Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@nelHM Kieltämättä on erikoinen toi sun tilanne. Tuo viiva kun rfsussa voi tarkoittaa niin montaa asiaa: raskaus, ovis tai sitten se harmillinen viivanpaikka. Itsellänikin oli tosi vahva ja ihan kunnon viiva viime kierrossa joka ei tarkoittanut mitään.

Onnea sulle kuiteskin tähän kiertoon, oli sitten tuo viivan syy mikä tahansa (y)
 
Viimeksi muokattu:
Menkat alkoi yöllä. Se siitä sitten. Uusi yritys alkoi ja yk2.
Onnea uuteen kiertoon!

Mullakin alkoi viikonloppuna ja meille ei sitten taida enää tulla sitä pikkukakkosta :cry:

Pikku hiljaa yritetään totuttautuu siihen ajatukseen että meille sitten tuli vaan yksi lapsi. Joka tosin on ihan täydellinen :ROFLMAO: Aioin kesällä hankkiutua eroon kaikista vauvatavaroista ja keskittyä rakkaaseen esikoiseemme. On ollut aika rankkaa tää jokakuinen ollakko vai eikö olla -meininki eli sinänsä ihan helpotus tämä päätös on.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Täällä yks vauva toiveissa oleva myös :love: Tein aamulla rfsun testin,kun epillereiden lopettamisen jälkeen kuukautisia vielä ei näkynyt. Flow appsin mukaan 6päivää myöhässä.. Toki tiedän että kierto menee ketuilleen lopettamisen jälkeen mutta.. Kuvittelen että näen jonkun tositosi haalean haamun. Kertokaa mikä teidän mielipide on! https://aijaa.com/q4BMlQ
 
@Miina- sun testi näyttää hyvin samankaltaiselta ku mun hailura :D Ite oon nähny näitä niin monta että oon vähän skeptinen tarkoittaako tuo, mulla ainakaan, mitään... Toisaalta en tajua mistä se väri tulee jos ei ole hcg kyseessä? Mulla nyt dpo 11, joten ehtiihän sitä vielä tulla kunnon viivakin jos tärppi on tullut... Lämmöt ainakin lupaavasti kolmatta päivää 37,0. Mikä dpo sulla on, tiedätkö?
 
Täällä taustaillaan. Nyt kp2 yk2 ja aivan järkyttävät menkkakivut oli eilen ja tänäänkin kramppaa. Vuotokin on erittäin runsasta.

@Mutsi72 Muakin mietityttää se,että tulenko enää raskaaksi. Ikää 39v. Ennestään löytyy 2 lasta 3v9kk ja 7kk. Voimia sulle tuohon päätökseen, ehkä se on toisaalta helpottava tunne, ettei tarvi enää stressata. Toisaalta voihan silloinkin tärpätä yllättäin jos ehkäisyttä ns. jatkaa eläämää yrittämättä;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@Lukka onks sulla mahdollista hakea esim. tuota pregcheck testiä? Itellä on näyttänyt kahdessa aiemmassa raskaudessa kaikkein parhaiten viivaa :)
Lämmöt nousi tänään hieman, tähän asti 36,8 ja nyt 36,9. Dpo on 9-10 vasta, veikkaan että ovis ollut 2-3.6 välisenä aamuyönä. O-testi oli + sekä 1.6 illalla että 2.6 aamulla. Menkkoja odottelen edellisten kiertojen mukaan perjantaille, luteaalivaihe ollut 11pvää vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
https://aijaa.com/78dPHl
Pakko oli nyt päiväpissasta vielä hätäillä yks testi kun kaapissa noita pyörii.. Tiedän joo et on varmasti nega mutta miten ton max rajan ihan reunalle voi jäädä noin tumma viiva? katoin myös sen alle niin ihan tollanen tumma viiva siinä muovisella liuska alueella https://aijaa.com/n0kyKV en Googlesta nopeesti löytäny vastaavaa.. Onkohan vaa pilalle mennyt pissaus. Hämmensi vaan kun ei oo edellisiin tullut . :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täällähän monta uutta jännääjää, tsemppiä kaikille!

Itse tein aamulla CB+:n, tässä muokkaamaton kuva. Eilen olis pitänyt menkat alkaa. Ei minkäälaisia oireita, mikä on mulle suurin oire, koska ne menkkaoireet mulla meinaa aina tosiaan menkkoja eikä raskautta.

IMG_3107.JPG
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Sasusa
Mä nään kummallakin haalean viivan :)Vahvistumisia niille! Mullakin näkyi tuossa omassa päällimmäisen liuskan reunassa vahvempi viiva ennen testiviivaa, jotenkin siihen vain kertyi enemmän väriä. Oikeassa kohdassa näkyi kuitenkin erillisenä siitä tuo haamu kuten munkin testissä niin en välittäisi tuosta ylimääräisestä väristä.

Ei kai nää kaikki hailukat voi viivanpaikkoja olla, toivottavasti saadaan kaikki selkeät plussat lähipäivinä :D:love:
 
@Lukka ja @stindepinde haamua näkyy!
Noista lämmöistä, mulla on tässä kierrossa lämmöt vaihdelleet 36,6:sta 36,8:aan, ei siis ole ollut mitään tasaista nousua tai tasaisesti korkeita lämpöjä. Myös ovista edeltävät lämmöt heitteli 36,1-,36,4. Yleensä mulla on kyllä suht tasaiset lämmöt, joskus on ollut joka päivä 36,3 ennen ja 36,6 jälkeen oviksen.

Täällä dpo17-18 tällaiset viivat: http://aijaa.com/yg3vnq. Ylempi 25 mlu ja alempi 10 mlu herkkä testi. Digi näytti eilen 1-2, olis pitänyt vielä pari päivää odottaa, jotta olis saanut 2-3... Viime km:ssä alkoi näinä päivinä testit haalistua, joten jatkan himotestailua *tähän sellainen kynsiennakerrushymiö*.
 

Yhteistyössä