Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaa nuo Raskauskeijun 10 mlU liuskatkin antaa näemmä viivanpaikkaa kuivuessaan. Aamuisessa testissä on nähtävissä viivalle paikka. Eikä ole mikään roskishaamu kun tuo näkyy vaan tikun ollessa pystyssä.
Mistä mä nyt nopeiten saan kätösiini sellasen PC testin joka saattas dpo 12 jo kertoa mulle jotain edes vähän luotettavaa?
Mä oon nyt tehnyt noita vähän liikaakin piinaillessani ja ei mulla ole ikinä edes seuraavana päivänä näkynyt niissä yhtääään mitään. Ehkä oletkin raskaana?;):love: Tai niissä mun omissa ei ole näkynyt edes viivanpaikkaa vaikka olen ollut klyyvari kiinni testissä ja tihrustellut sitä vessan kirkkaan valon alla jokaisessa mahdollisessa asennossa :LOL:

Mulla nyt dpo ehkä 8 ja eilen tein negan testin. Luin tosin netistä, että dpo 7 on vielä liian aikainen testata. Menkkoja ei näy ja nyt riesaksi on tullut kamala kusihätä. Koko viime yön pyörin sängyssä pissahädässä ja mieskin kysyi eilen illalla, että miten sä ravaat siel kusella alvariinsa..

Mä oon nyt tehnyt noita vähän liikaakin piinaillessani ja ei mulla ole ikinä edes seuraavana päivänä näkynyt niissä yhtääään mitään. Ehkä oletkin raskaana?;):love: Tai niissä mun omissa ei ole näkynyt edes viivanpaikkaa vaikka olen ollut klyyvari kiinni testissä ja tihrustellut sitä vessan kirkkaan valon alla jokaisessa mahdollisessa asennossa :LOL:

Mulla nyt dpo ehkä 8 ja eilen tein negan testin. Luin tosin netistä, että dpo 7 on vielä liian aikainen testata. Menkkoja ei näy ja nyt riesaksi on tullut kamala kusihätä. Koko viime yön pyörin sängyssä pissahädässä ja mieskin kysyi eilen illalla, että miten sä ravaat siel kusella alvariinsa..
Voi olisikin haamu eikä viivanpaikka, joudun tämän kierron jälkeen pitämään vähän taukoa yrityksessä ellen halua viettää häitäni synnärillä keväällä. Mutta en jaksa uskoa kun ei yhtään tunnu siltä.
Olen silti katsellut koko päivän tuota testiä ja haaveksinut. Ehkä aamulla tarvii käyttää taas yksi testi.. Mulla on kyllä edellisissä raskauksissa testit näyttänyt heikkoa haamua vasta siinänäkin vaiheessa kun menkat oli jo myöhässä.
Mutta.. ei noissa edellisten päivien testeissä tollasta viivalaista näy vaikka olen niitäkin tässä tihrustanut. Voi jospa se onkin haamujen esiäiti..

Voi olisikin haamu eikä viivanpaikka, joudun tämän kierron jälkeen pitämään vähän taukoa yrityksessä ellen halua viettää häitäni synnärillä keväällä. Mutta en jaksa uskoa kun ei yhtään tunnu siltä.
Olen silti katsellut koko päivän tuota testiä ja haaveksinut. Ehkä aamulla tarvii käyttää taas yksi testi.. Mulla on kyllä edellisissä raskauksissa testit näyttänyt heikkoa haamua vasta siinänäkin vaiheessa kun menkat oli jo myöhässä.
Mutta.. ei noissa edellisten päivien testeissä tollasta viivalaista näy vaikka olen niitäkin tässä tihrustanut. Voi jospa se onkin haamujen esiäiti..
Toivotaan, pidän peukkuja sulle :love:(y) Jos maltat, niin odota vaikka muutamakin päivä ennen testiä ;) Tosin emmäkään ikinä malta vaikka pitäisi :LOL:

Oho jäi teksti kesken :D mutta siis oon testannu sofeilla enkä oo ikinä saanu niihin viivanpaikkaa. Silloin näkyi haamua kun olin raskaana. Esim eilen päivällä sain kaksi täysin blancoa testiä, mutta nyt aamupissasta näky selkee haamujen haamu
Mä taas sain kaikkiin 20 sofiin pinkin viivan enkä raskaana ollu. Samaa kuullu myös muilta. Ei kantsi luottaa vaan testaa jollain muulla varmistukseksi.

