Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/1gSjul

Näettekö mitään? Puhelimen ruudussa vielä näkyi, mutta omalla tietokoneen ruudulla ei sitten enää näykkään, luonnossa haaleaakin haaleaampi viiva, keskeltä vahvempi. Tuleeko sofin testeihin tuollaisia viivanpaikkoja? 2 päivää menkkoihin

muoks... niin ja iltapäivällä tehty testi, pissa oli kyllä tummaa etten ollut varmaan töissä juonut tarpeeksi. Teen aamupissasta uuden
 
Viimeksi muokattu:
Mutta voikohan olla vain viivanpaikka? Viime kierrossa sain prisman herkällä testillä viivan joka täällä tulkittiin positiiviseksi, mutta menkat alkoivatkin sitten reilu 2vk myöhässä, eikä tuon testin jälkeen tullut yhteenkään testiin mitään viivoja. Siksi olen vähän epäluuloinen nyt näistä testeistä mihin ei tule selkeää viivaa. Taisi silloin näyttää vain oviksen, joka menkkojen mukaan olisi ollut juuri silloin kun testiin viiva tuli.
 
Mutta voikohan olla vain viivanpaikka? Viime kierrossa sain prisman herkällä testillä viivan joka täällä tulkittiin positiiviseksi, mutta menkat alkoivatkin sitten reilu 2vk myöhässä, eikä tuon testin jälkeen tullut yhteenkään testiin mitään viivoja. Siksi olen vähän epäluuloinen nyt näistä testeistä mihin ei tule selkeää viivaa. Taisi silloin näyttää vain oviksen, joka menkkojen mukaan olisi ollut juuri silloin kun testiin viiva tuli.
Suosittelen testaan varmuuden vuoksi jollain muulla kuin sofilla. Sofit antaa pinkkiä viivaa vaikutusajalla tarkoittamatta mitään. Ovat ihan susia. Hae pc tai apteekin oma. Tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Yyttteri Kyllä näkyy. Nuo sofit vaa sellasia pirulaisia että voivat merkata kumpaa vaan:confused:. Siis ite niillä oon aikoinaan plussannut eikä ekat haamut poikkea niistä mitä sit nytkin niillä toisinaan saanut, eli turhista haamuista. Toivotaan että lähtee sulla vahvistamaan nyt!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä ny vähä kuumeillaan et miten käy. Alavatsa ja tissit on sitämieltä et ois tärpänny. Hämää vaan kun edelliset menkat alkoi päivän myöhässä ja kesti juuri ja juuri 2 päivää, yleensä 6. Huomenna kokeillaan.
 
Puhdas nega tänään, viivanpaikka taisi olla. Mistä kannattaa testejä tilata, ettei tule tuollaisia susia?? Herkkiä liuskoja tahtoisin
Pahoittelut. Itse sain sofin 20 liuskaan plussan enkä raskaana ollut (n)
En suosittele raskauskeijun liuskoja enkä mamin ainakaan. Erittäin herkkiään en suosittele kun tavalliset näyttää kuitenkin niitä aiemmin. Ainakin noissa halpisliuskoissa.
Muuten first response erittäin herkissä on ok tosin antaa sekin viivanpaikkaa. Apteekki ultra on ihan hyvä. Ei anna turhia. Apteekin omaa suosii moni, apteq on surkea. Perus pregcheck on ok mutta antaa kans turhaa viivaa jonkun verran. Rfsut huonoja.
 
No en sitten kuvitellut sitä haamua. On se nyt tosi selkeä kun kunnolla kuivunut. En ole saanut samanlaisia. Mutta.. Ihan törkeet alamahajuilinnat, nivusia pistelee, että eiköhän viimeistään huomenna ala menkat. Ja niinhän niiden kuuluukin alkaa.. En usko raskauden mahdollisuuteen omalla kohdalla. Mutta toki vähä pisti tykyttelee aamulla, varsinkin sitten kun tuo ovistikkukin antoi tuommosen viivan.. Pidin niitä ihan surkeina kun en saanut niihin just mitään, kun pc ovistikku kuitenkin piirsi jonkinlaista viivaa aina..

Miten Haaveilija 31? Ootko testannut? Entäs HooKoo? Ja olihan täällä muitakin jännästi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Mariani
No en sitten kuvitellut sitä haamua. On se nyt tosi selkeä kun kunnolla kuivunut. En ole saanut samanlaisia. Mutta.. Ihan törkeet alamahajuilinnat, nivusia pistelee, että eiköhän viimeistään huomenna ala menkat. Ja niinhän niiden kuuluukin alkaa.. En usko raskauden mahdollisuuteen omalla kohdalla. Mutta toki vähä pisti tykyttelee aamulla, varsinkin sitten kun tuo ovistikkukin antoi tuommosen viivan.. Pidin niitä ihan surkeina kun en saanut niihin just mitään, kun pc ovistikku kuitenkin piirsi jonkinlaista viivaa aina..

