Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tässä on yksi uusi palstalainen. Tai olen taustalla seuraillut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nyt olisi kysymys, milloin on järkevää aloittaa oviksen testaaminen? Kierto ei ole tasaantunut edellisen raskauden ja imetyksen jälkeen. Kierrot olleet 8vkoa, 6vkoa, 31 päivää ja viimeisin 24 päivää. Siis lyhentyneet vaan. Viime kierrossa ei mielestäni ovista edes tapahtunut. Jos menkat alkaa 14 vrk oviksen jälkeen niin ovis olisi ollut kp10? Ja nyt on menossa kp6 niin varmaan pitäis alkaa kohta testata?
 
Melinda ok! Mun puhelimella näen sellaiset sofi / onestep viivanpaikat mitä ne antaa usein turhaan mutta sen mikroskooppisemmaks ei puhelin/mun silmät kykene :p

Metsäruusu Minä testaisin jo jos kierto ollut 24pv :)

Ja täällä pc nega!
 
Hei! Tulkinta apua kaipaa.DSC 0042 onko mahdollista normaali raskaus, vuotanut hieman jo 4 päivää, tosin ei lähelle normaali menkkoja. Ennen ollut 2 keskenmennyttä joista toinen oli kemiallinen. Alko 2pv tuhru menkat ja sit loppu. Viikon päästä siitä tuli normaalisti menkat. Nyt jännää kuinka käy tällä erää. Ja voiko imetys häiritä noin että vuotaa vaikka plussa? Dpo 11 tai 12 riippuu mistä laskee kun 3 ovis plus pv.
 
Tanja..äh..mullaki kävi kerran noin . .Toivottavasti te ehditte hommailla!

Maisakaarina. Ei imetys vaikuta oikein mihinkään, yleensä. Ovis voi siirtyä tai olla huono tms mutta vuotoa ei itsessään pitäa aiheuttaa. Mulla on vuotanut kolmessa raskaudessa jotka jatkui normaalisti sen osalta. Vuodot on hyvin yleisiä. Ja musta toi viiva on iha ok noille päiville :) Aika näyttää vahvistuuko! Peukut!

Sweeny toivottavasti tulokset selventää asiaa!! Tulehab kertomaan kuulumiset!
 
Hei! Tulkinta apua kaipaa.DSC 0042 onko mahdollista normaali raskaus, vuotanut hieman jo 4 päivää, tosin ei lähelle normaali menkkoja. Ennen ollut 2 keskenmennyttä joista toinen oli kemiallinen. Alko 2pv tuhru menkat ja sit loppu. Viikon päästä siitä tuli normaalisti menkat. Nyt jännää kuinka käy tällä erää. Ja voiko imetys häiritä noin että vuotaa vaikka plussa? Dpo 11 tai 12 riippuu mistä laskee kun 3 ovis plus pv.
Pakko tulla tuolta taka-alalta kertomaan maisakaarina että mulla tässä meneillään olevassa raskaudessa alko kp28 tuhru vuoto, siiiis tooodella vähäistä ruskeaa tuhrua lähinnä puuhittäessä, joskus suojaan asti. Kp30 ihmettelin hirvittävän kipeitä tissejä ja pahoinvointia ja tein testin, kappas sitä oltiinki raskaana. Tuota tuhruvuotoa kesti kaikkiaan 16 päivää ja olin aivan varma ettei kaikki oo hyvin. Ultrassa selvisi että olin odottanut kaksosia joista toinen ei selvinnyt ja se oli vuodon syynä. Toisen pikkuisen sydän löi vahvasti ❤

Tsemppiä sulle, toivottavasti kaikki on hyvin!
 
Hei mitä mieltä ootte, tuliko tänään ovistestiin plussa? Viimeisin on tuo alimmainen. Ainakin tosi tumma viiva se jo on. Tikuttelen vasta toista kertaa näillä testeillä, vaikka yritystä on takana jo useempi kuukausi. Oon stressiä vähentääkseni jättäny testailut, mutta nyt ostin paketin pregchekkejä ja halusin kokeilla, että näyttääkö nämä mitään. :)
 

Attachments

Onnea plussista!

Tänään ois pitäny olla mun ar-ultra..

Vuoto loppumaan, testi negaa ja kohtu siisti. Ens kuussa sit soittoaikaa omalle gynelle ja tiedustelen tuosta loppukierron tukihoidosta..

Huomenna ollaan ukon kaa niin lomalla ja pääsen nauttii kylpyläreissustakin ilman vuotoa.
 
Omaa napaa pikaisesti:

Labrat kaikki ok, eli sen puolesta ei ainakaan ole mitään mikä aiheuttaisi keskenmenot.
Tosin kätilö laittoi vielä lääkärille ne katsottavaksi ja sitten torstaina lääkäri soittaa jos haluaa vielä jotain kokeita lisää tai muuta juttua.
Et nyt vaan sit ens viikolla odotellaan alkavaks se tyhjennys vuoto ja sitten kohden uutta yritystä :)
 
Sweeny. No mutta hyvä..jospa se vaan pian tärppäsi kunnolla.

Pisamapeikko. Onneks sulla meni kaikki hyvin. Kohti uusia haasteita! !
Muoks siis siltäosin ettei tullu takasiskua enää ton vuodon kans. Eihän se muuten iloinen ultra tietystikään ollu.

