Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi!
Tänään ostin rfsu:n testejä, kun kävin prismassa. Tiedän, että ne ei ole niitä parhaimpia testejä. Nyt, kun ne ovat uudistunut. Minusta ne ovat parempia, kun ennen oli. Näihin uudempiin rfsu:n testeihin mulla ei ole tullut minkäänlaista viivaa. Mutta tänään kp23/29-36. Musta tuntuu, että näen jotain tuossa testissä. Ehkä mä vaan toivon niin paljon näkeväni jotain, niin nään sitten.

 
Moi!
Tänään ostin rfsu:n testejä, kun kävin prismassa. Tiedän, että ne ei ole niitä parhaimpia testejä. Nyt, kun ne ovat uudistunut. Minusta ne ovat parempia, kun ennen oli. Näihin uudempiin rfsu:n testeihin mulla ei ole tullut minkäänlaista viivaa. Mutta tänään kp23/29-36. Musta tuntuu, että näen jotain tuossa testissä. Ehkä mä vaan toivon niin paljon näkeväni jotain, niin nään sitten.

Kyllä siellä jotain näkyy! :)


Voi hittolainen kun unohin käydä hakeen sen cb plussan tänään, joutuupi sitten kauheessa pissihädässä käydä kaupoilla heti aamussa että saa taas jännittää josko mun tän päivänen viiva näkyis huomenna paremmin?! :D

Ja tosiaan mä unohdin sen kuvan niistä tän päiväsistä ottaa kun meidän koira oli löytäny ne liuskat mun yöpöydältä ja repiny :D
 
Moi!
Tänään ostin rfsu:n testejä, kun kävin prismassa. Tiedän, että ne ei ole niitä parhaimpia testejä. Nyt, kun ne ovat uudistunut. Minusta ne ovat parempia, kun ennen oli. Näihin uudempiin rfsu:n testeihin mulla ei ole tullut minkäänlaista viivaa. Mutta tänään kp23/29-36. Musta tuntuu, että näen jotain tuossa testissä. Ehkä mä vaan toivon niin paljon näkeväni jotain, niin nään sitten.

Kyllä mä tuossa jotain olen näkevinäni. :) (y) Toivottavasti olisi sitä itseään. :)
 
Moi!
Tänään ostin rfsu:n testejä, kun kävin prismassa. Tiedän, että ne ei ole niitä parhaimpia testejä. Nyt, kun ne ovat uudistunut. Minusta ne ovat parempia, kun ennen oli. Näihin uudempiin rfsu:n testeihin mulla ei ole tullut minkäänlaista viivaa. Mutta tänään kp23/29-36. Musta tuntuu, että näen jotain tuossa testissä. Ehkä mä vaan toivon niin paljon näkeväni jotain, niin nään sitten.

Kyllä nuo uudetkin rfsu testit valitettavasti antaa törkeän vahvaa viivanpaikkaa, mutta peukut pystyssä sinulle, että tämä lähtee vahvistumaan! (y)
 
Onnea kaikille plussanneille!! :)

Itsellani on tanaan kp18. Ei tietenkaan ole malttanut olla testaamatta vaikkei niissa tietty mitaan nay.. no sit paatin tehda ovistestin niin siihen pamahti vahva viiva. Oon joskus tehny ovistestin menkkojen alla ja tullut haalea viiva. En sit tiia mita taa meinaa mutta pitas vaan jaksaa odotella vahan viela ennenku taas testailee raskaustestilla.. no mutta hyva sanoa, ihan varmaan taas huomenaamulla testaan :p

onko teilla mita viikonloppusuunnitelmia?
 
Ihan älytöntä... Siis mun kierto ei ole tasaantunut raskauden ja imetyksen jälkeen. Lapsi on 1v2kk ja imetyksen lopetin 2kk sitten. Ehkäisyä ei ole käytetty lainkaan kun haluttiin seuraava lapsi pienellä ikäerolla. Ja pah! Menkat alkoi helmikuussa ja kierrot on siitä lähtien olleet: 8vkoa, 6vkoa, 31pv, 24pv. Nyt tässä kierrossa aloin tikuttaa ovista kp9, kun edellinen kierto oli niin lyhyt. Ovista ei ole päivittäisten testien mukaan tullut, eikä kyllä ovis oireitakaan. Ja nyt, kp15, minä vuodan taas! Koskaan elämässäni ei ole ollut mitään välivuotoja tai vuotohäiriöitä, vaan säännölliset menkat. Mikä voi olla vikana?!
 
MiNalo minunki mielestä on kyllä vahavistunu sinun viivanen :)

Ja ihanko Tikrulla kurkkis joku tikussa! Ja Minnillä näyttää jo ihan haamulaiselta :)

Mie oon nyt tietenki tuijottanu tuota ommaa tikkua ja se kyllä näyttää vähän eriltä ko aiemmat viivanpaikat. Mutta en tohi vielä ees kyllä toivoa. Koitan ootella maanantaihin seuraavan testin kans. ihime kyllä olis jos plussa tulis ko on sekstailtu nyt viimeset pari kk max kerta viikkoon enkä oo kyllä nähäny minkäänlaisia ovislimojakkaan, hahhaa! Viikko sitte mulla oli kyllä aivan ihime alaselkäkipu muutaman päivän, semmosta en muista ikinä ennen olleen. Mutta johtuu varmaan jostain ihan muusta.

Metsäruusu onpa kinkkistä, vaan voikohan olla niin että kierron tasaantuminen vie joillaki pitempään?
 
