Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Lukka ja @stindepinde haamua näkyy!
Noista lämmöistä, mulla on tässä kierrossa lämmöt vaihdelleet 36,6:sta 36,8:aan, ei siis ole ollut mitään tasaista nousua tai tasaisesti korkeita lämpöjä. Myös ovista edeltävät lämmöt heitteli 36,1-,36,4. Yleensä mulla on kyllä suht tasaiset lämmöt, joskus on ollut joka päivä 36,3 ennen ja 36,6 jälkeen oviksen.

Täällä dpo17-18 tällaiset viivat: http://aijaa.com/yg3vnq. Ylempi 25 mlu ja alempi 10 mlu herkkä testi. Digi näytti eilen 1-2, olis pitänyt vielä pari päivää odottaa, jotta olis saanut 2-3... Viime km:ssä alkoi näinä päivinä testit haalistua, joten jatkan himotestailua *tähän sellainen kynsiennakerrushymiö*.
Oiii, tsemppiä!! Toivotaan että nappaa nyt!
 
@Sasusa olen ymmärtänyt että tuohon muovin rajaan voi jäädä väriä riippuen näytteen vahvuudesta ja kemiallisesta koostumuksesta. Itselläkin jäänyt silloin tällöin :)

Ihanaa että meitä on näin monta täällä samaan aikaan!!! :love: Kohta pääsee töistä kotiin ja jalat ristissä koitan pidätellä :LOL::ROFLMAO:
 
Huomenta! @Miina- Mulla samanlainen viiva piirtyy CB+:aan, mut se on kyllä vielä epävarmaa, onko viiva tarpeeksi vahva. Toivotaan niin!

Tämän aamun rfsu näyttää tältä. Nykypuhelimilla tulee niin kirkkaat kuvat, että eihän siinä oikein mitään nää. En muokannut kuvaa, vaikka kauheesti tekis mieli! :)

E97DC0E9-E32C-4177-810E-77262641896F.jpeg

PS. No niin, en sit pystynyt olemaan muokkaamatta..mä en kestä, kun näistä tulee niin erilaisia, kun kirkkautta säätää!

C580725E-296A-4747-8B87-3FD3E2B39628.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! @Miina- Mulla samanlainen viiva piirtyy CB+:aan, mut se on kyllä vielä epävarmaa, onko viiva tarpeeksi vahva. Toivotaan niin!

Tämän aamun rfsu näyttää tältä. Nykypuhelimilla tulee niin kirkkaat kuvat, että eihän siinä oikein mitään nää. En muokannut kuvaa, vaikka kauheesti tekis mieli! :)

katso liitettä 3879

PS. No niin, en sit pystynyt olemaan muokkaamatta..mä en kestä, kun näistä tulee niin erilaisia, kun kirkkautta säätää!

katso liitettä 3881
No nyt nään sullakin pinkkiä haamua!!!
 
@stindepinde en saa sun kuvaa näkymään, toivottavasti kuva aukeaa kohta!

Tänne ei taida plussaa tulla tähän kiertoon, en näe mitään kehitystä testeissä :( Samoja superhaaleita vain.IMG_20180613_064832.jpg Dpo 12 tänään, eikö silloin jo useimmilla pitäisi alkaa näkyä...?
 
Hei himotestaajat! Mulla on omituinen tilanne johon toivoisin teiltä mielipiteitä. Minulla on säännöllinen kierto 27-29 päivää. Viime kuukaudet ollut 27. Ovis kp 12-13. Tavallisesti selkeät ovisoireet limoineen (joudun käyttämään suojia housuissa) ja oviksen tunnen kovana toispuoleisena jomotuksena, joka kestää n. 10-20 min.
Tässä kierrossa: kp9 lievää jomotusta vasemmalla ja jonkin verran vetistä vuotoa, kp 10 pupuilu, ovistesti erittäin negatiivinen, kp 11 kuivaa, ovistesti nega, kp 12 kuivaa, ovistesti nega(aamulla), kp 13 aamulämmössä dippi, kuivaa, selkeä oviskipu vasemmalla aamulla ja ovisplussa, sekä kananmunalimat illalla. Tänään kp 14 kuivaa ja aamulämpö kohonnut 0,5 astetta eilisestä, eli ovis mennyt. Mitä tämä kuivuus meinaa?? Mitä tässä yleensä kellontarkassakropassa tapahtuu? Ehdotuksia?
 
