Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
Onnea pisamapeikolle :D

Ei mullakaan oo mitäään viivaa näkynyt dpo 9 vielä, vasta dpo 12 alkanut haamua näkymään. Itellä paha olo iski vasta joskus rv 7, ja kertaakaan en oksentanut raskauden aikana :D
Jos mää ny plussaisin, niin esikon syndet ois helmikuussa ja kakkosen maaliskuussa.
 
Isosti ONNEA Pisamapeikko!!! Ihan mahtavaa! :):):):love::love:
Pakko oli täältä taustalta kirjautua ja erityisesti sua onnitella kun oot "vanhaa porukkaa" ja piinaillu täällä niin kauan. Ihan huippua, oon niin iloinen!

Onnea myös muillekin plussanneille ja tsemppiä muille!
 
Onnea Pisamapeikko <3
Mahtavaa että näitä plussa uutisiakin täällä tulee aika ajoin :)

ON: Mulla on nyt kysymysmerkki pään päällä.
Tässä on sitä tuhrua tullut parina päivänä ja eilinen oli väliä ja nyt sitten tulee ihan sellasten ihan kuin kalvon palasten kanssa taas. pieniä palasia tosin eikä vuoto ole kauheaa mut silti.
Ovis oli joko ti tai ke paikkeilla...en muista enää kun koittanut olla nyt stressaamatta ja syynämättä liikaa.
Mut mitä kummaa tää nyt sitten on et ihan kuin menkkoja olis tekemässä jo nyt o_O
 
Onnea Pisamapeikko <3
Mahtavaa että näitä plussa uutisiakin täällä tulee aika ajoin :)

ON: Mulla on nyt kysymysmerkki pään päällä.
Tässä on sitä tuhrua tullut parina päivänä ja eilinen oli väliä ja nyt sitten tulee ihan sellasten ihan kuin kalvon palasten kanssa taas. pieniä palasia tosin eikä vuoto ole kauheaa mut silti.
Ovis oli joko ti tai ke paikkeilla...en muista enää kun koittanut olla nyt stressaamatta ja syynämättä liikaa.
Mut mitä kummaa tää nyt sitten on et ihan kuin menkkoja olis tekemässä jo nyt o_O

en näistä tiedä mutta voisko sulla olla kierto normaalia lyhyempi? tämmönen nopee
 
Meillä on menossa siis yk 6 ja nyt dpo 7-9???? Olen lukenut tätä ketjuasen puolisen vuotta kommentoimatta mitään... Viime kuussa käytin noin 100 € testeihin ja tuloksena vain negoja ei edes viivanpaikkaa. Lapsia on jo neljä ja ikää vaikka muille jakaa, mutta kyllä vielä yhtä lasta haluttaisiin. Olen siis hillitön himotestaaja ja jo kaksi kertaa tässä kierrossa testannut vaikka dpo:t noin säälittävät
 
Voi cristal3 :(

Haluisin niin sanoa että hyvältä näyttää, mutta onhan toi jos totta puhutaan niin aika haalea... :( Mutta ei kyllä kannattaisi verrata testejä noin, vaan aina esim aamu... Varsinkin jos oli nyt noin lyhyellä pidätyksellä!
Ihan hirmuiset tsempitykset että kaikki olisi kunnossa :love:
 

Yhteistyössä