Mariani ihanaa, onnea onnea
Ei ihmeitä, tekis mieli tehdä testi. Mutta dpo 7-8 vasta menossa, ei siinä mitään näkyisi kuitenkaan
Ei ihmeitä, tekis mieli tehdä testi. Mutta dpo 7-8 vasta menossa, ei siinä mitään näkyisi kuitenkaan
Näkyyhttp://aijaa.com/1gSjul
Näettekö mitään? Puhelimen ruudussa vielä näkyi, mutta omalla tietokoneen ruudulla ei sitten enää näykkään, luonnossa haaleaakin haaleaampi viiva, keskeltä vahvempi. Tuleeko sofin testeihin tuollaisia viivanpaikkoja? 2 päivää menkkoihin
Mutta voikohan olla vain viivanpaikka? Viime kierrossa sain prisman herkällä testillä viivan joka täällä tulkittiin positiiviseksi, mutta menkat alkoivatkin sitten reilu 2vk myöhässä, eikä tuon testin jälkeen tullut yhteenkään testiin mitään viivoja. Siksi olen vähän epäluuloinen nyt näistä testeistä mihin ei tule selkeää viivaa. Taisi silloin näyttää vain oviksen, joka menkkojen mukaan olisi ollut juuri silloin kun testiin viiva tuli.Näkyy
Suosittelen testaan varmuuden vuoksi jollain muulla kuin sofilla. Sofit antaa pinkkiä viivaa vaikutusajalla tarkoittamatta mitään. Ovat ihan susia. Hae pc tai apteekin oma. Tsempit!Mutta voikohan olla vain viivanpaikka? Viime kierrossa sain prisman herkällä testillä viivan joka täällä tulkittiin positiiviseksi, mutta menkat alkoivatkin sitten reilu 2vk myöhässä, eikä tuon testin jälkeen tullut yhteenkään testiin mitään viivoja. Siksi olen vähän epäluuloinen nyt näistä testeistä mihin ei tule selkeää viivaa. Taisi silloin näyttää vain oviksen, joka menkkojen mukaan olisi ollut juuri silloin kun testiin viiva tuli.
Pahoittelut. Itse sain sofin 20 liuskaan plussan enkä raskaana ollutPuhdas nega tänään, viivanpaikka taisi olla. Mistä kannattaa testejä tilata, ettei tule tuollaisia susia?? Herkkiä liuskoja tahtoisin
Kyllä siinä hento pinkki viiva seisooYyttteri Olen pahoillani. Sofit on iha kökköjä!
Sain pc:n tikkuun ihan haalean pinkin viivan.. Huonosti näkyi testiajalla enkä saanu kunnon kuvaa. Kuivasta sain kun porukat häipyi ja pääsin luonnonvaloon ottaa kuvan. Mutta dpo13 jo..
http://aijaa.com/jcU1ai
Siellä se onYyttteri Olen pahoillani. Sofit on iha kökköjä!
Sain pc:n tikkuun ihan haalean pinkin viivan.. Huonosti näkyi testiajalla enkä saanu kunnon kuvaa. Kuivasta sain kun porukat häipyi ja pääsin luonnonvaloon ottaa kuvan. Mutta dpo13 jo..
http://aijaa.com/jcU1ai
Sun testissänäin haamunNo en sitten kuvitellut sitä haamua. On se nyt tosi selkeä kun kunnolla kuivunut. En ole saanut samanlaisia. Mutta.. Ihan törkeet alamahajuilinnat, nivusia pistelee, että eiköhän viimeistään huomenna ala menkat. Ja niinhän niiden kuuluukin alkaa.. En usko raskauden mahdollisuuteen omalla kohdalla. Mutta toki vähä pisti tykyttelee aamulla, varsinkin sitten kun tuo ovistikkukin antoi tuommosen viivan.. Pidin niitä ihan surkeina kun en saanut niihin just mitään, kun pc ovistikku kuitenkin piirsi jonkinlaista viivaa aina..
Miten Haaveilija 31? Ootko testannut? Entäs HooKoo? Ja olihan täällä muitakin jännästi
Kyllä jos toi ei oo sulla plussa niin mä en usko enään mihinkään testeihin .... TsemppiäNo en sitten kuvitellut sitä haamua. On se nyt tosi selkeä kun kunnolla kuivunut. En ole saanut samanlaisia. Mutta.. Ihan törkeet alamahajuilinnat, nivusia pistelee, että eiköhän viimeistään huomenna ala menkat. Ja niinhän niiden kuuluukin alkaa.. En usko raskauden mahdollisuuteen omalla kohdalla. Mutta toki vähä pisti tykyttelee aamulla, varsinkin sitten kun tuo ovistikkukin antoi tuommosen viivan.. Pidin niitä ihan surkeina kun en saanut niihin just mitään, kun pc ovistikku kuitenkin piirsi jonkinlaista viivaa aina..
Miten Haaveilija 31? Ootko testannut? Entäs HooKoo? Ja olihan täällä muitakin jännästi
Mä kokeilen seuraavaksi clearbluen early detectionia. On uusi ja en löytänyt sitä muualta kuin raskauskeijulta. Muutoin sitten ulkomailta. First response voisi olla myös. Sitäkin raskauskeijulta. Mutta halvempia on apteekin ultra 10mlU. Aika hyvin ja samoihin aikoihin apteekin oma (perus ei apteq testi)tai pc antaa haamua kuin varmaan noi herkätkin. Noi on mitä itse kokeilisin. Apteekin ultraa saa tilattua myös netistä. Nettiapteekki juu..on tullut testattua vaikka ja millä kohta tämän 3 ja puolen vuoden aikanaPuhdas nega tänään, viivanpaikka taisi olla. Mistä kannattaa testejä tilata, ettei tule tuollaisia susia?? Herkkiä liuskoja tahtoisin
Et ole. Eikä ole tarkoitus tätä jatkaakkkaan enää. Typerää touhua.nelHM, oonko ymmärtänyt oikein, että sulla on minikierukka käytössä? Sen yksi toimintaperiaatehan on, että se hormonaalisesti vähentää kohdun limakalvon kasvua, jotta hedelmöitynyt alkio ei pääse kiinnittymään? Eikö toi ole vähän itsensä kiusaamista tikutella haamuja, jotka syntyy niistä mahdollisista kiinnittymisyrityksistä, joita se kierukka nimenomaan ehkäisee? Jos teillä on toiveissa vauva, niin se kierukan pois ottaminen saattais lisätä mahdollisuuksia, kun kierukan tarkoitus on ikäänkuin ehkäistä raskaaksi tulemista...?
Vai olenko mä ymmärtänyt nyt jotain väärin?