäivä 7. Kierron koitan katkaista edelleen kun venyy ja venyy..Ei mitään päivitettävää itselläni :)
 
joyzy, en saa sitä sinun kuvaasi auki, niin ei oikein voi kommenotida.
Theran, kyllä minä sinuna jo vähän tuulettaisin. Voi kun kaikki menis hyvin.

ON: ei mitään, odotetaan ovista tulevaksi parin päivän päästä, ehkä... nyt en tikuta sitä, koska viimeksi näytti eri merkki eri päivänä ja meni ihan suorittamiseksi koko juttu. Jospa se tärppää sillä, että ollaan muuten vain aktiivisia.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Theran
Aika himmeää viivaa antaa vielä cb plus testiin.. mut kyl se siihen viivaa alkoi pykää kun kastoin sen tikun. Nyt sitten hermoillaan että vahvistuuko.. :rolleyes: Mieskin näki..se mut itse asiassa potki ylös tekee testiä ennen kuin hän lähtee töihin. :love: Taitaa sekin aika innoissaan olla.
http://aijaa.com/6R6ssn
2http://aijaa.com/mGlE7o

Tänään siis dpo 12
Theran onnittelut vauvaliimaa pari purkkia täältä!! :love: Vähänkö ihanaa!! Ja muillekin plussanneille onnittelut :)

T. Unna1&papu 8+4
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kiitos silti kaikille onnittelijoille. :) vaikka "hieman" skeptinen olenkin.

Toivon suuria plussatuulia tännekin. <3

Tammityttö kiitos linkistä kävin katsoo. :)

En mä kuitenkaan mihinkään odotusryhmään vielä viitsi mennä.. Ennen kuin on ihan varmaa.. :/
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Heippa ammattilaiset :)

Täällä olis yks epätietoinen testaaja, jolla ei kokemusta juurikaan raskaustesteistä tai ainakaan sellaisista, joissa olis jotain muuta kuin tyhjääkin tyhjempi valkoinen alue..
Tuleeko pregchekin liuskatestiin herkästi roskishaamua o_O ??
En ole ikinä saanut edes tuollaista ja nyt ihmettelen, että mitä ihmettä.. tänään siis pp10 ja PAS-siirto takana. Siis viiva kuitenkin ihan selkeä haamu. Miehelle kun näytin testiä niin hän sanoi että ihan selkeät kaksi viivaa siinä on...Kontrolliviiva ja max-viiva, onneksi miesten ei tarvi tutkia testejä :ROFLMAO:. Tämä siis oli eka testi kolmen vuoden aikana minkä miehellä näytin, mutta ohjauksella näki myös ihan 'oikean' viivan.

Voin yrittää laittaa kuvaa, jos osaan käyttää jotain sovellusta...

Ei sais testejä katsoa enää jälkikäteen, turhaan tais innostus nousta!
 
Vilijonkka, ei tuo ole mikään roskishaamu, ihan varma plussa!
En ole saanut pregcheckeillä, kuin viivanpaikkaa ja ne on sellaisia, että pitää käännellä valoa vasten ja tehdä vaikka mitä. Tuossa sinun testissäsi on väriäkin ja todella vahva!

Tässä minun pregcheck (ei raskaana) ja varmaan tunnin jälkeen niin näet mikä ero!!
[URL]http://aijaa.com/3lZTf6[/URL]
Varovaiset onnittelut täältä toiselta epäonniselta yrittäjältä
 

Yhteistyössä