Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Eilisiä testikuvia katselin tässä aamukahvilla (olen löytänyt uuden harrastuksen selvästikin).

Sekundamammalla erotan hailakan viivan, juuri klassisen haamun.

Pelen eiliset ovistestit on ihme juttu. (Minulta alkaa mennä usko ennakoitavaan hormonikiertoon yleensäkin.) Mutta jos ovulaatiotesti LH:n nousua osoittaa, kai ovulaatio ainakin mahdollinen on.

Naapurin tyttö - noissa eilisissä testeissä en nähnyt mitään eilen pöytäkoneen näytöllä, mutta tänään kannettavalla jostain syystä jotain heikkoa ja harmaata erottuu.

Lapseton 81 - testiviiva niihin piirtyy. Vahvistumisia viivasille!

Vauva.fi - positiiviselta näyttää edelleen, ei kannata liian paljon tehdä johtopäätöksiä viivojen tummuudesta. Kuitenkin virtsanäytteen koostumus ja hormonipitoisuus voi vaihdella monista syistä, ja alkuraskaudessa muutenkin suuria eroja siinä millä vauhdilla lisääntyy se hCG. Ja raskausoireista... Mistähän minä katsoin niidenkin esiintyvyyttä, ja muistaakseni tilastollisesti meni jotenkin niin, että kiinnittymisestä kuukautisten oletettuun alkupäivään oireita oli hiukan, sitten ne vaimenivat/hävisivät, ja taas rv 6-8 alkoivat lisääntyä.

Metsämanssikka - miksei voisi tulla samaan kiertoon toinenkin ovis... Olen fertility friendissä joskus aamulämpöjä tarkkaillut, ja siellä nähnyt kohtalaisesti sellaisia pitkien kiertojen karttoja, jossa tikutetaan ovistestillä ensimmäinen ovis johonkin kp 14 ja taas uudestaan esim kp 34. En kyllä tiedä, onko silloin kyse kahdesta ovulaatiosta, vai siitä ettei munasolu kuitenkaan irronut silloin kp 14/15.
 
Naapurin tyttö


Juu ei ainakaan eilisestä oo selkeytynyt, mutta oon näkevinäni viivasen eli ootellaan... tosin taas tuli paperiin verisempää vuotoa... jos nämä on mun menkat niin on kyllä oudoista oudoimmat :LOL:
Mä en osaa olla ees harmistunut näistä kun niin niukat...
 
Anteeks, taas vaan omia juttuja, kommentoin myöhemmin lisää, mut nyt kaipaan tosiaan mielipiteitä!!! :/

Aamun ekasta pissasta tein eilistä haaleamman ovistestin ja raskaustestiin tuli testiajan jlk hiukan punaista. Pissa oli tosi laimeaa ja pidätin kolme tuntia juomatta (epätoivoista) ja kun tein testit, oli se ovistikku vahvempi ja raskaustestissä nyt selkeä viiva, mutta lähestulkoon vaan puolikas!! Testit hipaisi toisiaan märkinä, mutta tosiaan oli vaan hipaisu, oisko sekunnin-kaks olleet kosketuksissa ja sen jälkeen koko ajan erillään, voiko johtua siitä tää tulos?? Tai voiko ovulaatio antaa tollasen plussan r-testiin? Jos on ovulaation vika, eikö sitten taas toi ovistikun viiva pitäs olla vahvempi? NYT oon hämilläni. :O

Otin kuvia siitä sillei, että ekassa ois pari minuuttia mennyt, tokassa viitisen minuuttia ja se alin on pari minuuttia sen jälkeen. Nyt siinä näkyy kuivempana puolikas, vahva plussa ja sen plussaviivan alaosassa on joku lommo, vika testissä ilmeisesti. Lommo siis siinä kohtaa jossa sitä väriäkään ei paljoa ole.





Auttakkeeee!
 
