Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos. :love: Itsellä on vähän niin ja näin kun selkä ja vatsakipuja vähän väliä. Ihan kun menkat alkais ihan just. Sama tissit on arat..joka toinen minuutti olen ihan varma että on tärpännyt ja joka toinen minuutti odotan että jotkut megamenkat alkaa just näillä sekunneilla. Saa nähdä miten käy..:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: unna1 ja Wanti
Kp17 alkoi... maanantaina oli ovistesti hyvin nega.
Vähän luulen että jos ovis on ollut, se on ollut viime viikolla. Kun tiistaina oli se ihme hyvin hyvin vähänen vuoto ja aika pian sen jälkeen lämmöt on ollu ihan vähän koholla, jotain 36,5-36,7 luokkaa.

Vaikka eihän ne mulla välttämättä mitään tarkota... tiistai ois ollu ehkä myös turhan aikanen päivä ovikselle. Vaan ainahan voinee toivoa... vähän tosin filis että kai se pian taas uus kierto kutsuu.
Välillä kyllä miettii että miten ihmiset edes voi saada lapsia, miten se on mahdollista, kun ei siinä itse onnistu edes siihen haamuun. Tuntuu niin ihmeeltä... ja silti kuulee yhä enenevässä määrin kaveripiiristä kuinka se ja se ja sekin on yhtäkkiä raskaana.
Koittaakohan moinen ihme omalle kohdalle koskaan...
 
Sweeny ja Pisamapeikko olen tosi pahoillani. :(

mulla on jotenkin sellainen olo että jotkut monsuunit olis tulossa kun vatsa kipeä vähän väliä. Koko ajan saa tarkistaa onko alkanut. Ja rakkaat kanssasisaret en saanut tänäänkään mitään selkeää ja nyt siis dpo 10 tai 11 luulisin.. en enää ole varma miten tuon lasken.. mut voin mä siitä heikosta testistä kuvan laittaa.

http://aijaa.com/H2PU2h

http://aijaa.com/7CzsHg
 
Viimeksi muokattu:
Oon seuraillut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja nyt on kyllä pakko liittyä mukaan, kun musta tuntuu että halkean jos en saa jollekkin puhua näistä ovulaatioista sun muista. Joo eli kolmatta yritetään. Ensimmäistä tjottailtiin kauan. Lähes 2 vuotta. Toista 9kk. Mutta mikä tän homman tekee tympeäksi niin mun kierto on jotain 28-90 päivää. No nyt otettii hormoonikierukka pois 9.6. Tyhjennysvuoto alkoi 10.6, josta olen laskenut kiertopäivät. Nyt on kp 35/28-90 menossa. Oviksen luulin bonganneeni eilen illalla ilman tikkuja (vetinen v-vuoto eilen ja toissapäivänä, illalla pistävän kova kipu vasemmalla alavatsalla, joka kesti muutaman minuutin ja tänään nousi lämmöt aamulla). Aikaisemmin en ole siis oviksia bongaillut koskaan eli lapset saaneet alun tjottailemalla. Seukki kiertoon aattelin hommata ovistikkuja, mistä saa halvalla ison satsin? Ja millon niitä kannattaa alkaa tikuttaan tälläsellä hyvin epäsäännöllisellä kierolla. :eek:o
 
Tervetuloa :)

jotain outoa tässä nyt on kun mun iho ei oo koskaan ollut näin hyvässä kunnossa ennen menkkoja... joko mun hormonit on lopullisesti mennyt sekaisin:eek:
vaihdevuodet alkaa tai jotain..:confused: muoks kävin sit lukee vaihdevuosista.. samoja oireita.. joko mun munasarjat sanoo itsensä irti:eek: voiko ne jo 36v alkaa..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä