Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi cristal3 :(

Haluisin niin sanoa että hyvältä näyttää, mutta onhan toi jos totta puhutaan niin aika haalea... :( Mutta ei kyllä kannattaisi verrata testejä noin, vaan aina esim aamu... Varsinkin jos oli nyt noin lyhyellä pidätyksellä!
Ihan hirmuiset tsempitykset että kaikki olisi kunnossa :love:
Jep eihän tuon kauhean hyvältä näytä. Huomenna neuvolaan soittelen..
 
Cristal3: Mun mielestä, jos aamulla on ollut hyvät viivat,niin ei hätää:) Jos pissa on ollut vain puolisen tuntia rakossa,niin ei ihme, jos haaleeta viivaa näyttää!!

Ja onnea kaikille plussanneille!!:)

Täällä dpo 2...
 
IMN
Cristal Onhan tuo melko haalea, mutta koska päiväpissasta oot kuitenkin saanut yhtä vahvan kuin eilen aamulla (muistanko oikein?), niin eikös se sitten oo vahvistumista? :) hcg nousu on niin yksilöllistä ettei ainakaan muiden testeihin kannata liiaksi verrata :)

Pisamapeikolle onnittelut plussasta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Cristal Onhan tuo melko haalea, mutta koska päiväpissasta oot kuitenkin saanut yhtä vahvan kuin eilen aamulla (muistanko oikein?), niin eikös se sitten oo vahvistumista? :) hcg nousu on niin yksilöllistä ettei ainakaan muiden testeihin kannata liiaksi verrata :)

Pisamapeikolle onnittelut plussasta! :)
Eilen aamusta sain vahvemman kuin tuon päivä pissasta :) nyt lopetan tämän stressaamisen :D
 
Eilen aamusta sain vahvemman kuin tuon päivä pissasta :) nyt lopetan tämän stressaamisen :D
Nyt lopetat sen stressaamisen ja testien teon jos kerran olet saanut vahvemman plussan edellis päivän aamusta olet raskaana that it! nyt testit kaapiin ja oottelet sanotaanko vaikka sinne 5+3 ja teet sitten. Silloin se on jo noussut... ja oireestkin alkaa vasta myöhemmin ne kunnon ensioireet joten tsemppiä tsemppiä ja MALTTIA

LISÄTÄÄN VIELÄ: oletvoinut huonosti huljuttaa pissassa ja todennäköisesti testissä vika... pää pystyyn stressi pois ja muuta ajateltavaa
 
Nyt lopetat sen stressaamisen ja testien teon jos kerran olet saanut vahvemman plussan edellis päivän aamusta olet raskaana that it! nyt testit kaapiin ja oottelet sanotaanko vaikka sinne 5+3 ja teet sitten. Silloin se on jo noussut... ja oireestkin alkaa vasta myöhemmin ne kunnon ensioireet joten tsemppiä tsemppiä ja MALTTIA

LISÄTÄÄN VIELÄ: oletvoinut huonosti huljuttaa pissassa ja todennäköisesti testissä vika... pää pystyyn stressi pois ja muuta ajateltavaa
Nimenomaan :)
 
Oon käynyt lukemassa tuolla maaliskuisissa.. mutta ehkä mut kohta sinne täältä ajetaan. Ite en uskalla siirtyä, viimeksikin kävi paluureissu.

Ekaa kertaa pitkään aikaan otin päiväunet!! Ihan järjetön väsymys ja paha olo.

Nyt joko kp 34 tai rv 3+6
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Tännehän on kivoja viivakuvia ilmestynyt :) tarrasukkia pisamapeikolle ja cristalille <3

Minä oon ollu niiiin lomalla etten ole paljon testejä ehtinyt ajatella. Lomasiideriäkin olen nautiskellut, vaikka ei ehkä olisi pitänyt. Mutta normaalia elämää kai tässä on elettävä siihen saakka, jos plussa joskus pärähtää testiin. Tänään tsemppasin sen verran itsestäni himotestaajaa esiin, että piti äsken pissiä tikkuun, kun vihdoin pääsin kauppaan. No tulos ei ollut kovin yllättävä: pc ja viivanpaikka. Tänään dpo 9. http://aijaa.com/fVM7gY Mutta lomalaisen mieltä ei nyt hetkauta tuokaan. Mukavahan se on lomalla ovista bongailla ja miestä kellistää, kun vasta elokuussa töihin ;)
 
melinda: Voi toki olla lyhyt kiertokin...tosin minulla ei ole eläissäni ollut lyhyttäkiertoa. Jotenkin laitan kilpparin piikkiin tän.

Pisamapeikko: Helppo neuvoa, että älä stressaa, mutta neuvon silti. Hengittelet syvään ja nautit nyt :)

ON: Edelleen tuhruilee...ja tää on ihan kirkasta verta siis koko ajan. Ärsyttää jos tässä nyt joku lyhyt kierto tosiaan sitten ensimmäistä kertaa elämässään tuli eteen. Mieluummin vaikka välivuotona tai kilpparin häiriönä ottaisin niin saattais olla vielä mahkutkin olla raskauteen mutta...
Ainakin tää tekee sen, ettei tee mieli paljon testaillakkaan loppu viikosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: pisamapeikko

Yhteistyössä