Naapurin tyttö
vauva.fi mä suosittelisin jotain muuta testiä? tuohan on predictor? ei välttämättä tummu kovastikaan vaikka olisi hyvinkin hormonia virtsassa. näin olen kuullut. osta vaikka apteekin oma ja kokeile sitä. :) elä ole vielä huolissasi. jos esim. digi antaa liian pientä lukua tai ei anna mitään tulosta niin sitten kannattaa käydä veritestissä. :) eihän sulla ole ollut ovulaatio myöhemmässä vaiheessa?
 
Naapurin tyttö
Onko kokemuksenne minkälaisia wondfo testistä?
Sain tilaaja lahjana niitä kaksi kappaletta.
Onko herkkyys 25? niin olen jostain lukenut mutta en ole varma.
Kuinka luotettavia?

Tämä tyttö rupeaa ottamaan nyt foolihappoa, sitä olen kyllä saanut jo yhdestä käyttämästäni tuotteesta mutta siinä on sitä sen verran vähän että ekstra ei ole pahasta...

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26965414:
vauva.fi mä suosittelisin jotain muuta testiä? tuohan on predictor? ei välttämättä tummu kovastikaan vaikka olisi hyvinkin hormonia virtsassa. näin olen kuullut. osta vaikka apteekin oma ja kokeile sitä. :) elä ole vielä huolissasi. jos esim. digi antaa liian pientä lukua tai ei anna mitään tulosta niin sitten kannattaa käydä veritestissä. :) eihän sulla ole ollut ovulaatio myöhemmässä vaiheessa?

predictor on juu.. Tänään ostan apteekin oman, kuhan vain sais raahattua perseen apteekkiin :D ovulaatiosta ei mitään tietoa koska söin pillereitä, villi veikkaus vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26965493:
Onko kokemuksenne minkälaisia wondfo testistä?
Sain tilaaja lahjana niitä kaksi kappaletta.
Onko herkkyys 25? niin olen jostain lukenut mutta en ole varma.
Kuinka luotettavia?

Tämä tyttö rupeaa ottamaan nyt foolihappoa, sitä olen kyllä saanut jo yhdestä käyttämästäni tuotteesta mutta siinä on sitä sen verran vähän että ekstra ei ole pahasta...

:)

Naapurin tyttö - foolihappoa saa melko halvalla halpa-testistä -> Foolihappo. Sieltä olen itse tilannut. :)
 
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö - foolihappoa saa melko halvalla halpa-testistä -> Foolihappo. Sieltä olen itse tilannut. :)
Juu sieltä tuli tänään paketti foolihappoa ja sen mukana kaupan päällisenä kaksi noita wondfo testejä joista kyselinkin että onko hyviä ja onko herkkyys sen 25 :)

ON: Vieläkään ei menkka kipuja, pikkaista punertavaa vuotoa. Ei siis vieläkään kp 1... Toisaalta toivon että olisi valemenkat, kun taas toisaalta toivon että alkaisivat kunnolla... :LOL: nyt olisi kp 52/29 ja dpo 7. Jos nämä on menkat niin pitäs sit loppua kokonaan tänään tai huomenna koska yleensäkään eivät kestä kuin 4 pv. mutta ovat yleensä alkaneet samantein aamusta runsaalla vuodolla ja loppuneet melkeinpä kuin seinään... nyt tulee paperiin ruskeaa ja välillä punertavaa vuotoa ja illallahan se loppuikin välillä kokonaan se vuoto... jotenkin uskon että tämä on jonkinmoinen välivuoto kun ne menkat jäi poies kolme viikkoa sitten... mutta mutta... en tiiä... nyt ei olisi rahaa mennä gynellekään... kun täällä on pikkanen pakko mennä yksityiselle jos mielii heti päästä ja sinne on maksettava heti ja käteisellä... murr... :LOL:

Mutta katselen vielä etiäpäin asiaa... eiköhän tuo selkyys ensi viikolla tule jos testiin ei ilmaannu mitään selkeää viivaa...

vauva.fi Musta jotenkin tuntuu että huolesi on turha. :) aamulla kannattaa kokeilla tehdä se digi ja sitten voisit kokeilla sitä veritestiä, pyydä sellainen testi missä saat selvyyden hormoonin määrästä :)
 
Pele: eilisessä raskaustestissä en nähnyt mitään mutta nyt näkyy. ootko muuten pitänyt testiajalla niitä jotenkin kiinni toisissaan tai jotain. oon vaan ymmärtänyt, että se jotenkin saattaa antaa raskaustestiin viivaa ilman raskauttakin (älä kysy miten, täällä sivustolla ain siitä kuullut, että kun on testiajalla ollut alekkain kiinni toisissaan niin on toinen antanut turhaa viivaa. mietin vain tuota tummuutta, kun on yhtäkkiäö päivässä tullut mun silmään negasta noin tummaksi ja kun on vain osittainen viiva. mut jos ei ole niin on kyllä aika selvä viiva siellä yhtäkkiä :heart:
 
Joo, mä kirjoitinkin, että testit koskivat toisiaan parin sekunnin ajan, mutta ei kauempaa ja mietin voiko siitä tulla jo noin vahva plussa? Tämä pissa josta sen tein oli tosi vahvaa, tiedä siitä sitten. Mä oon just menossa apteekkiin hakemaan varmistustestin, mitä sieltä ikinä löytyykään. Tuun pian kertomaan. Veikkaan, että vahva ovulaatio? :O
 
No on tuo nega, valitettavasti. Siellä oli vaan niitä viheliäitä clearbluen plussatestejä ja sellasen samanmoisen haamun se antoi ku viimekskin, eikä ne ollut luotettavia ne ton merkin antamat haamut. Harmin paikka. Mutta tää on hyvä esimerkki noista kahden testin kohtaamisesta, et miten käy, jos ne pääsee kosketuksiin. Pakko sen on siitä johtua, vaikka aivan silmänsäpäyksen kestikin vain. Ne oli kummatkin kirjekuoren päällä ja kun siirsin sitä kuorta parempaan valoon niin ne valuivat siihen kuoren keskelle ennenku tajusin ottaa ne irti toisistaan. Tässä kuitenkin se varmistustestin haamu, joka on siis nega.
 
Pele hei, täältä taustalta vaan poikkesin kommentoimaan, että mulla kävi juurikin niin, että ovistesti lähestulkoon vaan hipas r-testiä, ja siitähän sitte r- testiin alko kanssa muodostuun viivaa.. Ei tullu koko matkalle, mutta yläpäästä viiva oli tummempi ja sit alapuoli jäi haamulaisen asteelle.. Ja raskaana en siis ollut. Mutta mä pitelen peukkuja, että sulla siellä pikkanen mukana hengailis ja jos ei nyt ole niin, ens kierrossa sitte nappaa.. =)
 
Naapurin tyttö
Pele Oliko edelliset testit mitä herkkyyttä? jos oli 10 ja tuo CB+ on 25 niin ei välttämättä näy vielä tuossa...

ON:

Ovistestin viiva vahvistunut eilisestä... Ylempi eilinen, alempi äsken tehty:



Sitten rtesti: Mulla näkyy heikko vaaleanpunainen viiva mutta en saanut sitä kuvattua missään valossa niin että se kuvassa näkyisi:



Äitelle juttelin tuossa näistä menkoista niin se sano että kun se ootti siskoa (esikoinen) niin sillä oli just tullut kuvailemani tyyppiset menkat eli valemenkat alussa...
 
Pele - luulen, että R-testi reagoi LH-hormoniin.
Minulla juuri tuollaisia puolittaisia testiviivoja tuli myöskin oviksen aikaan R-testiin.