Onnea kaikille plussanneille!! <3 meillä yritys jatkuu keskenmenon jälkeen. Menkat alko keskenmenovuodon jälkeen tasan kp 30 ja ovulaation tikutin kp 13, puuhat oli kp13 illalla ja kp14 päivällä ja tunsin munasolun irtoamisen kp14 illalla. Kp15 aamulla ovulaatiotikku jo haalistunut.

Pikaisesti kysyisin, näättekö tässä jotain, nyt dpo 9. Testi sofi

http://aijaa.com/1OT4wU

Livenä nään siinä selvästi viivan haamulaista, mutta olen näitä tikkuja tuijotellut niin paljon etten enää luotaa omiin silmiini.

Jos lisään kuvaan vähön filtteriä, on testi tämän näköinen

http://aijaa.com/pmTH09
Tosta on vaikee sanoo onko sofin perus viivanpaikka vai oikee viiva. Kuivuko millaseks?

Mulla ei ollut testejä ollenkaan kotona enkä jaksanut mennä kauppaan, kun uskon että menkat alkaa parin päivän sisään... kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi siis kierto saattaa hyvin venyä pidemmäksi mitä aiemmin kun veriarvot olivat pielessä... Nyt menossa kp 30/ 26-28..
Mut kaivoin roskiksesta jonkun vanhan testin ja siihen tuli roskishaamu. Ei oo kertaakaan tullut ihan noin vahvana mutta tuskin on kovin luotettava :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
Pakko sii huomenna suunnata ostamaan testejä jos menkkoja ei kuulu.

Attachments

• Tykkää
Reactions: Yuna
Mäkin olen noita sofin rtestejä katsellut ja tosiaan pinkkiä viivaa antaa. Toivotaan että sulla olisi oikean viivan alku.
Mä en luota sofin tikkuihin yhtään. Sama on rfsu.. Ne antaa viivaa vasta kun muut testit on jo värähtänyt.
Tässä 3 ja puoli vuotta testejä tutkaillut ja läpivalaissut. Välillä liiankin tarkkaan.

mammaksii Hyvin on viiva vahvistunut! Onnittelut! :love:

Veeruli87 Jotain haamulaista minäkin näen. Toivotaan että on sitä itseään ja lähtee vahvistumaan. (y)

Theran Voisitko linkittää nuo tuon Wondfon testin? En löydä sitä tuolta Kotitestin sivuilta? Siellä on vaan noita Sofin liuskatestejä.. :D Kaipailisin myöskin jotain kotiin tilattavia _luotettavia_ testejä. Nolottaa käydä tuosta ainoasta lähikaupasta aina ostamassa noita Pc:n testejä.. Huomasin tuossa muutama viikko sitten, että niille testeille oli tullut lisää hyllytilaa.. :D Taitaa olla muutama muukin innokas testaaja täällä suunnilla.

