Mä oon nyt tehnyt noita vähän liikaakin piinaillessani ja ei mulla ole ikinä edes seuraavana päivänä näkynyt niissä yhtääään mitään. Ehkä oletkin raskaana? Tai niissä mun omissa ei ole näkynyt edes viivanpaikkaa vaikka olen ollut klyyvari kiinni testissä ja tihrustellut sitä vessan kirkkaan valon alla jokaisessa mahdollisessa asennossaJaa nuo Raskauskeijun 10 mlU liuskatkin antaa näemmä viivanpaikkaa kuivuessaan. Aamuisessa testissä on nähtävissä viivalle paikka. Eikä ole mikään roskishaamu kun tuo näkyy vaan tikun ollessa pystyssä.
Mistä mä nyt nopeiten saan kätösiini sellasen PC testin joka saattas dpo 12 jo kertoa mulle jotain edes vähän luotettavaa?
Voi olisikin haamu eikä viivanpaikka, joudun tämän kierron jälkeen pitämään vähän taukoa yrityksessä ellen halua viettää häitäni synnärillä keväällä. Mutta en jaksa uskoa kun ei yhtään tunnu siltä.Mä oon nyt tehnyt noita vähän liikaakin piinaillessani ja ei mulla ole ikinä edes seuraavana päivänä näkynyt niissä yhtääään mitään. Ehkä oletkin raskaana? Tai niissä mun omissa ei ole näkynyt edes viivanpaikkaa vaikka olen ollut klyyvari kiinni testissä ja tihrustellut sitä vessan kirkkaan valon alla jokaisessa mahdollisessa asennossa
Mulla nyt dpo ehkä 8 ja eilen tein negan testin. Luin tosin netistä, että dpo 7 on vielä liian aikainen testata. Menkkoja ei näy ja nyt riesaksi on tullut kamala kusihätä. Koko viime yön pyörin sängyssä pissahädässä ja mieskin kysyi eilen illalla, että miten sä ravaat siel kusella alvariinsa..
Toivotaan, pidän peukkuja sulle Jos maltat, niin odota vaikka muutamakin päivä ennen testiä Tosin emmäkään ikinä malta vaikka pitäisiVoi olisikin haamu eikä viivanpaikka, joudun tämän kierron jälkeen pitämään vähän taukoa yrityksessä ellen halua viettää häitäni synnärillä keväällä. Mutta en jaksa uskoa kun ei yhtään tunnu siltä.
Olen silti katsellut koko päivän tuota testiä ja haaveksinut. Ehkä aamulla tarvii käyttää taas yksi testi.. Mulla on kyllä edellisissä raskauksissa testit näyttänyt heikkoa haamua vasta siinänäkin vaiheessa kun menkat oli jo myöhässä.
Mutta.. ei noissa edellisten päivien testeissä tollasta viivalaista näy vaikka olen niitäkin tässä tihrustanut. Voi jospa se onkin haamujen esiäiti..
Mä taas sain kaikkiin 20 sofiin pinkin viivan enkä raskaana ollu. Samaa kuullu myös muilta. Ei kantsi luottaa vaan testaa jollain muulla varmistukseksi.Oho jäi teksti kesken mutta siis oon testannu sofeilla enkä oo ikinä saanu niihin viivanpaikkaa. Silloin näkyi haamua kun olin raskaana. Esim eilen päivällä sain kaksi täysin blancoa testiä, mutta nyt aamupissasta näky selkee haamujen haamu
Tosta on vaikee sanoo onko sofin perus viivanpaikka vai oikee viiva. Kuivuko millaseks?Onnea kaikille plussanneille!! <3 meillä yritys jatkuu keskenmenon jälkeen. Menkat alko keskenmenovuodon jälkeen tasan kp 30 ja ovulaation tikutin kp 13, puuhat oli kp13 illalla ja kp14 päivällä ja tunsin munasolun irtoamisen kp14 illalla. Kp15 aamulla ovulaatiotikku jo haalistunut.
Pikaisesti kysyisin, näättekö tässä jotain, nyt dpo 9. Testi sofi
http://aijaa.com/1OT4wU
Livenä nään siinä selvästi viivan haamulaista, mutta olen näitä tikkuja tuijotellut niin paljon etten enää luotaa omiin silmiini.
Jos lisään kuvaan vähön filtteriä, on testi tämän näköinen
http://aijaa.com/pmTH09
Kuivuessaan oli ihan samanlainen. Sain keskenmenneessä raskaudessa samanlaisen, enkä ennen sitä mitään kyseiseen testiin.Tosta on vaikee sanoo onko sofin perus viivanpaikka vai oikee viiva. Kuivuko millaseks?
Äh.. Anteeksi se on halpatestin sivuilla eikä kotitestin. Kävin tarkistaa. Kuva tosiaan väärä.mammaksii Hyvin on viiva vahvistunut! Onnittelut!
Veeruli87 Jotain haamulaista minäkin näen. Toivotaan että on sitä itseään ja lähtee vahvistumaan.
Theran Voisitko linkittää nuo tuon Wondfon testin? En löydä sitä tuolta Kotitestin sivuilta? Siellä on vaan noita Sofin liuskatestejä.. Kaipailisin myöskin jotain kotiin tilattavia _luotettavia_ testejä. Nolottaa käydä tuosta ainoasta lähikaupasta aina ostamassa noita Pc:n testejä.. Huomasin tuossa muutama viikko sitten, että niille testeille oli tullut lisää hyllytilaa.. Taitaa olla muutama muukin innokas testaaja täällä suunnilla.
Orchidea81 Toivotaan, että viiva olisi sitä itseään ja lähtisi vahvistumaan.
mietteliäs20 Näen kyllä haamun. Toivotaan että lähtee vahvistumaan.
Eli ne on nämä http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti-liuskat-p-164.html ? En oo uskaltanu noita tilata, kun näyttää ihan Sofin One Stepeiltä, eikä testin nimeäkään lue. Mut jos siis nuo on niitä Pregcheckejä vastaavia Wondfoja, niin laitan sitten tilaukseen isomman satsin kerralla.Äh.. Anteeksi se on halpatestin sivuilla eikä kotitestin. Kävin tarkistaa. Kuva tosiaan väärä.
Selkeä viivahan tuossa jo on noille dpo:ille. Onnittelut!
WWAU! Onnea! Viivahan siellä näkyy
Onhan siinä viiva! Selkee viiva.