Naapurin tyttö - uskon Alice R-testin ragovan siulla myöskin LH-hormoniin.
..Wondfon testi vastaa aika tarkasti PC:n testiä.

Kasenja - mitä jos koettaisit pyytää neuvolasta/TK:sta lähetteen HCG-määritykseen?:)
..ja kahteen kertaan..se jo kummasti valoittaisi raskauden kulkua, mihin suuntaan menossa.:kiss:

Foolihaposta - itse olen sitä käyttänyt koko kuumeiluni ajan
..syön 2x 400mikrogramma/vrk(max. olisi tuo 1000mikrogrammaa)

Suosittelen vähintään tuota 800mikrogrammaa/vrk.=)
..suositus 400mikrogrammaa/vrk hedelmällisessä iässä oleville naisille.

..Hei!..ja nämä miun omia mielipiteitä, miten näen dippauksenne..koskaan en ketään halua loukata.:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur mutta nyt on sellainen homma ettei ole ovista... ja tuo vahvenee tuo testi viiva... ja tuo rtesti on ebaysta tilattu eli ei alicen testi, tein myös wondfo:n ja sain siihenkin jonkinmoista viivasta , mutta kun en saa kameralla niin hyvää kuvaa että saisin sen teillekin nähtäväksi... tein vielä alice testinkin... juu himo testaaja kirjaimellisesti :ashamed: Dpo 7 menossa ja juuh... :D Tässä tää alice testin kuva vielä...



Nyt aion kyllä olla testaamatta moneen moneen päivään.. pirulauta :LOL:

ja mur-mur mie en ainakaan loukkaannu :) :hug:
 
Hei kaikille, mä seuraan teitä täällä, mut alan nyt ite latailemaan akkuja ja jemmasäilöjä seuraavia testauksia varten, jos mulla tosiaan nyt jo on ovulaatio. :)

Plussatuulia kaikille ihan tositositosi paljon!!!! :) :heart: Ja kiitos tän kierron tuesta. Tuossa viikon päästä mä kuitenki jo piinailen. :D
 
Naapurin tyttö - siis itselläni juuri LH-huipun aikaan ne osittaiset R-testiviivat..siun O-testiviivanen myöskin sen verta vahva jo, että ajttelin näinkin saattavan olla..t o k i ihunampi jos tulisi se+ R-testiin!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur digi ovistesti ei antanut hymynaamaa ainakaan... ja tuo viiva on vahvempi kuin 14.8. plussassa...
Eihän mulla voi taas olla ovis jos ovisplussa tuli 7.8. ja 14.8. niin ei voi vaan olla taas :D TAI sit en muuta kuin ovuloin :LOL::LOL:
 
miss_piggy
Foolihapon saantisuositus aikuisille on 300 µg/vrk.

Tarve kasvaa raskauden ja imetyksen aikana. Saantisuositus raskaana oleville ja imettäville on 400 µg/vrk.

Suurin hyväksyttävä päiväsaanti aikuiselle on 1000 µg/vrk.

Itellä taitaa olla nyt foolihappotabletteja joissa on 800µg. Tohtori Tolosin Foli B-Strong, sai halvalla luontaistuotekaupasta...

Edelleenkään en oo tänne kuvia laittanu ku raskaustestit näyttää negaa, ja epäilen että ovuloinko, nyt on menkat kestäny jo 6 pvää, oottelen et loppuis ni vois alkaa tikuttaan ovista :D
 
Naapurin tyttö - en kohdallasi tarkoittanutkaan ovista..vaan siulla on LH-hormoni koholla ja vielä usein..ja se kertoo, että jotain häikkää saattaisi olla..esim.- monirakkulaset munasarjat..silloin O-testit vaan aika vahvaa viivasta melkeinpä koko kierron näyttävät.
..silloin on ovishuippuakin t o d e l l a vaikea(mahdoton jopa)bongata..
 

Yhteistyössä