Orchidea81 Toivotaan, että viiva olisi sitä itseään ja lähtisi vahvistumaan. (y)

mietteliäs20 Näen kyllä haamun. Toivotaan että lähtee vahvistumaan. (y)

Tää kävi aamusta ostamassa pc paketin ja 1,5h pidätyksellä äsken aivan nega 10min jälkeenkin :/
Nyt alko kp 31/ 26-28 ja vatsa ollut kolmisen päivää outo ja ihan ku kohta räjähtäisi menkat. Tissit pingottuu vaan entisestään..
Ei kiva! Tulis jo ne menkat :mad:

mammaksii Hyvin on viiva vahvistunut! Onnittelut! :love:

Veeruli87 Jotain haamulaista minäkin näen. Toivotaan että on sitä itseään ja lähtee vahvistumaan. (y)

Theran Voisitko linkittää nuo tuon Wondfon testin? En löydä sitä tuolta Kotitestin sivuilta? Siellä on vaan noita Sofin liuskatestejä.. :D Kaipailisin myöskin jotain kotiin tilattavia _luotettavia_ testejä. Nolottaa käydä tuosta ainoasta lähikaupasta aina ostamassa noita Pc:n testejä.. Huomasin tuossa muutama viikko sitten, että niille testeille oli tullut lisää hyllytilaa.. :D Taitaa olla muutama muukin innokas testaaja täällä suunnilla.

Orchidea81 Toivotaan, että viiva olisi sitä itseään ja lähtisi vahvistumaan. (y)

mietteliäs20 Näen kyllä haamun. Toivotaan että lähtee vahvistumaan. (y)
Äh.. Anteeksi se on halpatestin sivuilla eikä kotitestin. Kävin tarkistaa. Kuva tosiaan väärä.

• Tykkää
Reactions: Theran
Nyt on pakko kysyä täältäkin:

Mulla on nyt luultavasti dpo 9 menossa. Eilen illalla nukkumaan mennessä mulla alkoi todella kovat alavatsa- ja alaselkäkivut, välillä kipuili myös lantioseutu. Olin varma että kuukautisest alkaa. Nyt aamulla ne kivut on vaan voimistuneet ja ei lopu ollenkaan. Menkkoja ei näy vieläkään.. Tää tunne on todella outo ja erilainen kuin koskaan ennen... Tuntuu kuin vatsaa ja alaselkää polttaisi. Semmoinen kuuma, aaltoileva tunne ja alaselkää jomottaa kunnolla. Silloin tällöin myös nappailee kunnolla vuorotellen oikealle ja vasemmalle alavatsaan.. Tunne on enemmänkin kramppaileva ja poltteleva eikä aivan samanlainen kuin usein kuukautisissa.. Tätä fiilistä hämmentää vielä sekin, että haistan tänään kaiken. Nytkin meinaan oksentaa, kun kaukana roikkuva roskapussin haju pistää nenään ja aamulla haistoin olohuoneessa akun hajun mitä en huomannut eilen??

Voisiko joku raskaana ollut kertoa, voiko tuollaiset vähän menkkamaiset, mutta voimakkaan vatsa- ja selkäkivut kuulua alkuraskauteen? Vai onko tässä kyse jostain muusta? :oops: Ahdistaa..

Moikka! Minä en ole tänne ennen kirjotellut, vaikka jonkun verran olen teidän juttuja lueskellutkin. Mutta nyt alkoi askarruttamaan ja toivoisinkin mielipiteitä teiltä. Eli tilanne siis sellanen, että edelliset menkat alkoivat kahden päivän tuhrulla, mitä yleensä ei mulla tapahdu. Laskin uuden kierron alkaneeksi kuitenkin vasta ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä ja sen mukaan ovista saapuvaksi ensi viikon alusta. Torstai-iltana alkoi kuitenkin limailut ja jomotukset mahassa sen verran epäillyttämään, että päätin hakea eilen ovistestejä ja eilen sain tasavahvat viivat. Tein tänään kuitenkin uuden testin ja nyt testi viiva oli kontrollia tummempi. Limaa on edelleen, mutta jomotuksia ei enää. Kumpikohan nyt sitten oli plussa, se eilinen vai tämän päiväinen? Ja lasketteko te kierron alkavaksi jo tuhrusta? Mulla siis tänään joko kp 13/28 tai 15/26, riippuen kummasta päivästä lasken....

Yhteistyössä