Miten Haaveilija 31? Ootko testannut? Entäs HooKoo? Ja olihan täällä muitakin jännästi :)
Sun testissänäin haamun (y)

Just kävin vasta ostamassa pc:t kaupasta. Pakkohan se on kohta testata vaikka tuskin mitään näyttäiskään, dpo8-9 vasta menossa ja mahassa pistelyä/juolintaa jne
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja nelHM
Joo minä piinailen vieläkii:whistle:
Dpo9-12 kp26/30 tänään ja vittumaista pinkkiä viivanpaikkaa pc liuskalla tänään sain, sitä ennen kaikki testit ollu negoja, mulla perhosia ja raskauskeijun herkät puikot käytössä, sitte pc liuskoja ja paketti frsun liuskoja.
Ois kyllä oloja: paleltaa, väsyttää tosi paljon nukun usein päikkärit vaikka yleensä en viikolla nuku, nippailee/tuikkii mahassa ja kauheesti närästää:rolleyes:
pessimisti pirkko tunne vaan ettei ole raskaana, ei tule plussaa:confused: ja menkat sieltä tulee, negoja kaikki testit:poop::(

Joku sofi "plussan" saannu ei elä siihe usko, viime kierrossa miekii sain tosi selvän haamun ja menkat silti alkoi, ne testit ehtaa:poop::poop:!!
Ei kai vaikuta että mulla pahasti PMS oireita ois:eek::ROFLMAO:

Plussanneille onnee ja vauvaliimaa tuubien täydeltä :)
 
No en sitten kuvitellut sitä haamua. On se nyt tosi selkeä kun kunnolla kuivunut. En ole saanut samanlaisia. Mutta.. Ihan törkeet alamahajuilinnat, nivusia pistelee, että eiköhän viimeistään huomenna ala menkat. Ja niinhän niiden kuuluukin alkaa.. En usko raskauden mahdollisuuteen omalla kohdalla. Mutta toki vähä pisti tykyttelee aamulla, varsinkin sitten kun tuo ovistikkukin antoi tuommosen viivan.. Pidin niitä ihan surkeina kun en saanut niihin just mitään, kun pc ovistikku kuitenkin piirsi jonkinlaista viivaa aina..

Miten Haaveilija 31? Ootko testannut? Entäs HooKoo? Ja olihan täällä muitakin jännästi :)
Kyllä jos toi ei oo sulla plussa niin mä en usko enään mihinkään testeihin :eek:.... Tsemppiä(y)
 
nelHM, oonko ymmärtänyt oikein, että sulla on minikierukka käytössä? Sen yksi toimintaperiaatehan on, että se hormonaalisesti vähentää kohdun limakalvon kasvua, jotta hedelmöitynyt alkio ei pääse kiinnittymään? Eikö toi ole vähän itsensä kiusaamista tikutella haamuja, jotka syntyy niistä mahdollisista kiinnittymisyrityksistä, joita se kierukka nimenomaan ehkäisee? Jos teillä on toiveissa vauva, niin se kierukan pois ottaminen saattais lisätä mahdollisuuksia, kun kierukan tarkoitus on ikäänkuin ehkäistä raskaaksi tulemista...?

Vai olenko mä ymmärtänyt nyt jotain väärin? (n)
 
Puhdas nega tänään, viivanpaikka taisi olla. Mistä kannattaa testejä tilata, ettei tule tuollaisia susia?? Herkkiä liuskoja tahtoisin
Mä kokeilen seuraavaksi clearbluen early detectionia. On uusi ja en löytänyt sitä muualta kuin raskauskeijulta. Muutoin sitten ulkomailta. First response voisi olla myös. Sitäkin raskauskeijulta. Mutta halvempia on apteekin ultra 10mlU. Aika hyvin ja samoihin aikoihin apteekin oma (perus ei apteq testi)tai pc antaa haamua kuin varmaan noi herkätkin. Noi on mitä itse kokeilisin. Apteekin ultraa saa tilattua myös netistä. Nettiapteekki :D juu..on tullut testattua vaikka ja millä kohta tämän 3 ja puolen vuoden aikana :D
 
E
nelHM, oonko ymmärtänyt oikein, että sulla on minikierukka käytössä? Sen yksi toimintaperiaatehan on, että se hormonaalisesti vähentää kohdun limakalvon kasvua, jotta hedelmöitynyt alkio ei pääse kiinnittymään? Eikö toi ole vähän itsensä kiusaamista tikutella haamuja, jotka syntyy niistä mahdollisista kiinnittymisyrityksistä, joita se kierukka nimenomaan ehkäisee? Jos teillä on toiveissa vauva, niin se kierukan pois ottaminen saattais lisätä mahdollisuuksia, kun kierukan tarkoitus on ikäänkuin ehkäistä raskaaksi tulemista...?

Vai olenko mä ymmärtänyt nyt jotain väärin? (n)
Et ole. Eikä ole tarkoitus tätä jatkaakkkaan enää. Typerää touhua.
 

Yhteistyössä