Omanapa. Huomenna uudelleen kaavintaan. Voi v*** en paremmin sano. Väsyttää ja ketuttaa. En jaksas enää.
 
Voivoi, ei sais itteensä rasittaa näin, oon joka päivä ainakin pari kertaa lilluttanu testiä ja ainahan se samaa näyttää. Pitäis vaa olla kärsivällinen ja odotella sinne menkkoihin asti. Oireethan kertoo ihan toista, tossa muutama päivä sitten seksikin sattui kun tuntui että "tökki" johonkin. Nännit ollu jo viikon kosketusarat, tissit turvonnu ja munasarjoihin sattuu... Tosiaan, ei oo mitään käryä oviksesta, mutta luulisin että viimeviikon viikonloppuna oli. Eli olis dpo9? Harvoin kyllä noissa testeissä vielä tähän aikaan näkyiskään mitään vaikka oiski tärpänny :whistle:
 

Attachments

Voi ei tammityttö.:(

Meriemilia: Sulla on tosiaan aikaa saada vielä plussa jos dpo ollut vasta 9. (y)

Sweeny: No hyvä ettei labroissa ollut mitään, jospa se pian tärppäisi kunnolla. (y)

Omaan napaan: Nyt kp3 ja vuoto on hiipumaan päin, mitä täällä kummastelen. Omituiset menkat kun vuotokin erittäin kirkasta ja jopa liman sekaista eikä hyytymiä ole tullut yhtään niinkuin normaalisti, mutta ekat luomumenkat kierukan ja tyhjennysvuodon jälkeen joten laitan sen piikkiin. :)

Eilen tuli ovistikut ja aloin sitte miettimään kun ohjeessa luki että hyvä ottaa aamupäivällä olikohan 10-12 aikaan, mutta olen silloin tietenkin poissa kotoa arkisin. Ja aina pitäis ottaa samaan aikaan. No milloin te olette sitten sen testin tehnyt? Teenkö aamulla ennenkuin lähden töihin vai kun tulen 16 jälkeen kotiin? Kumpi on parempi, kun aina pitäisi tehdä samaan aikaan ilmeisesti. :eek:
 
[

Eilen tuli ovistikut ja aloin sitte miettimään kun ohjeessa luki että hyvä ottaa aamupäivällä olikohan 10-12 aikaan, mutta olen silloin tietenkin poissa kotoa arkisin. Ja aina pitäis ottaa samaan aikaan. No milloin te olette sitten sen testin tehnyt? Teenkö aamulla ennenkuin lähden töihin vai kun tulen 16 jälkeen kotiin? Kumpi on parempi, kun aina pitäisi tehdä samaan aikaan ilmeisesti. :eek:[/QUOTE]

Samaa olen nyt miettinyt... Mielestäni minulla pitäisi olla nyt ovulaatio, oireet ja päivät täsmää, mutta digi näyttää pyöreää nollaa (clearbluen kaksoishormonia mittaava- tikku). Teen testin siis aamulla ennen töihin lähtöä. Voiko siis tuo aamupissa olla sellaista, ettei siihen erity tarpeeksi mitään hormoneja, vai loppuiko ne munat jo, kun 40 vuotta tuli täyteen...

Täällä on monella jännät paikat, ja ihana salaa töissä teidän tikkuja tuijotella työkoneelta :) Jospa johonkin niistä piirtyisi pian selkeät viivat
 
Aletheia periaatteessa kellon ajalla ei ilmeisesti ole niin paljoa väliä, mutta ainakin silloin kun tikut alkaa selkeästi vahvistumaan niin kannattaa testata kahdesti päivässä ettei mee lh huippu ohi! :) Eli aamulla ja illalla samoihin aikoihin.
 
Onkohan se sitten parempi että testaa aamulla aikasin vai iltapäivällä tosiaan? :'D Täälläki kesäduunit vetelee viimesiään ja kouluun palii häämöttää uhkaavasti eessä, niin missähän välissä sitä ois parhain testailla hmmhm..?
Täällä tosiaan kp2 menossa, yllättävän rauhallinen fiilis, luulin että pettymys ois suuri. Pitänee nauttia tästä ajasta mitä ukkokullan kanssa vielä kaksin ollaan (toivottavasti ei pitkään...;)). Ehkä nää täällä olleet plussat on antanu lohtua.. :love:
 
Minä testasin joskus ovista aamuisin kun en tiennyt ettei se kannata ja en saanut koskaan selkeää plussa. Aloin sitten testaamaan päivällä ja olen aina saanut plussan sen jälkeen :) Vaikka en testaakkaan aina samaan aikaan vaan klo 12 - 16 välillä, riippuen millon pääsee/ehtii vessaan.

Pisamapeikko onneksi selvisit helpolla etkä joutunut kaavintaan tmv!

Tammitytölle haleja!! :( Se on ihme juttu, kai Murphyn laki, kun yksi asia menee pieleen niin sitten menee kaikki mikä voi mennä.

Miten Melindan testit????

ON: Aamulla pc antoi taas sen jo tutuksi tulleen viivanpaikan. Kävin työn ohessa ostamassa pc:itä pari pakettia lisää ja kassa hymyili sillä ilmeellä, että liekkö itsekkin himotestailee :ROFLMAO:
Dpo tänään jotain 7-9 ehkä! :rolleyes:
 

Yhteistyössä