Laala, mä taisin testailla kärsimättömyyksissäni joskus noilla hujakoilla, ja muistaakseni tuli ihan puhdas nega (tai joku niin olematon haamu, että olis yhtä hyvin voinut olla vaan joku viivanpaikan tapainen). Olin sitten muutaman päivän testaamatta, ja sitten tulikin jo ihan selvä plussa. Eli vaikka täältä netistä löytää ihan hirveästi niitä juttuja, joissa jo dpo 8 saadaan vahvaa plussaa, niin mä kyllä epäilen, että enemmistö alkaa saada plussansa näkyviin ehkä dpo 12 lähtien aikaisintaan....dpo10 tai 11 ja Pregcheckillä nega. Joko heitän kirveen kaivoon tämän kierron osalta vai testaanko vaan myöhemmin vielä?
Clearblueen en luottaisi kuin vasta sitten, kun menkat on myöhässä reilusti, ja pystyviiva vähintään testiviivan vahvuinen. Antaa täällä näemmä kaikille jotain viivaa, oli syytä tai ei. Toivotaan, että sinulla kuitenkin vahvistuu oikeaksiVoikos tämän tulkita plussaksi? En oikein ymmärrä miten näin aikaisin sain plussaa kun mielestäni ovis oli vasta viikkoa sitten ...en tosin ole muilla testeillä saanut vielä plussaa, mutta kahtena päivänä kyllä ClearBluella. ClearBlue on kyllä näyttänyt minulla muita testejä aikaisemmin plussan ja vasta myöhemmin olen saanut plussaa muilla, joten en vielä hätäile. Mutta näettekö te saman kuin minä
[/URL][/IMG]
Kovin yksilöllistä on se plussan näkyminen. Itsellä näkyi jo selvästi pregcheckillä dpo 11-12, viikkoja sillon 3+2. Ja tosiaan oman mielenterveyden kannalta kannattaa jättää cb:n testit ostamatta. Digit on hyviä, nuo plussatestit ei.Heippa! Täällä pikkukakkosesta haaveileva himotestaaja on tosi hämillään...
Osaisittekohan auttaa tässä ihmettelyssäni?
Esikoisen syntymästä on pian 6kk, sen jälkeen oli yhdet menkat ja nyt kierrosta ei ole mitään tietoa. Sain ovistestiin haalean plussan 14. päivä illalla ja samana päivänä bongasin limat, 15. päivä oli selvä plussa ovistestissä ja 16. päivä taas haalistui. Oliskohan se ovis sitten ollut 15. päivä?
No, hätähousuna menin eilen testaamaan clearbluella (ei digi) kaksikin kertaa kun en oikein tajunnut ekaa. Molempiin testeihin ilmestyi heti selvä, tosin haalea plussa joka sitten haalistui ja jäi tosi ohueksi viivaksi kuivuttuaan. Tänään testasin parillakin Davidin testillä ja tyylipuhdasta negaa näytti. Nyt olisi siis noin dpo 10 menossa.
Esikoisesta tein ekan testin vasta rv 6+? joten olen aika ulapalla näissä jutuissa. Millä dpo:lla pitäisi plussan ruveta näkymään? Kierrosta ei tosiaan ole tietoa kun vasta yhdet kuukautiset olleet edellisen raskauden jälkeen. Ennen esikoista kierto oli 28 päivää, ja nyt meneillään 28. päivä.
Kiitos kovasti! Ja anteeksi jos vastaukset kysymyksiini olisivat löytyneet aiemmin täältä ketjusta - hätähousu kun olen, en jaksanut penkoa koko ketjua läpi...