Ei ollut aamun testissä mitään kehitystä :(
Jäin miettimään kun testasin ovista sekä kaksoishormooni digillä että pc:n liuskoilla. Digi vilkutti hymynaamaa 9 päivää ja testit loppui siihen, samasta näytteestä sain pc:n testiin plussan. Jos olisin jatkanut testaamista niin olisko hymynaama pysähtynyt myöhemmin vai onko ovista ollenkaan tapahtunut? (n)

@Lukka ja @stindepinde kovasti peukkuja että lähtee vielä viivat vahvistumaan! (y)
 
Tän aamun testit näyttää sitten tältä taas ..
https://aijaa.com/fVLPBA
https://aijaa.com/H9Bo7a lupasin itselleni etten tee tän jälkeen enään jos mitään ei näy.. Kertokaa nytten onko enemmän haamu vai viivanpaikka? :mad: miksi pitää olla edes viivanpaikka kun vaan sekottaa päätä :LOL:
Paha sanoo onko haamu vai viivanpaikka kun noihin cb-testeihin tulee usein viivanpaikka.

Onko tuo nyt herkkyydeltään 25 vai se uusi 10-versio? Tein sellaisen 10-version viime kierrossa eikä ainakaan siihen tullut yhtään mitään enkä siis raskaana ollutkaan

Anyway selvän viivan mä tossa näen .
 
Paha sanoo onko haamu vai viivanpaikka kun noihin cb-testeihin tulee usein viivanpaikka.

Onko tuo nyt herkkyydeltään 25 vai se uusi 10-versio? Tein sellaisen 10-version viime kierrossa eikä ainakaan siihen tullut yhtään mitään enkä siis raskaana ollutkaan

Anyway selvän viivan mä tossa näen .
10-versio tää on, ja tosiaan ei pidä tulla + merkkiä vaan pelkkä |.. Pitää ehkä odotella nyt vaikka viikko ja jos menkat ei ala niin tehdä uusi testi :)
 
Miksi RFSU:n testejä myydään tämmösissä hätähousujen tukkupakkauksissa (8 testiä) :LOL::ROFLMAO:

Jännityksellä odottelen alkaako menkat huomenna..
Joo näitä itekkin ostin, kamala tunne kun ne kokoajan kuumottaa kaapissa.. Kyllä tossa näkyy haalea haamu ainakin omaan silmään, toivon parasta sulle :) samanlainen oli itselläkin mutta ehkä se ei ollut mitään, mutta tänään tuli siihen cb:n testiin myös.. Inhottavaa odottelua. :notworthy:
 
Joo näitä itekkin ostin, kamala tunne kun ne kokoajan kuumottaa kaapissa.. Kyllä tossa näkyy haalea haamu ainakin omaan silmään, toivon parasta sulle :) samanlainen oli itselläkin mutta ehkä se ei ollut mitään, mutta tänään tuli siihen cb:n testiin myös.. Inhottavaa odottelua. :notworthy:
Tää on kyllä, pitäs olla testaamatta mut kun ei pysty olevinaan :oops::notworthy: oliko sulla mikä dpo menossa?
 
Tää on kyllä, pitäs olla testaamatta mut kun ei pysty olevinaan :oops::notworthy: oliko sulla mikä dpo menossa?
Joo siis, oon varma että tälle testaukselle on joki oma addiktionimike.. (n):D en tiedä mikä dpo varsinaisesti on kun en viime ovulaatioon kiinnittänyt huomita (pilleri lopetettu 3.5.). Flo apin mukaan ois pitäny olla 16-26.5 välisenä aikana.. Mutta 5-6.6 tuli kyllä sellasta erikoista limaa että veikkaisin että ollut sillon ehkä:censored: nyt kp37/29
 
Syöttekö muuten foolihappoa nyt kun yritätte saada vaavia? Mikä olisi parhain? :) Itse oon jo muutaman kuukauden syönyt multivita beko long B:tä! Mitään muutosta en oo itsessäni ainakaan huomannut sen suhteen kun kerran päivässä syö tota.
 

Yhteistyössä