Ihan hävettää tunnustaa, että vaikka mulla on vasta dpo 6 niin eilen ja tänään olen jo testit käyttänyt ( tuplapaketti apoteq testejä poltteli kaapissa)

Tietysti tuloksena ihan vitivalkoista, mutta kun olen nyt niiiiiin varma, että olen raskaana ( jos olisinkin, niin tuskin olisi vielä edes kiinnittynyt) nyt jos olisin raskaana, niin olisi sama laskettu aika kuin kolmannen syntymäpäivä ❤❤❤❤

Mutta semmoista se on tämä himotestaajan elämä.

Onnea kaikille haamuista ja häivähdyksistä, jospa ne siitä vahvistuisi kaikilla.
 

KP 32/28-33
Huomenna kp 33, joka oli siis edellisen kierron pituus joten sitten viimeinen testi. :) atoki teen vielä yhden viikon/parin päästä ennen kuin varaan neuvolan. En viitsi vielä varata ettei taas tarvitse perua aikaa...

Käyn toki täällä edelleen lukemassa kirjoituksianne päivittäin, niinkuin olen joulukuusta asti tehnyt :ROFLMAO:
Ja toivon kaikille plussatuulia ja tarrasukkia!! :love:
Katsotaan palaanko tänne tällä kertaa häntä koipien välissä...
 
Mäkin näen Minnie siinä jotain :)

Mun harmaa aamuviiva oli ihan samanlainen kuin 2 aikaisempana aamuna. Melkein usko jo mennyt.
Tänään kp 27/28, dpo 11.

Heräsin aamulla kauheisiin menkkakramppeihin. Olin ihan varma että kohta lorahtaa. Edelleen jatkuu jomotukset selän ja mahan puolella ja vähän huono olo. Mulla tosin voi olla ennen menkkoja huono olo, joten ei uutta.

Mutta hyvin sanottu, niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja. Mulla oli aika myöhänen toi ovis, että en ole 100 varma tuosta kierrosta. Etenkin kun on pillereiden lopetus nyt takana. Eli että alkaako normina kierto vai ei. Syksyllä kun aloitin ja lopetin yhdet toimimattomat pillerit, kierto oli kyllä 28 heti.
Huomenna ajattelin tehdä jonkun apteekin testin. Saman jonka tein esikoisestakin, ja sain + kp 24/28. Ovis oli toki aikaisemmin.
 
Sphe älä huoli. Täällä meitä muitakin jotka aloittaa liian aikaisin. :p

Sadeyes hyvältä näyttää!:)

Allu etenkin jos oot vasta lopettanut hormoniehkäisyn niin se ovis voinut olla ihan milloin vaan tai sitten olet onnekas ja normaalikierto samantien. Niin moni asia kuitenkin vaikuttaa siihen milloin näkyy testissä. Älä vielä luovuta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: SPHE
Niin, mutta uskon että se ovis oli sunnuntai iltana-maanantaiyönä, kun olin ylikipee niistä oviskivuista silloin. Toki en ole varma että mikä vaihe oli meneillään kun kipuili, mut epäilen että se irtoaa silloin kun on kaikista kipein.

Ja kaipa mä tohon sunnuntaihin asti pidän toivoa yllä..

Sphe; mä aloitin dpo 7 :D
 
  • Tykkää
Reactions: SPHE
Uusi himotestaaja ilmoittautuu. Mirena poistettu 5/2015 ja siitä alkanut tjottailu, joka tästä kierrosta muuttuu yrittämiseksi. Ovista oon bongaillu cb:n tuplahormonitikuilla, lähinnä tietääkseni miten kierrot menee. Kierrot onkin olleet päin pyllyä nyt pari kuukautta, ehtinyt kertyä jo 3 kiertoa kahteen kuukauteen :D

Nyt kp 4/20-25(?) ja oviksen tikutus alkaa viikonloppuna. Raskautumisen haasteena on endo, joka on todettu muutama vuosi takaperin. Ikä alkaa painaa päälle, joten toinen pikkumuru olisi haaveissa <3
 
Pyydän anteeksi heti että olen laiminlyönyt teidät ihan täysin tämän kuukauden aikana ;( Hirveä kiire töissä, parit muutot, ystävän pian syntyvä vauva, oma tuleva koiravauva jne, hirveästi kaikkea joka on pitänyt kiireisenä. 0_o Eikä tässä ole paljon vauva juttuja ehtinyt edes ajattelemaan, eikä kyllä kovin sekstailemaankaan!! :|

Tänään kuitenkin JO kp28 ja päätin testata apteekin omalla.



 
Kirjoituskenttä jumittuu näköjään joka kerta, kun yritän muokata jo kirjoitettua tekstiä. Pahoittelut siis viestitulvasta!

Oon seurannu teidän edesottamuksia kesän ajan ja fiilistelly mukana kaikissa plussissa, uusissa kierroissa ja kaikissa kurjuuksissa, joita eteen on tullut. Vilpittömästi toivon kaikille neidoille pikaista plussaa ja hyvin sujuvaa odotusta pienen terveen nyytin syntymään saakka <3

Mulla on raskaustestejä nippu kaapissa, mies onkin jo kysynyt, että mihin niitä noin paljon tarttee :D Totesin vain, että kyllä niitä vaan tarttee. Aika kalliiksi tääkin tikutusharrastus käy, kun laskee mukaan ovistestit sekä raskaustestit (joita meikäläisenkin kierrossa poikkeuksetta kuluu vähintään 2 kpl) ;D

Haikuilija kp 4/20-25(?), yk1
 

Yhteistyössä