Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Miijane: tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

tsirpu siellä haamuilee punertavalla viivalla, selvästi näkyy ainakin mun näytöllä noissa sun eilisissä myöhemmissä kuvissa :heart: ,aikaisemmassa näkyy tosiaan se painauma niin selkeästi. ja niitä tosiaan on ärsyttävästi noissa testeissä. |O mut aika vahva fiilis on että se siitä vahvistuu :D
 
Mulla on huonoja kokemuksia tuosta ko. testistä. Viivanpaikat vielä ymmärrän, mutta kerran sain ihan kuvassakin erottuneen vaaleanpunertavan selkeän viivan, mutta seuraavan päivän testi oli todella niin negatiivinen kuin olla voi. Mutta toivottavasti sulla viiva alkaa vahvistumaan eikä tartte arvailla! :)
Mulla oli viimekierrossa käytössä juurikin näitä. Nyt tässä kierrossa sain selvän punertavan haamun kp4 (menkat alkoivat kp17, eli viisi päivää aikaisemmin).
Oli joko testin omaa viivaa, taikka sitten mulla oli ollu kemiallinen... :(
 
Tsirpu: mulla oli siinä ihan hitusen punaväriä eikä tummunut sillä lailla kuin plussaviivat yleensä vaan jäi sellaiseksi haalean harmaan lilaksi kuivaessa. mutta ainut tapaus oli, muihin ei tullu mitään.
 
tuossa aloin laskemaan uudelleen, mullahan oli niitä kipuja viime perjantaina illasta eli oletettu ovis silloin, niin nythän on vissiin vasta dpo 8...voi keles. tai sitten dpo12 niiden aikaisempien ovis tuntemusten mukaan. mä kyttään koko ajan milloin alkaa vuoto. :mad:
 
Tsirbu Minäkin olen juuri saanut ihan samanlaisen tuloksen ja samaa asiaa mietin että onko se plussa vai mikä? Minulla tänään kp31/28 Ja itkeskelin koko ajan kun katsoin lasten kanssa Ronja Ryövärintytärtä ja kun mies pyysi hakemaan lasin vettä niin sain kamalan itkukohtauksen kun en meinannut jaksaa kävellä kleittiöön... Olen väsynyt, päätä särkee, tukkoinen, lämmöt 36.7-37.2, poskis välillä kuumottaa ja sellainen epämääräinen kuvotus ja nälkä kokoajan...
 
Tämän päivän tulos..päiväpissa ja mitätön pidätys.Nyt kp25/28
Kuva on tosi tumma :ashamed:
[/URL][/IMG]
Ehkä hitusen näkyvämpi livenä mutta melkolailla samanlainen kuin toissapäivänä.Aamulla seuraava testaus
 
Miramei: totesin viimeksi plussatessani, että tuolla testillä selvä näkyvä ero tuli kun piti taukoa yhden päivän välissä. Testasin aina muistaakseni vielä aamupissasta. ite pähkäilin samaa silloin, kun ei ollu mielestäni tummunut. Toivotaan, että on siitä kyse. =) voisko se vielä olla muka sitä keskenmenosta.... aika pitkä aika. onko se jo merkki, että on jäänyt jotain kohtuun? mut jospa on kuitenkin vaan alkavaa uutta raskautta. mikäs kp sulla on?
 
Leo Kysyin sitä et onko mahollista että ois jääny ku 8 viikkoa sain menkkoja odotella,
mut oli ultralla todettu tyhjäksi kohtu ja ennen viime kuukautisia mitattiin hcg oli 11 verestä.
Vielä menkkojen jälkeen näytti heikkoa plussaa. Nyt on kp 31/33-38. Eli kuukausi jo tuosta
heikosta plussasta. Nyt sentään jo 3kk aikaa siitä keskenmenosta niin luulis sen hormoonin jo tasaantuneen :/
Tässä näytti ainakin olevan lohduttavia kuvia:
Positive Pregnancy Test Page 5

Ei ole päivässä pompsahtanut merkittäviä eroja testeihin näillä dpo:illa. Olisipa toivoa vielä...
 
Tässä vielä edelliset testit ja tämän päivän. Eli 2 ylintä tehty toissa päivänä laimeesta pissasta ja tämän päivän (alin) tehty mitätömästä pidätyksestä..
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Aika mitätön haamu mut haamu kuitenki :D Ja siis dpo:ista ei tietoa ja kp25/29 eli aikaa vielä tummua jos on tummuakseen
 
Piuu: mä en saa nyt näkyviin sun viivoja väreillä, ainoastaan tuttu viivanpaikka näkyy. Mut sehän riittää meille, jos livenä väriä näkyy :D

muoks. tuli muuten mieleen, että oon huomannu, että jos ottaa kuvan tummaa alustaa vasten, en saa näkymään viivoja välttämättä ollenkaan. valkoisella pohjalla voisi se punavärikin näkyä. Onko kukaan muu huomannu samaa?
 
Viimeksi muokattu:
Piuu: nyt näen taas sen viivanpaikan. Toivotaan, että se siitä vielä punertavaksi muuttuu.

Sunflower11 mä näen sun viivan kyllä :D, jospa se nyt olis sitä alkua. :heart: suosittelen kyllä tuota apteekin omaa, joka näytti mulle jo kp 28 jotain merkkejä tuosta plussasta. :)

Dyra: Hyvältä näyttää. Mulle nuo testit joskus antoi hämäriä viivoja, mutta ei kyllä noin selkeitä. :heart: Että onnittelut sulle, ainakin varovaisesti!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä