Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

:ROFLMAO::LOL:Meitsi on ihan pöljä. Tein raskaustestin vaikka on menkat päällä. Oon kyl aikamoinen himotestaaja. Tunnin pidätyksen jälkeen tein sofin raskaustestin ja siihen tuli punertava haalea viiva. Eli se testi näköjään antaa punertavaa haaleaa viivaa vaikka ei ole raskaana.
 
http://aijaa.com/f7sbau

Mitä ihmettä tää oikeen on!!

Viikko sitte tuli ovistestistä melkeempä plussa, ja ajattelin että plussa ois tullu sitä edellisenä päivänä (en päässyt testaamaan). Sen jälkeen ovistestien viivat haaleeni nornaalisti.
Tänään kuitenki aamulla tuli positiivinen ovistesti - oli yhtä tumma mutta haaleni ennen kuvan ottoa :-D ja ainaki minä ja mies nähtiin haamuli raskaustestissä?

Oisko nyt kuitenkin oikea ovulaatio ja erittäin herkkä raskaustesti reagoi siihen..?
 
http://aijaa.com/f7sbau

Mitä ihmettä tää oikeen on!!

Viikko sitte tuli ovistestistä melkeempä plussa, ja ajattelin että plussa ois tullu sitä edellisenä päivänä (en päässyt testaamaan). Sen jälkeen ovistestien viivat haaleeni nornaalisti.
Tänään kuitenki aamulla tuli positiivinen ovistesti - oli yhtä tumma mutta haaleni ennen kuvan ottoa :-D ja ainaki minä ja mies nähtiin haamuli raskaustestissä?

Oisko nyt kuitenkin oikea ovulaatio ja erittäin herkkä raskaustesti reagoi siihen..?
Vai olisko nyt kuitenkin oikea raskaus?! :love:
Jotenkin sellanen fiilis että nuo testit tai muutkaan muka herkät ei kyllä kovin herkästi haamuile noin selkeesti ovista. Hyvä jos ees oikeeta raskautta kovin aikasin näyttää.
Oletko varma että ovistesti oli plussa kerta haaleni?! Mikä sulla kp?! Tai dpo jos olettais että sun ovis olikin sillon kun luulit? Mä veikkaan että olet raskaana.
 
Vai olisko nyt kuitenkin oikea raskaus?! :love:
Jotenkin sellanen fiilis että nuo testit tai muutkaan muka herkät ei kyllä kovin herkästi haamuile noin selkeesti ovista. Hyvä jos ees oikeeta raskautta kovin aikasin näyttää.
Oletko varma että ovistesti oli plussa kerta haaleni?!
:ROFLMAO::LOL:Meitsi on ihan pöljä. Tein raskaustestin vaikka on menkat päällä. Oon kyl aikamoinen himotestaaja. Tunnin pidätyksen jälkeen tein sofin raskaustestin ja siihen tuli punertava haalea viiva. Eli se testi näköjään antaa punertavaa haaleaa viivaa vaikka ei ole raskaana.
Jep, sofit on just tollasia. Ihan kuraa. Ne kantsii unohtaa!
 
Tänään dpo 10. Tein one step liuska testin. Oli negatiivinen. Eilisen testissä olin näkeväni jotain mutta taitaa olla joku viivanpaikka. Vissiin ovat aika kökköjä nuo one stepit?? Pitäis olla tosi herkkiä 10mlu..

Kismett- dpo 10
Kökköjä varmasti. Varsinkin nuo 10miut. Kantsii testaa vähemmän herkillä 25miun, useimmat niistä näyttää viivaa aiemmin kun 10miut.
 
Vai olisko nyt kuitenkin oikea raskaus?! :love:
Jotenkin sellanen fiilis että nuo testit tai muutkaan muka herkät ei kyllä kovin herkästi haamuile noin selkeesti ovista. Hyvä jos ees oikeeta raskautta kovin aikasin näyttää.
Oletko varma että ovistesti oli plussa kerta haaleni?! Mikä sulla kp?! Tai dpo jos olettais että sun ovis olikin sillon kun luulit? Mä veikkaan että olet raskaana.
Epäsäännöliset menkat ja aika pitkät kierrot tekee kyllä kaiken niin vaikeaksi! :D

Kp on nyt 36. Jos se ovis ois tosiaan ollu sillon, kun alunperin epäilin niin ois dpo 7 (näkyiskö testissä ees mitään?)
Mutta ei tosiaan oo mitään varmuutta ovulaation ajankohdasta kun en oo sitä päässyt testaileen.. Epäilen vaan että viime viikon tummempi viiva ois oviksen jälkimaininkeja.
Tosiaan toi tän päivän ovistesti oli kyllä testiajan plussa, mutta kuvassa se on 3h vanha.

Aamulla uutta testiä, josko siitä selviäis jo vähän enemmän! Nyt ainaki ilta vietetään sormet ja varpaat pystyssä (y)
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon tänne nyt käyny näitä omia tikkuja laittamassa ku ne näyttää millon mitäki. Eilen ei mitään tikussa ja tänään punaista haaleaa viivaa. En vain ymmärrä enään että onko tää jotain vai eikö. Menkat myöhässä nyt 5 päivää. Eilen ja tänään pikkasen tullu verta pyyhittäessä aina välillä. Ei kipuja eikä mitään. Eilen en siis tikkuun saanu mitään ja tänään tämmöstä. o_O

http://aijaa.com/ByZZHd
 
Mä oon tänne nyt käyny näitä omia tikkuja laittamassa ku ne näyttää millon mitäki. Eilen ei mitään tikussa ja tänään punaista haaleaa viivaa. En vain ymmärrä enään että onko tää jotain vai eikö. Menkat myöhässä nyt 5 päivää. Eilen ja tänään pikkasen tullu verta pyyhittäessä aina välillä. Ei kipuja eikä mitään. Eilen en siis tikkuun saanu mitään ja tänään tämmöstä. o_O

http://aijaa.com/ByZZHd
No kylläpä on outoa... Selkeä haamu tuo ylempi testi! (y)(y) Ootko kokeillu muun merkkisillä testeillä? Esim. pregcheckillä? Toivotaan että ylempi testi ois oikeessa ja viiva lähtis tummumaan. :love:
 
Mä oon tänne nyt käyny näitä omia tikkuja laittamassa ku ne näyttää millon mitäki. Eilen ei mitään tikussa ja tänään punaista haaleaa viivaa. En vain ymmärrä enään että onko tää jotain vai eikö. Menkat myöhässä nyt 5 päivää. Eilen ja tänään pikkasen tullu verta pyyhittäessä aina välillä. Ei kipuja eikä mitään. Eilen en siis tikkuun saanu mitään ja tänään tämmöstä. o_O

http://aijaa.com/ByZZHd
Kyllä toi minusta aika hyvältä vaikuttaa! Oisko ovis vaan ollu vähän myöhempään niin ei anna selvää tulosta vielä? Mutta kyllähän tuossa viiva on ;)
 
mandala, minttumar: kiitos vastauksista!:) nyt on tosiaan menossa dpo 9 jos ovis tosiaan on ollut ajattelemanani päivänä (kp 25-26). Koitan malttaa odottaa vielä vaikka edes sunnuntaihin (dpo 12) tai jopa ens viikon keskiviikkoon (2 viikkoa ensimmäisestä ehkäisemättömästä yhdynnästä)

Vieläkään ei menkkoja ja kp nyt varmaan jo jotain 34-35/29.:confused: Mies hokee koko ajan, että oon kuitenkin raskaana ja itse veikkaan menkkojen siirtyneen muiden syiden takia. Ärsyttää silti odottaminen:devil:
 
Miten nopeasti Pregcheckin raskaustestien viivojen kuuluisi tummentua?

Menossa nyt dpo 16, ja olen 2 päivän välein testannut. Testi on tummentunut edellisestä aina vain ihan hitusen.. Muistaakseni sain jo tässä vaiheessa keskenmenoon päättyneessä kierrossa (lähes) yhtä tummat viivat. :confused: Oisko kenelläkään mitään esimerkkiriviä testien tummumisesta? :LOL:
 
Miten nopeasti Pregcheckin raskaustestien viivojen kuuluisi tummentua?

