Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei siinä first response testissä näy näin päiväsilmin mittää. Voin toki kuvan laittaa. Se lie oikeasti aika hyvä testi. Ainakin omaan silmään. Se liuska on sellanen kiiltävä ohut siellä tikun sisällä ja kntrolli viiva terävä kuin kynällä tehty. Ei oikeasti saa edes mielikuviteltua mitään värikertymää.

Nyt ehtii paneutuu vastaamiseen.

Tammityttö mä en koskaan ole saanut edes harmaata paikkaa noihin testeihin. Ihan blanco. :) Kuva! En vaikka miten olen käännellyt niitä ja jopa valoa vasten katsonut. :D

Wolt olen pahoillani. :(

Aletheia älä vielä luovuta. (y) Se plussa voi olla ihan nurkan takana! :love:

Pupelaattori nooh kyllä sä sitten huomaat kun se bebe sieltä syntyy että olitko raskaana vai et.. :D EI vaan vitsi vitsinä ymmärrän hyvin.. Toivotaan että kun teet sen testin niin plussa tulis. :love:

Omaa.. naama alkanut kukkii ja se nyt voi tietää ihan mitä vaan.. Sekään ei kerro mkä se tulos on.. :mad:

Sitten aloittelijan kysymys :) Kun ovulaatio on ohi, alkaako testit näyttää pelkkää kontrollia, vai näkyykö testiviiva menkkoihin asti vai mihin asti? Uskokaa tai älkää, meillä kuumeillaan viidettä lasta mutta olen aina raskautunut melkein sormia napsauttamalla. Paitsi nyt, on tullut ikää ja kierto heittelee

Metsäruusu mulla ei ole koskaan ihan tyhjä ovistesti. Aina siinä jotain viivaa näkyy.. Välillä vähän tummempi ja välillä vähän haaleampi. Yksi kierto testasin mitä näyttää menkkojen alkuun niin melkein plussaksi muuttui loppua kohden kunnes taas haaleni.

Metsäruusu se riippuu ihmisestä miten ovistesti reagoi missäkin vaiheessa. Mulla silloin kun liuskatestejä käytin oviksen bongailuun niin kyllä ne haaleni oviksen jälkeen kun olivat ensin tummuneet ovikseen mennessä.
Nyt käytin raskauden testaukseen ihan todella aikaseen ja mulla ovistesti tummui sitten samalla tavalla raskaustestin kanssa, ennen kuin molemmat haaleni kun raskaus päättyi.

Hei vaan, ma tulin kurkkaa tanne kun noita ennen plussaa oireita ihmettelin. En siis himotikuttaja, vaan pikemminkin piinailija. Me siis ei olla yritetty lisaysta, mutta tuossa 4pva oviksen korvalla peittoa hiukan heiluteltiin, ja 4 paivaa sita alkoi oudot oireet.

Ihan tyhjasta ilmaantui hurja turvotus ja ummetus, masua nippaillut tuolta munasarjoilta ja hapyluun ylapuolelta, samaan aikaan nannit kipeytyi super aroiksi, naama alkoi kukkia kuin teinilla ja lammot hypahti sinne 37.5 korvalle, ja alkoi lieva etova tulla ja menna. Naita sitten kesti useamman paivan, ja tanaan (dpo9) oikeastaan ainoa ero on, etta nyt ei enaa niin arat nannit, mutta tuntuu et menaa alkaa itkemaan vahan mista sattuu aiheesta.

Kysymys siss kuuluukin, milloin olis hyva aika tikutella varmuutta asiaan? Ja siis tassa valissa mainittakoon, ettei minulla tallaisia oviksen alkeisia/ ennen menkkoja oireita ole koskaan ollut. Meilla yks muksu, ja hanen kohdalla tiesin viikko hedelmoityksesta et nyt osui.

Joyzy. Mä olen saanut lähes poikkeuksetta dpo10 ihan perustestillä viivaa aamupissasta. Mutta tietenkin on varminta odottaa tyyliin dpo 12-14 asti.

Metsäruusu. Mäkään en ole kuin ihan satunnaisesti saanut ihan valkeaa ovistikkua. Nytkin Pregcheckin tikut antaa aika tummaa viivaa ja taas rfsun ovistikku on hyvin haalea :)

Mandala voihan itku miten kävi. Nyt vaan peukut pystyyn ettei pysyvämmän plussan saannissa kauhean kauaa menis.

Tehin mie sitte kuitenki r-testinki, merkkiä apteq ja kyllä oli niin nega ettei voi negampi olla. Eipähän jääny epäseleväksi.

Niin ja Tammityttö ja Theran mie nään molempien testeissä viivantynkää :geek:

Onnea Hope, toivottavasti pysyy kyydissa.

Joo, ma asun vahan silleen huonos paikassa,et ennen ens viikkoa ei oo mahista muihin testeihin kuin yks clearbluen digitaaliseen 25uml joten tarvii vissiin pari paivaa koettaa karvistella ennen kuin testaa.

• Tykkää
Reactions: Hope_
Joillakin se digi näyttää hyvinkin varhain.. ;)

Tammityttö niin kai siinä on mut en mä siinä mitään väriä näe.. Tai no siinä kun tekeyty niin kun se on muutenkin värillinen koko näyttö niin olis saattanut ollakin mutta muuten kyllä ihan väritön?
Äh kun tyhmää testaa näin aikaisin ja itkeä sitten kun näkyy jotain epämääräistä.. -> hätähousu

Theran. Niimpä . Sen mitä itse olen nää vuodet testannut niin vaikka tulee hyvin haamu viiva sen kyllä erottaa näistä "kääntelen ja vääntelen ja läpivalaisen" viivoista. Ne on haamuja ja hyvin hailuja mutta kyl ne siihen tikkuun tulee "selkeesti". Ja hoidoissakin mä testasin kuitenki todella aikaisin. Jotenka mä uskon että nämä omani on tälläkertaa ihan negoja vaikka niihin kuinka 4h päästä tulis joku harmaa viiru :ROFLMAO:
Ärsyttää vaan ajatus hoidoista kun kerta näin pieleen näidenkin vuosien jälkeen oloni tiedän. :mad: Olo on nimittäin just nyt hyvin epänormaali. Tiiän että niissä alkaa elättää toiveita sit ihan turhaa.
:poop:

Yhteistyössä