Menossa nyt dpo 16, ja olen 2 päivän välein testannut. Testi on tummentunut edellisestä aina vain ihan hitusen.. Muistaakseni sain jo tässä vaiheessa keskenmenoon päättyneessä kierrossa (lähes) yhtä tummat viivat. :confused: Oisko kenelläkään mitään esimerkkiriviä testien tummumisesta? :LOL:
Oli tästä meneillään olevasta raskaudesta dpo 15 oli yhtä tummat testiviiva ja kontrolli. Nyt on siis 10+0rv ja joka päivä kuullut viikon ajan sykkeen dopplerilla.
Kyllähän jokainen raskaus on yksilöllinen ja hcg nousu myös.
Tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Miten nopeasti Pregcheckin raskaustestien viivojen kuuluisi tummentua?

Menossa nyt dpo 16, ja olen 2 päivän välein testannut. Testi on tummentunut edellisestä aina vain ihan hitusen.. Muistaakseni sain jo tässä vaiheessa keskenmenoon päättyneessä kierrossa (lähes) yhtä tummat viivat. :confused: Oisko kenelläkään mitään esimerkkiriviä testien tummumisesta? :LOL:
Se on kyllä hyvin yksilöllistä. Mä oon tänne laitellu dpo 9 lähtien pc:n kuvia.
Tuolla 40v kuumeilijoiden ketjussa saattaapi osa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Theran ja Pyllerölyllerö Kiitos vastauksista! Pyllerölyllerön viivat olenkin huomannut, ovat vaan niiiiiiin paljon tummempia kuin omani, vaikka suht samoilla dpo:illa mennään... Toivottavasti tää viivojen hidas tummuminen ei enteile mitään huonoa...

Tässä vielä kuva: http://aijaa.com/Fb3VRA
 
Theran ja Pyllerölyllerö Kiitos vastauksista! Pyllerölyllerön viivat olenkin huomannut, ovat vaan niiiiiiin paljon tummempia kuin omani, vaikka suht samoilla dpo:illa mennään... Toivottavasti tää viivojen hidas tummuminen ei enteile mitään huonoa...

Tässä vielä kuva: http://aijaa.com/Fb3VRA
Ootko testannut enää muilla testeillä?

Mulla valitettavasti semmoinen kokemus, että pc näytti reilun viikon tuommoista hailakkaa ja sitten alkoi kivut ja vuoto kun olisi ollut tasan rv5.
Nyt tässä raskaudessa vahvistui hyvin ja mennään jo rv 10+5.

Toivottavasti sinulla ei oo samasta kysymys, se hormoonin erittyminen on niin yksilöllistä (y)
 
Ootko testannut enää muilla testeillä?

Mulla valitettavasti semmoinen kokemus, että pc näytti reilun viikon tuommoista hailakkaa ja sitten alkoi kivut ja vuoto kun olisi ollut tasan rv5.
Nyt tässä raskaudessa vahvistui hyvin ja mennään jo rv 10+5.

Toivottavasti sinulla ei oo samasta kysymys, se hormoonin erittyminen on niin yksilöllistä (y)
Kiitos vastauksesta. En oo testannu muilla, kuin noilla Pc:eillä. En tiiä pitäskö hakea joku apteekin testi...

Voi kumpa ei taas keskenmenosta olisi kyse... :( Edellisestäkin vasta muutama kuukausi... Siinä keskenmenoon päättyneessä raskaudessa miulla kyllä vahvistu viivat muistaakseni aika nopeesti.

Ihana kuulla että siulla nyt raskaus hyvällä mallilla. (y)
 
Kiitos vastauksesta. En oo testannu muilla, kuin noilla Pc:eillä. En tiiä pitäskö hakea joku apteekin testi...

Voi kumpa ei taas keskenmenosta olisi kyse... :( Edellisestäkin vasta muutama kuukausi... Siinä keskenmenoon päättyneessä raskaudessa miulla kyllä vahvistu viivat muistaakseni aika nopeesti.

Ihana kuulla että siulla nyt raskaus hyvällä mallilla. (y)
Minä aloin silloin epäilemään kun ei viiva kunnolla vahvistunut ja kävin hakemassa digin, frsun ja tavallisen clear blue plus testin. Clear bluessa näkyi hailakka viiva, digi sanoi ei raskaana ja rfsussa ei näkynyt mitään Siitä osasin sitten alkaa odottelemaan vuotoa.

Kovasti tsemppiä sinne :love:
 

Yhteistyössä